Fitness Seller

corpaul's trainingslog

Hoe gaat met cutten Corpaul?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.062
epic zoals gewoonlijk.. begon op 154kg en zit nu op 155 :D
maar goed volgens de mensen om me heen word ik wel leaner dus zal wel OK zijn.
binnenkort weer eens m'n BF meten

Vetpercentage is waar het om gaat idd! Ik bedoel 155 kilo vasthouden met een een procentje of 8....:D:D:D BAM

Lol, noem me 1 pro strongman bij 155kg met 8% BF ... oh wacht: Derek Poundstone! :D

Amon Amarth overleefd, ouwe gabber ?
:D

---------- Toegevoegd om 08:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:08 ----------

sorrie, jonge God....natuurlijk
CP zei al dat je er ook was. Stond je soms rechts boven en dan ergens vooraan met een pet op?

true true... maar meestal ben ik zo dronken dat me dat ik er niet zoveel van merk... maar nu aan het cutten he :fuu:
Ik hoef dus niet te vragen of je ooit nog je Mac hebt gehaald :D

• #5.071
Netjes! Komt zo wel goed met dat cutten :thumb:

• #5.073
OK nog naar de klote van zondag dus pomptraining.

Logpress (elke rep clean vanaf de benen)
5x53kg
3x73kg
3x83kg
3x93kg
Best zwaar met dat cleanen zo want het is meer een cheated biceps curl dan dat je je benen gebruikt.

Incline DB press
10x30kg
6x42kg
4x42kg
OK zwaar pressen zat er nog niet in vandaag :D

Chest supported row
10x
10x
10x
10x
10x

Ultra wide grip pulldown
8x
8x
8x

Facepulls
15x
15x
15x

Bicep curl apparaat
15x L+R
15x L+R
15x L+R

BB curl
8x40kg
8x40kg
8x40kg

LB zal morgen nog wel ruk zijn ook.

Goed getraind CP! Was erg gezellig zondag!

weetje wat jij moet doen cor, ik doe dat ook...zover eronder zakken dat ie opt bovenste begin stukje van de buik ( er schijnen daar de bovenste buikspieren ergens te zijn) en dan bij het opstaan een hipswing achtige movement naar de schouders te doen..dan word ie echt easy die clean....

• #5.078
weetje wat jij moet doen cor, ik doe dat ook...zover eronder zakken dat ie opt bovenste begin stukje van de buik ( er schijnen daar de bovenste buikspieren ergens te zijn) en dan bij het opstaan een hipswing achtige movement naar de schouders te doen..dan word ie echt easy die clean....

ja dat doe ik ook normaal :) alleen dit was om ff wat andere belasting te krijgen dus zakte minder diep.. net zoals in een filmpje van dennis beusekom ergens te zien is

Gewoon doorzetten CP.. heb dat ook vaak (gehad), maar begin nu steeds meer op / tegen m'n max weer te liften 2-3 dagen na events.

dus je wou 93 kg bicepcurlen met de log...u crazy son>!?

Terug
Naar boven