AndroidHealthClinic

corpaul's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.301
danku mannen. en idd wat chewie zegt

• #5.302
Haha vandaag incline bench maxen, vorige epic PR was 95. Doe nooit incline dus veel PRs :P

Ben ook gister begonnen met het warrior diet, variant op IF waarbij je overdag heel weinig eet (~500kcal) en 's avonds na je training heel veel (~3500kcal). Moet een beetje wennen aan het carbloze gevoel op een dag maar kan niet zeggen dat ik er veel last van had tijdens de training. Uiteindelijke voordelen van het warrior diet zouden moeten zijn dat je scherper en sterker wordt, en vet verbrand. Dus eens kijken wat het voor me doet. Het spreekt me sowieso heel erg aan omdat ik dan niet de hele dag hoef te koken/eten.

Incline bench
8x50kg
5x70kg
3x90kg PR
1x110kg PR
Fx110kg
2x100kg PR
3x100kg PR
2x100kg
5x90 PR
Naja niet gek voor een oefening die je nooit doet, 15kg erboven op in een half jaar ofzo.

Bench wide grip & paused
5x80kg
3x100kg
3x100kg
3x110kg
3x110kg
5x90kg
Haha was wel heel breed dit.

Seated shoulder press (machine)
10x
10x
8x

Cable fly standing
10x
10x
10x

Floor bar extensions
10x
10x
10x

Cable extensions
25x
25x

Cable side raise
10x
10x
10x

Leg extensions (therapeutisch voor Chewie)
24x (8x laag 8x hoog 8x full rom)
24x idem
25x full rom

Nice. Ben benieuwd wat dat warrior diet verder brengt.

• #5.304
ja, ik zie mezelf ook al rondsluipen als een soort ninja overdag zodat ik 's avonds een feast van m'n fresh kill kan houden :D

klasse training grote beer! Ik ben ook benieuwd wat dat warrior dieet gaat doen, ga je regelmatig updates in je log plaatsen?

• #5.306
nice, weer een exra rede om hier terug te blijven komen:)

Mooie training Cor.
Waarom kijk je niet eens naar BFFM man. ;)

Hahahaha! :roflol:
... echt..? :sad:
Maar..?

Enige advies dat ik je nog kan geven bij IF is: zorg dat je toch voldoende hebt gegeten voor je training. Dat hoeft niet per se veel te zijn, maar ik zou niet per se maar 500 kCals eten omdat dat dieet het zo zegt. Ik train persoonlijk graag met een goed gevulde maag en meestal zit ik wel maar aan 500-600 kCals doordat ik een shitload aan groenten en fruit erbij eet, maar als dat wegens omstandigheden niet gaat eet ik gewoon wat meer van de rest en zijn mijn kCals voor training wat hoger en erna wat lager.
Gewoon advies. Kijk wat je ermee doet. ;)

• #5.312
Enige advies dat ik je nog kan geven bij IF is: zorg dat je toch voldoende hebt gegeten voor je training. Dat hoeft niet per se veel te zijn, maar ik zou niet per se maar 500 kCals eten omdat dat dieet het zo zegt. Ik train persoonlijk graag met een goed gevulde maag en meestal zit ik wel maar aan 500-600 kCals doordat ik een shitload aan groenten en fruit erbij eet, maar als dat wegens omstandigheden niet gaat eet ik gewoon wat meer van de rest en zijn mijn kCals voor training wat hoger en erna wat lager.
Gewoon advies. Kijk wat je ermee doet. ;)

Thx, ik ga het even aankijken.. bij warrior diet wordt je aangespoord om JUIST op een (bijna) lege maag te trainen door de voordelen die het biedt (je lichaam gaat in overlevingsmodus waardoor je sneller, sterker en alerter bent)... en ik wil graag eens kijken of dat inderdaad zo is. Mocht het niet lukken dan kan ik het altijd nog aanpassen. Ik volg trouwens het modified warrior diet, [Link niet meer beschikbaar] .

Trainen op een lege maag zorgt ook voor een grotere aanmaak van groeihormoon schijnbaar.
Maar is het niet juist zo dat je lichaam in "overlevingmodus/hongermodes" is gekomen door een slechte periode (geen eten), en je dan je volgende maaltijd "wegzet" als vet voor de volgende "slechte periode..?
Gewoon maar een gedachte hoor.
Ieder "dieet" wordt altijd zo goed onderbouwt en word ook weer net zo goed onderuitgehaald door een andere gedachten gang.
Succes in ieder geval.
Zou mooi zijn als je eindelijk eens iets vond waarmee je kan leven en dat resultaat heeft.

• #5.314
Trainen op een lege maag zorgt ook voor een grotere aanmaak van groeihormoon schijnbaar.
Maar is het niet juist zo dat je lichaam in "overlevingmodus/hongermodes" is gekomen door een slechte periode (geen eten), en je dan je volgende maaltijd "wegzet" als vet voor de volgende "slechte periode..?
Gewoon maar een gedachte hoor.
Ieder "dieet" wordt altijd zo goed onderbouwt en word ook weer net zo goed onderuitgehaald door een andere gedachten gang.
Succes in ieder geval.
Zou mooi zijn als je eindelijk eens iets vond waarmee je kan leven en dat resultaat heeft.

Als je het langer doet wel ja, op 16 uur zou dit niet moeten uitmaken. Maar we zien het wel :) thx iig!

Even voor de grap wat ik gister gegeten heb:

8u
3x BCAA
1x multivit
2x C1000
3x omega-3

12u
klein stuk ananas en wat blauwe bessen
4x amino

15u30
halve komkommer en 25gr pinda's
4x amino

17u30 pre-WO
40gr whey

tijdens WO
40gr whey

21u post-WO
50gr dextro + 40gr whey

22u feast
500gr kipfilet, 200gr rijst, 500gr tomaten, 200gr kidneybonen
500gr hamburgers, 1 volkoren stokbrood
en wat kokosolie en ui en knoflook enzo :D

Damn lekkere feast haha! Over de 2 Kg. aan vreten :D

Holy sh_t man! :eek:
Hoe krijg je dat allemaal in één maaltijd weg man! :kots:
De "mensen" in je omgeving zullen je wel weer voor gek verklaren.
Volgens mij moesten "krijgers" vroeger ook delen met de stam en bleef er helemaal niet zo veel over als wat jij nu weg hebt zitten vreten.
Of zie je jezelf meer als lid van een kannibalen stam en vreet je gewoon de malste leden er van op..? :D

• #5.317
Holy sh_t man! :eek:
Hoe krijg je dat allemaal in één maaltijd weg man! :kots:
De "mensen" in je omgeving zullen je wel weer voor gek verklaren.
Volgens mij moesten "krijgers" vroeger ook delen met de stam en bleef er helemaal niet zo veel over als wat jij nu weg hebt zitten vreten.
Of zie je jezelf meer als lid van een kannibalen stam en vreet je gewoon de malste leden er van op..? :D

ja daar stond ik eigenlijk ook van te kijken :o ben helemaal geen grote eter maar als je een dag niet eet wil je lichaam toch wel heel wat extra binnenkrijgen...

en krijgers kregen eerst, als zij genoeg hadden gehad kreeg de rest van de stam (en dat was soms een klein beetje ja :D)

Dus zolang je geen 500 Squat, 450 Deadlift en 400 Benched, ben je niet de Alpha van de stam, dus minder (vr)eten gvd! :D

kan je wel een beetje slapen dan als je alles zo in de avond naar binnen propt?

matthieu heeft overigens ook IF gedaan, die had de eerste week wat minder energie en vanaf week 2 had hij full energy levels als een malle.

• #5.320
kan je wel een beetje slapen dan als je alles zo in de avond naar binnen propt?

matthieu heeft overigens ook IF gedaan, die had de eerste week wat minder energie en vanaf week 2 had hij full energy levels als een malle.

ja, slaap de laatste 2 dagen eigenlijk beter dan daarvoor.

victormor is het nu ook aan het doen. als 2 legends ermee bezig zijn moet het wel werken!

Terug
Naar boven