- Waardering
- 7.025
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jup mij ook5x10 op deadlift, dan kun je mij wel in m'n kist leggen.
) met:
Wel solide reps in elk geval, zaten er nog wel een aantal in.Dit heb ik vandaag ook gemerkt in feite . Had sinds dinsdg last aan de onderrug , dus de hele week niet getraind . Meteen PR-regen vandaag op hooggooien en caber toss .Gister 1,5u techniektraining voor kogelstoten gehad... merkte al meteen dat ik m'n krachtschema iets moet afzwakken want dat werkt voor geen meter als je amper je benen kan buigen... idee is dus nu dat ik probeer m'n sets van het schema te halen zonder er echt megagrinders van te maken, zodra dat punt bereikt is die dag ga ik of lichter of is het voldoende.. techniektrainen gaat op dit moment voor.
Vandaag:
Deadlift
3x5x220kg
Gingen OK, kan merken dat ik zelden tot nooit 5-reppers op deadlift heb gedaan.
OH press:
5x5x110kg
Probeerde vooral pushpress te doen maar sommige reps zaten wel tegen pushjerk aan.
BOR 3x10
LPD 3x10
ja, er is nu nog een veel te grote onbalans tussen kracht en techniek dus dan voorlopig maar focus op techniekDit heb ik vandaag ook gemerkt in feite . Had sinds dinsdg last aan de onderrug , dus de hele week niet getraind . Meteen PR-regen vandaag op hooggooien en caber toss .
Ga nu ook verder wegblijven van die maximale weights of toch voorlopig .
Hey CP, weet jij toevallig waar ik voordelig zo'n hamer kan regelen ?
Hey CP, weet jij toevallig waar ik voordelig zo'n hamer kan regelen ?
idd... heb ik hem ook vandaanVoordelig weet k niet maar check www.highlandgamesfederatie.org

thx, wel blij mee ja