Fitness Seller

corpaul's trainingslog

sooooo damned Log 103 gepakt en Yoke 300 !! jij gaat als een trein !! respect voor je PR's en vooruitgang

Ging weer goed, zelfs die 300kg zag er heel solide uit :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.823
F*cking zware training, jij gaat ook maar door eh ;)
Die oefeningen zien er allemaal wel grof uit, misschien dat ik ook eens een strongman training in m'n routine opneem.. voor een keertje :D

• #1.827
F*cking zware training, jij gaat ook maar door eh ;)
Die oefeningen zien er allemaal wel grof uit, misschien dat ik ook eens een strongman training in m'n routine opneem.. voor een keertje :D

thx ace, zou het zeker doen :) leuke groei-impuls.

(en het is natuurlijk ook gewoon gezellig)

Goede shit om een sixpack te kweken haha

Core killers zijn het wel ja, Chewie had zelfs met shirt aan een zichtbare sixpack :D

• #1.831
haha bij mij doen m'n lage buikspieren ****ing pijn nu. lang leve de yoke.

bruuute PR's corpaul(tje)
je word een echte strongman

• #1.833
Vandaag LB, m'n LB was niet blij met me merkte ik al tijdens het fietsen naar de gym i.v.m. 2x yoke lopen vorige week. Schijt aan m'n LB. Ik haat 's ochtends trainen trouwens, maar 1x gegeten en futloos... maar gym ging vroeg dicht vandaag dus had geen andere optie. Doel was 3x130kg of een nette 140kg frontsquat, aangezien de vorige keer dat ik die pakte hij echt heel lelijk was (bar ging ervandoor en werd een soort omgekeerde goodmorning).

Frontsquat
10x bar
5x60kg
5x100kg
3x120kg
3x130kg yey
2x140kg yey!
1x150kg fail
Die 140kg ging eigenlijk zo lekker dat ik de 150 ook geprobeerd heb.. maar was een niet al te beste poging, veel te weinig focus. Dus bedankt Animallegs voor het omhoog helpen upright rowen van 150kg :roflol: De 150 zit er wel in als ik hem een keer op m'n normale trainingstijdstip doe, pak hem na de NCC wel.

Had eigenlijk geen zin om te deadliften en rackpullen maar toch maar deadlift gepakt.

Deadlift
10x140kg
5x180kg
2x220kg
1x230kg
1x230kg
1x230kg fail ****ing zwaar na die fsq :roflol:
Wilde eigenlijk 2x230kg, maar zat er niet in vandaag. Wel voor het eerst dat ik 230kg in de sportschool pak, dus volledig zonder psychup en geschreeuw om me heen. Was goed zwaar verdomme.

Goodmornings
10x80kg
10x100kg
10x120kg
10x140kg
6x160kg zwaar!

Leg extensions
15x
15x
15x
15x
Had geen tijd meer voor cardio dus dit maar ff gedaan nog. Lekker gepompt, pleurde bijna omver tijdens het aankleden.

lol dikke front squats corpaul
goodmornings ook al.

beescht

t*ring die goodmornings cor
lekkah

Lekker weer Cor, maar ga niet niet steeds maxen.

Ja I know,
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

6x160 gaat hard.
Front squats is geen PR? Wel netjes iig.

• #1.838
lol dikke front squats corpaul
goodmornings ook al.

beescht

thx mike!

t*ring die goodmornings cor
lekkah
thx :)
Lekker weer Cor, maar ga niet niet steeds maxen.
haha, I know. doe ook vaak genoeg frontsquats zonder te maxen hoor. maar dacht dat ie er vandaag wel inzat.

6x160 gaat hard.
Front squats is geen PR? Wel netjes iig.
ja is PR, vorige keer 1x140. yey = bij mij ook meestal PR

Terug
Naar boven