- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nice. Ben benieuwd wat dat warrior diet verder brengt.
klasse training grote beer! Ik ben ook benieuwd wat dat warrior dieet gaat doen, ga je regelmatig updates in je log plaatsen?

Mooie training Cor.
Waarom kijk je niet eens naar BFFM man.![]()
althans, voor mij werkt het niet
Enige advies dat ik je nog kan geven bij IF is: zorg dat je toch voldoende hebt gegeten voor je training. Dat hoeft niet per se veel te zijn, maar ik zou niet per se maar 500 kCals eten omdat dat dieet het zo zegt. Ik train persoonlijk graag met een goed gevulde maag en meestal zit ik wel maar aan 500-600 kCals doordat ik een shitload aan groenten en fruit erbij eet, maar als dat wegens omstandigheden niet gaat eet ik gewoon wat meer van de rest en zijn mijn kCals voor training wat hoger en erna wat lager.
Gewoon advies. Kijk wat je ermee doet.![]()
Trainen op een lege maag zorgt ook voor een grotere aanmaak van groeihormoon schijnbaar.
Maar is het niet juist zo dat je lichaam in "overlevingmodus/hongermodes" is gekomen door een slechte periode (geen eten), en je dan je volgende maaltijd "wegzet" als vet voor de volgende "slechte periode..?
Gewoon maar een gedachte hoor.
Ieder "dieet" wordt altijd zo goed onderbouwt en word ook weer net zo goed onderuitgehaald door een andere gedachten gang.
Succes in ieder geval.
Zou mooi zijn als je eindelijk eens iets vond waarmee je kan leven en dat resultaat heeft.
thx iig!

Holy sh_t man!
Hoe krijg je dat allemaal in één maaltijd weg man!
De "mensen" in je omgeving zullen je wel weer voor gek verklaren.
Volgens mij moesten "krijgers" vroeger ook delen met de stam en bleef er helemaal niet zo veel over als wat jij nu weg hebt zitten vreten.
Of zie je jezelf meer als lid van een kannibalen stam en vreet je gewoon de malste leden er van op..?![]()
ben helemaal geen grote eter maar als je een dag niet eet wil je lichaam toch wel heel wat extra binnenkrijgen...
)kan je wel een beetje slapen dan als je alles zo in de avond naar binnen propt?
matthieu heeft overigens ook IF gedaan, die had de eerste week wat minder energie en vanaf week 2 had hij full energy levels als een malle.