- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jezus, dan was je onderhand al in het dorp ernaast?
waarom fiets je zoveel dan...eigenlijk? je gaat met toch niet vertellen dat je het leuk vind?

cadeautje: http://hubpages.com/hub/Interval_Training__Steady-State_Cardio_is_Obsolete
ik heb er nog meer die dat verhaal ondersteunen
doe je die shit 12 mins en dan kan je daarna rustig voor de tv zitten!
mmmm oke... tabatta is volgens mij van oorsprong met sprints
maar jij deed dat dus ook rennende weg of deed je het op een crosstrainer?
(+ de t*ring voor je knieen met mijn bw)ah k*t ja.. dan zit je weer met die knieën... het idee achter mijn link was wel echt daadwerkelijk met sprinten.. op zon crosstrainer of roeitrainer kan je nooit die intensiteit evenaren imo, heb dat ook eens geprobeerd op de crosstrainer maar dat komt niet in de buurt van tabatta sprints of bijvoorbeeld met ropes of death
volgens mij maakt het trouwens niet uit dat je hartslag niet enorm daalt tijdens die 10seconden fase
ik zak sowieso nooit diep bij legpress, vinden mn knieen niet leuk. doe gewoon tot m'n benen ongeveer 90 gr hoek maken en ik druk op m'n quads voel.
maar thx voor de tip, benieuwd wat het voor me gaat doen.
ik heb trouwens een kilt gekocht omdat ik volgend jaar af en toe eens een highlandgame wil gaan gooien en het zit opvallend lekker![]()

Die kilt lijkt me ****ing geil bij je staan. Kan je hem eens laten zien aan me 'in private'![]()
Hahaha, ik wilde er al op een bijdehante manier om vragen, maar je bent me voor!
Staat lekker geil Cor!![]()

Hoorrnnyyyyyyyyyy, Mish wil weten of je nu iets eronderaan hebt en of je iets gaat dragen eronder tijdens een highland game. De perv!
Als je maar geen boner krijgt man... Ik denk dat jouw billetjes dan heel strak gaan staan in die kilt van je![]()