- Waardering
- 15.485
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verdomd sterke sumo's man. Die box squats moeten dan toch ook wel wat zwaarder kunnen?

Wel een terugvindpost voor mezelf, stats eind 2010:
SQ 225kg beltless
BE 115kg paused pinky, 120kg paused close
DL 260kg
PL totaal 605kg
MP 92,5kg
OH 110kg
Log 110kg
BW: 153kg @ 25% BF
Doelen voor 2011 (nogmaals) :
DL 300+
SQ 250+
BE 150+
(700+ totaal dus)
OH 140+
Log 130+
BF naar < 20%
Meeste doelen voor 2011 niet gehaald omdat ze gewoon veel te hoog gesteld waren. De focus op UB dit jaar heeft wel zin gehad, vooral daarop mooie vooruitgang (ook kwa fysiek).squat is echt een zwaar overrated oefening manmore squat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
thx dawg
idd, events gaan prima vooruit terwijl ik bijna nooit squatHaha ja voor strongman events denk ik ook dat je geen 300 raw squat nodig hebt
thxNette gains CP, SQ is leuk om veel gewicht te verplaatsen en je ziet het wel steeds meer dat er onderdelen komen die veel weg hebben van squats.

thx en wie weetniet verkeerd die deficit en bodyweight gaat ook goed, come and join the -120!![]()

The force is strong big friend, goed bezig.
Maak er een mooi PR jaar van![]()
Lees ik nu goed dat je 8kg kwijt bent maar je vet% hetzelfde is gebleven? Is dat niet apart?
ik heb daar ook wel eens over nagedacht, maar je absolute hoeveelheid vet wordt lager en je vvm ook dus volgens mij klopt het wel.
(en sowieso zijn die metingen niet zo heel nauwkeurig)