Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Goede FSQ, is allemaal goed voor je atlasjes!
Heb je die eigenlijk al eens gedaan? Want ik zat te twijfelen of je die nou wel of niet gedaan had.![]()
krijg er ook aardige massive quads van. danku
ja daarom doe ik hem ookkrijg er ook aardige massive quads van.
ik heb bij Jan een keer 3x70kg, 3x100kg en 3x120kg @ 1m30 en 3x100kg @1m70 gedaan. en vorige keer bij mc.chick 3x90kg grindstones
mooie Frontsquat PR en helemaal voor in de ochtend en na die eventstrainingen, ik hou ook niet van in de ochtend trainen....
en die goodmornings zijn natuurlijk ook erg sterk !

thx JWmooie Frontsquat PR en helemaal voor in de ochtend en na die eventstrainingen, ik hou ook niet van in de ochtend trainen....
en die goodmornings zijn natuurlijk ook erg sterk !

Hij dacht waarschijnlijk ik ga maar in de ochtend trainen want dat siert die goodmornings.![]()
dat ligt eraan hoe laat je naar bed bent gegaanZo laat als dat jij kwam had het bijna middag geleken![]()

Vandaag geoefend bij DJsGoed bezig, kerel!
Die tire gaat je echt wel vaker lukken als je eenmaal onder de knie krijgt hoe je hem precies moet doen, als je overschakelde naar de goede houding ging hij ineens vrij makkelijk overstag, dus als je dat in een keer goed gedaan krijgt, moet dat energie gaan schelen en dus flips op kunnen leveren.