- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gegooid in het park,
10x steen
10x WFD
lijkt wel of steen steeds slechter gaat :/
als iemand tips heeft zijn die zeer welkom![]()
thx!bij de weigames vorig jaar liep er zo'n ouwe vent rond die de oren van je kop aflulde, maar liet me binnen bij wout wel wat oefeningen zien met de latpully om sneller/krachtiger te gooien.
bij de hoge pully handvat langs je hoofd of het de steen is en maar die gooibeweging maken, gewoon met een krachtopbouw schema en dan flink explosief "gooien" en langzaam terug.
denk zelf dat hoge reps helemaal geen kwaad kunnen
squat
UB even geskipt, iets met veel bier, een armworsteltafel en een bbq bij toni met choco, chewie, PV en tomas

nah t/m 80kg vliegen ze over mn hoofd heen zowat, daarna worden ze ineens supertraag.... ik probeer de laatste weken om explosiever te worden ivm highland games, maar het lijkt wel of ik steeds trager word

thx, probeer ik idd te doen maar werpen komt er niet zoveel vanNiet te veel kracht in zomer seizoen is goed, belangrijkste is veel werpen!!!
Ik ben nu zelf zo'n 4 a 5x/wk aan het gooien elke x steen/kogel, hamer en WFD(bijna altijd de lichte versies met 1x/week de zware) en het werpt echt zijn vruchten af.
In de winter veeeeel kracht met 1x werpen in het weekend om nog een beetje het gevoel te houden en dan in april weer 4 a 5x werpen.

update voor mezelf, 28-7-2013: gewicht: 161.0kg buikomtrek 131cm BF 24.0% (74mm plooien)29-4-2013: gewicht: 159.8kg buikomtrek 130cm BF 24.5% (77mm plooien)