Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch ook wel leuk, zo trainen? tempo lekker omhoog gooien en zweten maar![]()
scheurtje in triceps dus mag UB alleen maar heel licht belasten op het moment

thx kerel!
mja... ik heb er eigenlijk sinds die sportarts erin heeft lopen purren continu last van ipv af en toeHehehe ... nou dan ... hoe staat het trouwens? Al wat beterschap te bemerken?
zal vanmiddag eens vragen of dat normaal is
light weights corlight weights cor
beviel het een beetje die high rep-training
dan zou je je intensiviteit omhoog moeten gooien
korte rustpauzes / hoog in de reps
dan zal ook jij ze gaan voelen
weights moeten omhoogik heb hier een kleine minuut rust gehouden tussen de sets.. + trage uitvoering
geloof me, ik voel er niks vanweights moeten omhoog
gewoon geen rust pakken dan, dan voel je ze wel. anders ben je superman en dat is onmogelijk

gewoon geen rust pakken dan, dan voel je ze wel. anders ben je superman en dat is onmogelijk

). Wel enigszins belachelijk ook, hoe ze na een event aan komen stormen met zuurstofflessen 
Net 50 mins bergprogramma gefietst @ lvl 6 ~130hbpm.
Zat WSM 1980 te kijken, lachen man, met Kazmaier en Geoff Capes die schreeuwt als een klein meisje als hij lift (deed me aan iemand denken). Wel enigszins belachelijk ook, hoe ze na een event aan komen stormen met zuurstofflessen
![]()
hahaha @ chopperbob
en die walvis van een corpaul moet gewoon maxattempt benchen..dat is medicijn voor die tricep jonge/....![]()

hahaha @ chopperbob
en die walvis van een corpaul moet gewoon maxattempt benchen..dat is medicijn voor die tricep jonge/....![]()