AndroidHealthClinic

corpaul's trainingslog

En weer een PR. :thumb:

nice train!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.403
danki heren!

Eten vandaag:

zooi BCAAs, blauwe bessen en 50gr cashews

pre-WO 40gr whey, 2 snee roggebrood met pindakaas

feast: 750gr kipfilet, 250gr rundergehakt, 3 eieren, 300gr rijst, 400gr limabonen, 2 el kokosolie, wat bbqsaus
kreeg de bonen niet helemaal op maar toch zo'n 3500kcal op denk ik... nu nog 120gr whey en dan slapen. deze hoeveelheid voelt beter dan die van gisteren, dat was net iets te veel :roflol:

Met verbazing de afgelopen pagina's gelezen mbt je eten.

2 kilo aan voedsel in je maag.. ik kan niet eens 2 liter melk of water achter elkaar drinken.

Wel ideaal.. niet de hele dag aan je eten denken/klaarmaken.

Voelt wel nice zeker, zulke shitload wegvreten en de weegschaal minder gewicht aan laten geven:p. Je hebt me aan het twijfelen gezet man, misschien ook eens proberen.

• #5.406
Begin je al spleetogen te krijgen van die rijst Cor..?
Die berg vlees zou ik met plezier op(vr)eten, maar al sie andere (overbodige:D) shit... :kots:
Ik doe nog even BFFM want dat gaat lekkah! ;)

IF-gerelateerde dieets > BFFM.

• #5.409
We zullen zien, ik heb nu wel goed resultaat. ;)
Heb nu ook (even) wat meer discipline lijkt het wel, het gaat me makkelijk af.

Ben benieuwd wat dit dieet je gaat opleveren! Interessant :)

• #5.412
Ben benieuwd wat dit dieet je gaat opleveren! Interessant :)

me 2 :)

Eten vandaag (low carb want rustdag):

wat BCAAs en multivit
3 eieren, groentesoep
50gr pinda's

40mins cardio

500gr zalmfilet (euroshopper diepvries, bizar gore meuk :fuu:)
2 haring
150gr tonijn
125gr mozzarella
250gr broccoli
50gr havermout
1 ei + 2 eiwitten
120gr whey
eetlepel kokosolie

zo missch nog 500gr kip, even kijken of ik er nog trek in heb... zit op zich al hoog genoeg in m'n eiwit vandaag. probeer steeds in elk geval op 350gr uit te komen zonder bcaa's en amino's gerekend.

Laatst bewerkt:
euroshopper zalm is echt ongekend smerig ja, volgens mij de andere "eigen merk" ook.
heb zelf altijd van de lidl die is geniaal, daar heb je een zwarte en een grijze.
de zwarte is heerlijk en de grijze is zoals de euroshopper

missgin heppei er wat an

• #5.415

danku

euroshopper zalm is echt ongekend smerig ja, volgens mij de andere "eigen merk" ook.
heb zelf altijd van de lidl die is geniaal, daar heb je een zwarte en een grijze.
de zwarte is heerlijk en de grijze is zoals de euroshopper

missgin heppei er wat an

thx, zal eens kijken. dit was echt niet te hachelen, heb het maar verzopen in sojasaus en wasabi dan ging het nog.

Lekkere maaltijden, wegens veranderingen in de planning doe ik het 2 tot 3 dagen in de week maar daar komt snel verandering in, naarmate de wedstrijd vordert.
En leuk dat je weer een PR bij hebt, altijd een goede motivatie!

• #5.417
Lekkere maaltijden, wegens veranderingen in de planning doe ik het 2 tot 3 dagen in de week maar daar komt snel verandering in, naarmate de wedstrijd vordert.
En leuk dat je weer een PR bij hebt, altijd een goede motivatie!

jep altijd goed :) wat vind jij trouwens? op de meeste amerikaanse websites lees ik 1,5-2 gr eiwit per pond lichaamsgewicht naar binnen werken maar dat lijkt me nogal veel.... volgens mij moet 2,5-3gr per kg voldoende zijn toch?

Wasabi rules.

Volgens mij hanteren zij ounces ipv grammen, wat dan eigenlijk op het zelfde uitkomt.
2,5 tot 3 gr eiwitten per kg lichaams gewicht is meer dan voldoende hoor.

• #5.420
Terug
Naar boven