Fitness Seller

corpaul's trainingslog

very strong yoke CP, 400 in zicht

Ach het bankje is leuk zo maar ja wie gaat er ook benchen als er ook nog 3 logs liggen, een chain yoke, fat dumbbells, prowler, postzakken, zwerfkeien huh?

Het is de slechte invloed van Ogre zeker?

Dikke dikke yoke man.

Enne een 130 stone komt eraan heb geduld.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.043
very strong yoke CP, 400 in zicht
thx mikie!

Ach het bankje is leuk zo maar ja wie gaat er ook benchen als er ook nog 3 logs liggen, een chain yoke, fat dumbbells, prowler, postzakken, zwerfkeien huh?

Het is de slechte invloed van Ogre zeker?
:haha: hadden idd beter die zwerfkei kunnen pakken achteraf, volgende keer weer.

Dikke dikke yoke man.

Enne een 130 stone komt eraan heb geduld.
danku danku. ging voor m'n gevoel nog redelijk eenvoudig, denk dat 400 (+?) er wel ingezeten had ook. nu de rest nog want die is nog wel gay.

wel leuk: volgens mij had ik laatste keer bij jou op dezelfde yoke 4m gestunteld met 360kg yoke. (en nice van de stone :D)

super Yoke man !!

Weer goed bezig zo te lezen my big friend!

Nice man! Gefeliciteerd.

Amon Amarth overleefd, ouwe gabber ?
:D

---------- Toegevoegd om 08:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:08 ----------

sorrie, jonge God....natuurlijk

good stuff right there !

• #5.050

thx!

Amon Amarth overleefd, ouwe gabber ?
:D

---------- Toegevoegd om 08:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:08 ----------

sorrie, jonge God....natuurlijk

haha ja jij ook? zag niet echt een pit ofzo tijdens amon... jammer anders had ik je even boven m'n hoofd in het rond geslingerd

haha ja jij ook? zag niet echt een pit ofzo tijdens amon... jammer anders had ik je even boven m'n hoofd in het rond geslingerd

:roflol:

uiteraard !

en idd niet echt een pit, wel bij het voorprogramma Black Dahlia zweters ofzo, die ik trouwens beter vond..
Maar leek meer op een speeltuin, met dat rondjes draaien.. In mijn tijd (hahaha) was het allemaal anders ;)

• #5.054
:haha: daar stond ik wel ff in ja, maar ben er uit gegaan want er stonden alleen maar kinderen in voor m'n gevoel. die stomme cirkelpits kan ik ook nooit wat mee, ga er altijd maar doorheen rennen :)

Verder vind ik dat je minimaal twee meter lang en 140 kg moet wegen om je zelf een VIKING te noemen... :) Wat een stelletje stakkers daar zeg.....

• #5.056
Verder vind ik dat je minimaal twee meter lang en 140 kg moet wegen om je zelf een VIKING te noemen... :) Wat een stelletje stakkers daar zeg.....

lol, ik vond het live ook wat tegenvallen.. al was het maar omdat het geluid zo k*t afgesteld was

Ja, dat wist je van te voren in de Melkweg....

Ik dacht al wat ben je ripped...

Nog tip van Rich gehad ? (hahaha)
Die staat 164 kg met 8%

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven