- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

epic zoals gewoonlijk.. begon op 154kg en zit nu op 155
maar goed volgens de mensen om me heen word ik wel leaner dus zal wel OK zijn.
binnenkort weer eens m'n BF meten

BAMVetpercentage is waar het om gaat idd! Ik bedoel 155 kilo vasthouden met een een procentje of 8....BAM

Vetpercentage is waar het om gaat idd! Ik bedoel 155 kilo vasthouden met een een procentje of 8....BAM

Verder vind ik dat je minimaal twee meter lang en 140 kg moet wegen om je zelf een VIKING te noemen...Wat een stelletje stakkers daar zeg.....

Lol, noem me 1 pro strongman bij 155kg met 8% BF ... oh wacht: Derek Poundstone!![]()
CP zei al dat je er ook was. Stond je soms rechts boven en dan ergens vooraan met een pet op?Amon Amarth overleefd, ouwe gabber ?
---------- Toegevoegd om 08:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:08 ----------
sorrie, jonge God....natuurlijk
Ik hoef dus niet te vragen of je ooit nog je Mac hebt gehaaldtrue true... maar meestal ben ik zo dronken dat me dat ik er niet zoveel van merk... maar nu aan het cutten he![]()

Ik hoef dus niet te vragen of je ooit nog je Mac hebt gehaald![]()

CP zei al dat je er ook was. Stond je soms rechts boven en dan ergens vooraan met een pet op?

weetje wat jij moet doen cor, ik doe dat ook...zover eronder zakken dat ie opt bovenste begin stukje van de buik ( er schijnen daar de bovenste buikspieren ergens te zijn) en dan bij het opstaan een hipswing achtige movement naar de schouders te doen..dan word ie echt easy die clean....
alleen dit was om ff wat andere belasting te krijgen dus zakte minder diep.. net zoals in een filmpje van dennis beusekom ergens te zien is