Fitness Seller

corpaul's trainingslog

Bezoekers in dit topic

Hey ben je terug ineens :D
 
ja beetje updates bijhouden :) verder eigenlijk geen tijd om rond te kijken hier

bench 6x115kg (was 7x maar m'n vriendin touchte de bar)
5x2x chins
+ wat rows en biceps
2x10 burpees
 
7x210kg beltless deadlift
5x8 GM

deadlift voelde wel goed weer eens... zit weer wat vuur in af en toe
 
3x115kg pp

5x8 MP

zwaar vandaag maarja reps gehaald
 
2x200kg squat verloor alle spanning onderin omdat mn belt nu echt te groot is
8x8 legpress tm 400kg
3x9 hanging legraises
 
5x185kg squat teringzwaar
5x8x100kg frontsquat
3x6 hanging legraises
 
Beetje te druk om te trainen dus nu maar 2x per week... 531 begint nu voor squat en PP aan de zware kant te worden, denk dat ik na deze cycle met de 5rep dag problemen ga krijgen. Dus dan resetten en met lowbar / wide stance squat aan de slag weer even want heb het idee dat mijn hams relatief zwak geworden zijn.

Wat highlights van laatste maanden:
3x197kg oly squat
5x220kg beltless deadlift
3x115kg pushpress
kan eindelijk fatsoenlijke hanging legraises doen
 
2x210kg oly sq, dat zou best wel eens PR kunnen zijn
 
Gaat goed cp. Hoeveel weeg je nu dan?
 
Niet erg actief. Maar ik volg voor zover je logt.

Overigens.. coolbag wordt nog elke dag gebruikt. :D ;)
 
Gaat goed cp. Hoeveel weeg je nu dan?
Thanks. Zit zo rond de 142kg stabiel.. dieet loopt niet heel lekker op dit moment omdat ik maar 2x per week train en i.v.m. de sneeuw/kou niet naar werk kan fietsen (wat per dag drie kwartier cardio scheelt die ik echt niet in ga halen :D). Dus zolang gewicht beetje stabiel blijft vind ik het wel OK voorlopig. Jij gaat ook goed zag ik op FB. Succes op de kwalificatie.
 
Ga komende cycles MP en low bar squat doen ipv PP en oly sq

mp 8x74kg
+ rug en armen

Begonnen met hill sprints voor conditioning.. viel tegen :) Afstand was ook wat langer dan verwacht.
5x100m hill sprints

Deadlift 6x200kg
boxsq vs bands 5x10
ghr 5x5
hanging leg raises 3x5
situps 3x10
 
squat
5x165kg
10x174kg
5x10x100kg

nog wat stepups en daarna overleden
 
Heb een mobiliteitsprobleempje in m'n bovenrug (niet echt een verrassing maar nu pas echt last van) waardoor er af en toe een zenuw in de stress schiet na het trainen.. dus op het moment vooral rollen en stretchen om die mobiliteit terug te krijgen :(
 
Klinkt niet fijn :(
Hoop dat het foamrollen werkt. Bij mij werkt het vooral moet met mijn hamstrings.
 
werkt nog niet echt maar is wel een aantal jaren goed te maken dus komt vanzelf wel ;)
 
Afgelopen zaterdag een wedstrijd gedraaid hier, was voor het goede doel en paar weken geleden een leuke groep gevonden om mee te trainen dus waarom niet. Viel niet tegen, weer wat serieuzer mee aan de slag komende tijd. Het kriebelde toch wel weer na de eerste training.

60s voor alle events (behalve tug-of-war)

260lbs atlas stone schouderen
2 reps, wel makkelijk gelapt maar dat schouderen moet je toch echt wat vaker oefenen.

600lbs conan's wheel
1,75 rondje, viel me niet tegen.

Tug-of-war
Hierbij zijn er twee truckpull harnassen aan elkaar gemaakt en moet je elkaar uit de ring trekken... 2x gewonnen en daarmee het onderdeel gewonnen ook.

700lbs yoke 100ft
Rond de 41 seconden, in elk geval geen drops... Behoorlijk wiebelige yoke (en VER).

Cardeadlift
9 reps, blij mee maar techniek was niet zo goed.. moet er veel meer in gaan hangen.

200lbs, 230lbs, 260lbs Keg loadrace (35 ft en over de yoke)
Rond de 42 seconden, dat laatste keg was een bitch om te laden.

Leuk om weer eens wat strongman te doen. Zag toevallig op FB dat het precies 6 jaar geleden sterkste man van Brielle was, dus dat is wel toevallig.
 
Mooie comeback CP, wat is je huidige locatie ?
 
Back
Naar boven