MuscleMeat

corpaul's trainingslog

Wooo Killy, je hebt maar 1 keer met mij getraind en je verdiept je nu al in de islam, respect bro.
Een week trainen en je wordt straks nog een extremist dude... :D

Ik neem fan zijn van iemand erg serieus :p

Nee heb een maat en die is nogal hardcore moslim en die heeft er zijn levenstaak van gemaakt om mij te bekeren.
Dus ik heb een gratis koran gehad die ik aan het bestuderen ben.

Heb de tora en bijbel ookal gelezen :cool:

Ik kreeg vandaag te horen van een moslim (Turk) dat hij een gerechtvaardigde reden heeft om niet aan de ramadan mee te hoeven doen.
Mijnheer wordt chagrijnig als hij niet eet!

Is niet gerechtvaardig, want geduld is een eigenschap die jezelf kunt/moet aanleren. ;)

Het leek mij ook al gel_l eigenlijk....

Turkse moslims is als een jood met een slechte baan, ze passen er gewoon niet zo goed tussen :p

Oh..?
Geloof is toch niet aan ras gebonden..?

Oh..?
Geloof is toch niet aan ras gebonden..?

Turkije is 1 van de weinige landen in die zandbak die geloof en de staat apart willen houden.
Zeg zeker niet dat alle turken slechte moslims zijn, maar logischerwijs lijkt me wel dat er een andere belevenis zal zijn voor een moslim.

He Dr Phil ga eens ff slapen ofzo en niet CP zijn log vervuilen :D:D

Niet voordat ik dit op heb

uploadfromtaptalk1313614825444.jpg

Dan mag je nog iets langer opblijven!!

---------- Post toegevoegd Thu 18 Aug 2011 om 02:01 ----------

Die foto's van zijn etenstroggen iedere keer vervuilen zijn log meer hoor! :D
Maar je hebt gelijk... I'm out! ;)

Was voor Killy bedoeld hoor...:D

Ik citeer:
Alleen die beschikken over taqwa, d.w.z. het vrezen van allah's toorn en het zich daartegen beschermen door te doen wat hij heeft bevolen, en door zich verre te houden van wat hij verboden heeft verklaard. Zullen het paradijs kunnen betreden.

Iedere moslim die de eerste soerah's ook maar wat heeft doorgelezen kan wel snappen waar hij/zij mee bezig is.
Maar goed, ik ben dan ook geen moslim :p

heerlijk hoe je dan 1 stukje van de koran pakt en het dan zo neerzet dat de hele context niet klopt, nog paar feitjes voor je..vergiffenis ( meest voorkomende woord in de koran) het gaat niet om hoe vaak je een fout maakt in de islam, het gaat om hoe vaak je om vergiffenis vraagt;)

indd pad van allah heb je nodig om de hemel te bereiken, alles wat je slecht tegen jezelf doet ,kan je vergeven worden door allah..oordelen over een ander?, daar staat allah dan buiten ,oftewel je mag hopen dat die persoon je vergeeft anders heb je een uitdaging;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.595
ok, nu klaar.. anders krijgen jullie te maken met mijn toorn!

Dat zal dan de toorn van Buddha wezen.

Die moet ik onthouden Cor, daar kan ik wel wat mee. ;)

Hahahaha, moenk oek enn! :D

Terug
Naar boven