- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een maaltijd van 2600kcal? Kan van jou nog wat nuttige bulk tips leren![]()

voeding van vandaag:
22u feast
500gr shoarmavlees, 500gr kipfilet, 500gr andijvie, 1200gr aardappels, 100 gr kaas, 100gr knoflooksaus
jezusben tot 80% hiervan gekomen
Een maaltijd van 2,9kg
80% is alsnog 2,3kg. Damn, ik zat laatst al vol bij 1,1kg, waarvan 600gr aardappelen. Extreme shit bro.
Dat doe je in principe ook, op rustdagen. alleen was ik dat even vergeten deze weekIk geloofde er eigenlijk niet zo in, maar als je weegschaal niet liegt..?
Begin ik toch weer te denken, zou je niet beter die avond maaltijd meer uit proteinen laten bestaan i.p.v. die enorme hoeveelheid koolhydraten die je er ook bij doet..?
Sowieso moet je volgens de 'bedenker van de aanpassing' van het dieet dat ik volg veel hoger in je eiwit zitten (500+gr met mijn BW) maar dat vind ik een beetje onzin eigenlijk... Als iemand een goede reden heeft om dat wel te doen hoor ik het graag!nou, probeer dit eens een tijdje en kijk hoe ver je zelf komt.. je zal je erover verbazenEen maaltijd van 2,9kg
80% is alsnog 2,3kg. Damn, ik zat laatst al vol bij 1,1kg, waarvan 600gr aardappelen. Extreme shit bro.
Ooit wel eens gedacht aan het deelnemen van een eating contest?![]()

check die filmpjes eens van furious pete op youtube die zijn vet jongen![]()
check die filmpjes eens van furious pete op youtube die zijn vet jongen![]()

Ik weet niet of ik dat wel aandurfnou, probeer dit eens een tijdje en kijk hoe ver je zelf komt.. je zal je erover verbazen![]()
Sowieso weet ik niet of het voor mijn stofwisseling geschikt is. Ik weet dan ook niks over dat dieet, dus ik zal me er eerst beter in moeten verdiepen.of je houdt natuurlijk mijn log in de gaten om te kijken wat voor beestachtig resultaat ik over een paar maanden eraan overhou!
Idd dit moet je cker een maand of wat volhouden om te kijken wat voor resultaat het je oplevert.
Hou je log cker in de gaten
Ik voel de nieuwste DBB hype aankomen...of je houdt natuurlijk mijn log in de gaten om te kijken wat voor beestachtig resultaat ik over een paar maanden eraan overhou!

Vroeger toen ik nog in grotten en kuilen sliep na een hele dag gejaagd en gecopuleerd te hebben omdat ik meerdere vrouwen had, at ik voor het slapen gaan voornamelijk vlees en soms eens een vis die ik van een vogel had afgepakt...
Hooguit aangevuld met wat bessen of fruit dat mijn vrouwen mee hadden genomen onderweg.
Ik was toen inderdaad wel een lekker strakke mo'****'r, maar ik denk dat het constant zwanger houden van mijn 9 vrouwen daar nog meer aan debet was dan mijn dieet.![]()
laat je vrouw het maar niet lezen!