Corpse
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 8
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die complexes zijn voor mij vooral dik failen op me onderarmen
Ga je ook de 1mile timed run doen?, kan ik me gaan meten met jou op snelheid!(ben vorige week met built like a badass begonnen).

Toch een decent training en die rows zijn verre van slecht.
dit is nog geen badass he?!?
Hij traint nu met mij mee...

Dat je daar naast al je neven activiteiten nog allemaal zin in hebt Cor.
Goed bezig man.
thx chick. is idd nog geen badass hoor dit, zo trainen we altijdTrainingen zien er erg goed uit CP. Veel volume draai je en toch blijf je kracht gainen.
Badass lijkt me een goede keus.

volgens mij is jouw BF tegenwoordig hoger dan dat van chewie hoor!![]()

Maar daar kan ik niks aan doen, dat zit zo in me, hoeveel ik ook sport en hoe gezond ik ook eet kan niet afvallen
heb me nu ingeschreven voor de afvallers XXL 2012

Goed bezig met die assisted chin ups. In mijn opinie ook de enige juiste manier om zo naar chins te komen voor de wat zwaardere medemens. Lat pulldowns zeggen echt geen ruk hiervoor.
Nu krijg ik genoeg snelheid om mezelf ook door het laatste stuk op te kunnen trekken. Als ik makkelijk 5x5 doe ga ik naar enkel choked band (al scheelt het geloof ik niet zoveel) en dan naar een lichtere band. Zou uiteindelijk moeten lukken, duurt alleen ff. En je moet uitkijken dat je jezelf niet voor je bek schiet met die band bij het 'afstappen' 
Goed bezig! En netjes dat je probeert te chinnen! Als jij straks je BW optrekt heb ik echt geen excuus meer waarom ik t niet kan haha! Ik moet het ook maar een keer gaan doen denk ik!

opletten met je schouders wel bij de chins ... zeker als je al presses hebt gedaan