AndroidHealthClinic

corpaul's trainingslog

1x200 Squat? Watskebeurt??
Wel lekkere pompsessie verder.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.122
Groot verschil met je high bar, hoe komt dat? Is het nog de groove of zijn sommige spieren zoals de adductors nog relatief zwak voor de bredere stand?

• #4.124
Groot verschil met je high bar, hoe komt dat? Is het nog de groove of zijn sommige spieren zoals de adductors nog relatief zwak voor de bredere stand?

Ik denk beiden, ik heb een tijdje niet lowbar gesquat omdat ik last van m'n lies had daarmee.. zal wel weer even wennen zijn. Ik probeer op het moment ook goed op m'n techniek te letten (goed naar achter zitten, niet bouncen) en dat zal ook wel e.e.a. uitmaken. Ik moet wel zeggen dat een highbar squat met mediumwide stance veel natuurlijker aanvoelt.

En het voelde gewoon zwaar vandaag :P

Voor mij hetzelfde, medium stance fullsq voelt meest natuurlijk, toch squatte ik vrij makkelijk een pr meteen de eerste keer dat ik weer low bar deed. Moet dan alleen veel meer nadenken bij de beweging.

• #4.126
Voor mij hetzelfde, medium stance fullsq voelt meest natuurlijk, toch squatte ik vrij makkelijk een pr meteen de eerste keer dat ik weer low bar deed. Moet dan alleen veel meer nadenken bij de beweging.

Idd, al pakte ik laatst natuurlijk 225kg met medium stance high bar zonder dat ik zwaar gesquat had daarvoor... misschien had ik vandaag ook wel de 225kg kunnen grinden maar een 2e rep met 200 zat er (denk ik) niet in. Merk sowieso dat ik redelijk sterk ben op reppen met < 70% maar daarboven juist niet, dus ik weet wat me te doen staat de komende tijd.

En ach ben geen PL-er dus als ik er maar sterker van word vind ik het prima, medium-wide-narrow stance met low-high-bar **** it :)

+ die squat van jou gaat insane hard de laatste tijd

Volgend jaar 300!

Mooie training CP, hartslag op overtoeren na de 20 repper :D

Gotver Cor, had dan "gewoon" 30x100 gedaan op de Squats i.p.v. die Pannata flauwekul.
Daar mag je helemaal geen "zin" meer in hebben man. ;)

Ik vind het iig heel sterk, wat anderen er ook van vinden. ;)

• #4.131
haha ik zal het voor volgende keer onthouden Hum :thumbs:

on the down low bar squat!

• #4.133
Damn lekker getraind weer, Simson is echt een goede omgeving voor mij... gaan nog veel mooie PRs volgen in de toekomst.

Logpress
5x53kg
5x63kg
5x73kg
3x83kg
3x93kg
2x103kg
Vast wel VPR want rep nooit met een log. Was ff proberen hoe m'n triceps aan voelde bij explosieve bewegingen maar alle reps waren ****ing easy, incl de 103kg dus dat belooft nog wat.

Military press
10x bar
10x40kg
5x60kg
3x70kg
1x80kg
1x85kg
1x92,5kg PR
Fx95kg
5x75kg
5x75kg
5x75kg dik VPR
**** yeah!

CGBP
10x60kg
10x80kg
6x100kg 2 laatste spot

DB rows
10x44kg L+R
10x44kg L+R
10x44kg L+R
Tijd geleden en best zwaar.. vaker doen weer.

OH triceps extension
20x rode band
20x blauwe band
20x blauwe band
20x blauwe band

Facepull
15x blauwe band
15x blauwe band
15x blauwe band

Crucifix fly
3x8x5kg schijf per hand + 8 sec vasthouden in crucifix positie achter elkaar

Fijne kerstdagen iedereen.

Laatst bewerkt:
nice mp, op naar de 100.

• #4.135
[Link niet meer beschikbaar] :D

haha, kerel sick shit die trainingen van jou.

Ik snap wel waarom jij altijd honger hebt:D

• #4.137
sterke MP en over dat squatten als ik een tijdje smaller stance heb gedaan moet ik ook weer wennen aan wijd, maar dat komt dan snel binnen 3-4weken buig je dan weer meer

• #4.139
sterke MP en over dat squatten als ik een tijdje smaller stance heb gedaan moet ik ook weer wennen aan wijd, maar dat komt dan snel binnen 3-4weken buig je dan weer meer

thx :thumbs:

komt wel goed denk ik! doet nu alleen flink pijn hahaha!

Echte bikkels trainen gewoon met kerst. Lekker weer wat pr's. Ziet er chill uit op de filmpjes. Kom volgend jaar ook een langs.

Terug
Naar boven