AndroidHealthClinic

corpaul's trainingslog

goeie deadlift man, jammer van die 200 en 190. Volgende keer pak je die!

• Topic Starter Topic Starter
45 mins geroeid, was een tegenvaller vandaag... voelde m'n rug en schouders bij elke haal :)
Daarna nog 10x1 negatieve chinups gedaan, deed pijn aan mn handjes :( bar denk ik verkeerd gepakt gister, overal van die eeltachtige plekjes. Ga bij elke cardio sessie thuis de komende tijd even van die negatieve reps doen, kijken of ik zo wat meer kracht op kan bouwen om te chinnen en pullups te doen.

Haha ja eeltknobbeltjes op je hand doen best zeer en gaan regelmatig kapot. Heeft iedereen last van dus gewoon ff daar doorheen bijten :)

Haha ja eeltknobbeltjes op je hand doen best zeer en gaan regelmatig kapot. Heeft iedereen last van dus gewoon ff daar doorheen bijten :)
haha ja het is ook niet zo erg, alleen als je 45 mins aan het roeien ben is het continu een klotegevoel :D

misschien moet ik handschoentjes aanschaffen :D :D

Of magnesium :)

Wat dom -_- maar hoe dan ook wil je nog mee doen aan die wedstrijd in belgie?

Wat dom -_- maar hoe dan ook wil je nog mee doen aan die wedstrijd in belgie?
Weet het nog niet, moet even kijken welke kant ik op wil gaan ( BB of kracht ). Denk dat ik de beslissing over 2 maanden neem, zo niet dan wacht ik wel op een volgende wedstrijd, komen er vast wel meer :) Ik moet sowieso een exacte datum weten omdat ik volgend jaar regelmatig in het buitenland zit voor conferenties.

Stond vanochtend op de weegschaal en die gaf 145,4 aan... ik word klein :mad:

Weet het nog niet, moet even kijken welke kant ik op wil gaan ( BB of kracht ). Denk dat ik de beslissing over 2 maanden neem, zo niet dan wacht ik wel op een volgende wedstrijd, komen er vast wel meer :) Ik moet sowieso een exacte datum weten omdat ik volgend jaar regelmatig in het buitenland zit voor conferenties.

Stond vanochtend op de weegschaal en die gaf 145,4 aan... ik word klein :mad:

Ach ach ja kiezen tussen kracht en BB is lastig ik heb die beslissing al een tijdje terug gemaakt :) Maar je kan nog even beslissen ik ga het even overleggen en kijk even welke maand het is en dan schrijf ik mij gewoon in de onderdelen zijn zwaar zeker niet onhaalbaar voor mij tenminste ;)

Ach ach ja kiezen tussen kracht en BB is lastig ik heb die beslissing al een tijdje terug gemaakt :) Maar je kan nog even beslissen ik ga het even overleggen en kijk even welke maand het is en dan schrijf ik mij gewoon in de onderdelen zijn zwaar zeker niet onhaalbaar voor mij tenminste ;)

Ja ik ben nog erg aan het twijfelen :) Onderdelen zien er inderdaad niet onmogelijk uit.

Ok, doe ik dat. Was mij altijd aangeraden om dat niet te doen om blessures te voorkomen. Lekker advies weer :D Volgende keer 200kg met lockout verdomme :mad:
ale,het is mijn persoonlijke mening he,maar als ze je afraden voor de blessures,is het dan beter van niet he.
blesseren kun je je altijd,maar ik zou niet weten waarom met gestrekte rug meer.
tja ik kan ook mis zijn he,mss kunnen meer ervaren deadlifters u wat meer helpen.

Eigenlijk benen vandaag, maar weinig tijd en geen cam bij me dus maar ff borst gepakt.

Incline benchpress
10xbar
10x40kg
10x50kg
5x5x60kg
Geen spotter, dan zijn die setjes van 5 wel prettig.

DB benchpress
10x16kg
10x26kg
3x5x30kg

Assisted dip
4x4 +50
Net als pullups geen pretje met m'n BW :D Maar gaat assisted wel een stuk beter gelukkig.

Cable cross
10x20kg aan elke kant
8x30kg
10x25kg

Barbell curl
10x20kg
10x40kg
6x45kg
5x45kg

Biceps curl machine
10x50kg
10x55kg
8x60kg

Geen cardio vandaag, moet snel naar verjaardag van m'n oma :P

ale,het is mijn persoonlijke mening he,maar als ze je afraden voor de blessures,is het dan beter van niet he.
blesseren kun je je altijd,maar ik zou niet weten waarom met gestrekte rug meer.
tja ik kan ook mis zijn he,mss kunnen meer ervaren deadlifters u wat meer helpen.
mja, advies van sportschool instructeur dus ik hou er niet al te hard aan vast :) die leggen het meestal uit op de manier waarop je het minst kans hebt op blessures/gedoe voor hen. Hoor het liever van mensen met veel ervaring :)

Laatst bewerkt:
Och die sportschool mensen kun je meestal met geen steen op bouwen. Op de sportschool waar we met school heengaan is er ook 1 ik kan hem echt niet uitstaan hij kraamt alleen maar onzin uit het is tevens volgensmij een fysiotherapeut en hij bekijkt het altijd vanuit de hoek wat er kan gebeuren. Ik ga de gesprekken al niet eens meer met hem aan en maak zelf wel uit wat ik doe :) Prima training trouwens

Och die sportschool mensen kun je meestal met geen steen op bouwen. Op de sportschool waar we met school heengaan is er ook 1 ik kan hem echt niet uitstaan hij kraamt alleen maar onzin uit het is tevens volgensmij een fysiotherapeut en hij bekijkt het altijd vanuit de hoek wat er kan gebeuren. Ik ga de gesprekken al niet eens meer met hem aan en maak zelf wel uit wat ik doe :) Prima training trouwens
Daarom, heb hier nog niet echt onzin gehoord, maar echt ervaring zit er ook niet zo heel veel, dus daarom is dit forum wel een mooie 2nd opinion. Thx, voel ook aardige pomp in m'n borst :)

Terug
Naar boven