- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
als je als gemotiveerde bodybuilder 3x moet poepen en daardoor progressief gedwarsboomd word in je training , zeg ik dat is dan knap klote

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

als je als gemotiveerde bodybuilder 3x moet poepen en daardoor progressief gedwarsboomd word in je training , zeg ik dat is dan knap klote![]()

op een dag 3x sounds idd like heavenWacht maar tot je weer 100% bent, nooit meer machines! dan is simsom happy place!

tijdens de trainingop een dag 3x sounds idd like heaven

ja man, ik heb hier veel meer mogelijkheiden om veel sterker te worden .. ga gezellig mee
---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:56 ----------
tijdens de trainingop een dag 3x sounds idd like heaven
Lekker makkelijk!Hmmmm, weet ik niet... Ben nogal gehecht aan Oasis. Ik mag van Mario een dakkapelletje bouwen op de gym, dus hoef ik alleen maar via een brandweer paal naar beneden te glijdenLekker makkelijk!
das wel leuk idd ja!das wel leuk idd ja!
maar ik zie wel in dat ik bij simson veel sterker ga worden .... lopen paar NL kampioenen gewichtheffen rond o.a.

Snik, daar gaat onze sterke aanwinst... Maar wel weer full access tot het squatrek![]()

Snik, daar gaat onze sterke aanwinst... Maar wel weer full access tot het squatrek![]()

das wel leuk idd ja!
maar ik zie wel in dat ik bij simson veel sterker ga worden .... lopen paar NL kampioenen gewichtheffen rond o.a.

nee hoor

Ach, kan het me wel voorstellen hoor... is op zich niets mis met de gym waar ik nu zit (alleen geen powerrack en dat vind ik wel lastig) maar ik ben de enige die daar PL-style traint dus op zich niet zo vreemd dat ze er niets extra's aan doen.Je mag in je handen klappen als er een fatsoenlijke sportschool in je buurt is.
De meesten willen niets doen voor de "non fitnessers"
Je hebt groot gelijk Cor.
Zeker als daar gewichtheffers rondlopen!!!
Daar ga je wel wat aan hebben denk ik.
Veel plezier daar!