XXL Nutrition

corpaul's trainingslog

Die complexes zijn voor mij vooral dik failen op me onderarmen :o
Ga je ook de 1mile timed run doen?, kan ik me gaan meten met jou op snelheid!(ben vorige week met built like a badass begonnen).

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.322
Die complexes zijn voor mij vooral dik failen op me onderarmen :o
Ga je ook de 1mile timed run doen?, kan ik me gaan meten met jou op snelheid!(ben vorige week met built like a badass begonnen).

ik denk dat je met mij meten op snelheid jezelf voor de gek houden is op een 1 mile timed run :P

• #4.323
Strict logpress
10x40kg (bar)
3x63kg
5x73kg
3x83kg
2x83kg 3e fail
3x83kg
10x63kg
Nooit eerder gedaan, loopt volgens mij ongeveer gelijk met m'n MP.

Assisted chinups (BW 156kg)
5x double choked groene band
5x double choked groene band, laatste 2 reps negatief

Incline benchpress
8x50kg
8x70kg
8x70kg
8x70kg
8x70kg
8x70kg laatste rep lichte spot

DB row
8x45kg L+R
8x55kg L+R
8x65kg L+R
Laatste waren wel flink cheated, doe nooit DB rows.

Facepull
15x blauwe band
15x blauwe band
15x blauwe band
15x blauwe band

Laatst bewerkt:
Toch een decent training en die rows zijn verre van slecht.

Dat je daar naast al je neven activiteiten nog allemaal zin in hebt Cor. :bow:
Goed bezig man.

Trainingen zien er erg goed uit CP. Veel volume draai je en toch blijf je kracht gainen.
Badass lijkt me een goede keus.

dit is nog geen badass he?!?
Hij traint nu met mij mee...

Laatst bewerkt:
  • #4.330
Dat je daar naast al je neven activiteiten nog allemaal zin in hebt Cor. :bow:
Goed bezig man.

haha thx

Trainingen zien er erg goed uit CP. Veel volume draai je en toch blijf je kracht gainen.
Badass lijkt me een goede keus.
thx chick. is idd nog geen badass hoor dit, zo trainen we altijd :cool:
ik doe nu alles wat chewie zegt!

dat is inderdaad meer fatass :D

volgens mij is jouw BF tegenwoordig hoger dan dat van chewie hoor! :trollface:

Waar zeg ik dat dit badass is? Dat was als reactie op de post waarin CP aangaf dat binnenkort te gaan doen. Klopt toch?

Damn wil ik jou een compliment geven heb je er zelf niet aan gedaan. Chewie is goed bezig dan.

Laatst bewerkt:
Naja omdat je nergens iets quote vandaar deo nduidelijkheid....
MAar klopt feb ergens gaan we badassen...

• #4.333
namens chewie bedankt!

volgens mij is jouw BF tegenwoordig hoger dan dat van chewie hoor! :trollface:

Maar daar kan ik niks aan doen, dat zit zo in me, hoeveel ik ook sport en hoe gezond ik ook eet kan niet afvallen :(
heb me nu ingeschreven voor de afvallers XXL 2012

• #4.335
Goed bezig met die assisted chin ups. In mijn opinie ook de enige juiste manier om zo naar chins te komen voor de wat zwaardere medemens. Lat pulldowns zeggen echt geen ruk hiervoor.

• #4.337
Goed bezig met die assisted chin ups. In mijn opinie ook de enige juiste manier om zo naar chins te komen voor de wat zwaardere medemens. Lat pulldowns zeggen echt geen ruk hiervoor.

Thx, ja ik hoop over een half jaar ofzo BW chinups te kunnen doen. Lat pulldowns zijn idd een totaal andere beweging voor m'n gevoel en negatief lukt niet omdat ik het hoogste stuk meteen naar beneden lazer :D Nu krijg ik genoeg snelheid om mezelf ook door het laatste stuk op te kunnen trekken. Als ik makkelijk 5x5 doe ga ik naar enkel choked band (al scheelt het geloof ik niet zoveel) en dan naar een lichtere band. Zou uiteindelijk moeten lukken, duurt alleen ff. En je moet uitkijken dat je jezelf niet voor je bek schiet met die band bij het 'afstappen' :D

Goed bezig! En netjes dat je probeert te chinnen! Als jij straks je BW optrekt heb ik echt geen excuus meer waarom ik t niet kan haha! Ik moet het ook maar een keer gaan doen denk ik!

opletten met je schouders wel bij de chins ... zeker als je al presses hebt gedaan

• #4.340
Goed bezig! En netjes dat je probeert te chinnen! Als jij straks je BW optrekt heb ik echt geen excuus meer waarom ik t niet kan haha! Ik moet het ook maar een keer gaan doen denk ik!

haha ja sorry man hoop voor je dat ik niet te hard ga :P

opletten met je schouders wel bij de chins ... zeker als je al presses hebt gedaan

hmm why? ik voel echt nooit iets op m'n schouders tijdens chinnen?

Terug
Naar boven