MuscleMeat

corpaul's trainingslog

Overstappen..? :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.544
Schijthuizen! :D

Wacht maar tot je weer 100% bent, nooit meer machines! dan is simsom happy place!

ja man, ik heb hier veel meer mogelijkheiden om veel sterker te worden .. ga gezellig mee :)

---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:56 ----------

tijdens de training ;) op een dag 3x sounds idd like heaven

Hmmmm, weet ik niet... Ben nogal gehecht aan Oasis. Ik mag van Mario een dakkapelletje bouwen op de gym, dus hoef ik alleen maar via een brandweer paal naar beneden te glijden ;) Lekker makkelijk!

• #3.550
Hmmmm, weet ik niet... Ben nogal gehecht aan Oasis. Ik mag van Mario een dakkapelletje bouwen op de gym, dus hoef ik alleen maar via een brandweer paal naar beneden te glijden ;) Lekker makkelijk!

:roflol: das wel leuk idd ja!

maar ik zie wel in dat ik bij simson veel sterker ga worden .... lopen paar NL kampioenen gewichtheffen rond o.a.

en natuurlijk loop ik en choco ook rond, real POWERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :roflol:

OH squats zijn goede shit!

• #3.557
je bent net een voetballer cor zonder clubliefde ;)
nee hoor
als bij m'n huidige gym er een log + gewichthefplatform aangeschaft wordt blijf ik daar graag :)

al acht ik die kans extreem klein dus dan ben ik een h**r ja :D

Je mag in je handen klappen als er een fatsoenlijke sportschool in je buurt is.
De meesten willen niets doen voor de "non fitnessers" :mad:
Je hebt groot gelijk Cor.
Zeker als daar gewichtheffers rondlopen!!!
Daar ga je wel wat aan hebben denk ik.
Veel plezier daar!

• #3.559
Je mag in je handen klappen als er een fatsoenlijke sportschool in je buurt is.
De meesten willen niets doen voor de "non fitnessers" :mad:
Je hebt groot gelijk Cor.
Zeker als daar gewichtheffers rondlopen!!!
Daar ga je wel wat aan hebben denk ik.
Veel plezier daar!
Ach, kan het me wel voorstellen hoor... is op zich niets mis met de gym waar ik nu zit (alleen geen powerrack en dat vind ik wel lastig) maar ik ben de enige die daar PL-style traint dus op zich niet zo vreemd dat ze er niets extra's aan doen.

Voordeel is ook dat die andere dichterbij en goedkoper is :P

Yuppp, dus kom naar Simson!!!:P

Terug
Naar boven