- Waardering
- 1.520
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

jep zekerWel ideaal.. niet de hele dag aan je eten denken/klaarmaken.

hehe ja is erg relaxt, hopen dat het idd zo is en niet alleen de eerste week.Voelt wel nice zeker, zulke shitload wegvreten en de weegschaal minder gewicht aan laten geven. Je hebt me aan het twijfelen gezet man, misschien ook eens proberen.
Begin je al spleetogen te krijgen van die rijst Cor..?
Die berg vlees zou ik met plezier op(vr)eten, maar al sie andere (overbodige) shit...
Ik doe nog even BFFM want dat gaat lekkah!![]()
idd

Ben benieuwd wat dit dieet je gaat opleveren! Interessant![]()

)euroshopper zalm is echt ongekend smerig ja, volgens mij de andere "eigen merk" ook.
heb zelf altijd van de lidl die is geniaal, daar heb je een zwarte en een grijze.
de zwarte is heerlijk en de grijze is zoals de euroshopper
missgin heppei er wat an
Lekkere maaltijden, wegens veranderingen in de planning doe ik het 2 tot 3 dagen in de week maar daar komt snel verandering in, naarmate de wedstrijd vordert.
En leuk dat je weer een PR bij hebt, altijd een goede motivatie!
wat vind jij trouwens? op de meeste amerikaanse websites lees ik 1,5-2 gr eiwit per pond lichaamsgewicht naar binnen werken maar dat lijkt me nogal veel.... volgens mij moet 2,5-3gr per kg voldoende zijn toch?
Volgens mij hanteren zij ounces ipv grammen, wat dan eigenlijk op het zelfde uitkomt.
2,5 tot 3 gr eiwitten per kg lichaams gewicht is meer dan voldoende hoor.