AndroidHealthClinic

corpaul's trainingslog

Op het moment kan ik niet meer zeggen over je training dan :fuu:

:thumb:

Haha lekker weer hoor.

Goede FSQ, is allemaal goed voor je atlasjes!
Heb je die eigenlijk al eens gedaan? Want ik zat te twijfelen of je die nou wel of niet gedaan had. :p

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.844
mooie Frontsquat PR en helemaal voor in de ochtend en na die eventstrainingen, ik hou ook niet van in de ochtend trainen....
en die goodmornings zijn natuurlijk ook erg sterk !

mooie Frontsquat PR en helemaal voor in de ochtend en na die eventstrainingen, ik hou ook niet van in de ochtend trainen....
en die goodmornings zijn natuurlijk ook erg sterk !

Hij dacht waarschijnlijk ik ga maar in de ochtend trainen want dat siert die goodmornings. :)

• #1.848
Zo laat als dat jij kwam had het bijna middag geleken :D
Mooie training voor de ochtend kerel!

sterke frontsquat, en dan ok nog die deadlift erna:cool:
Je gaat echt lekker

• #1.852
Ik ga met mc.chick meedoen aan het vrachtwagentrekken voor duo's de 24e in Utrecht :) Vandaag geoefend bij DJs

Truckpull 16 ton
Harnas met touw
Was niet te doen alleen, weg liep wat omhoog en moest eerst een heuveltje over... later waren er wel een paar beesten die het in hun eentje voor elkaar kregen.

Truckpull 16 ton
Harnas met mc.chick
25m - 38 sec.
25m - 33 sec.

Hand over hand met mc.chick
25m - 41 sec.
25m - 45 sec.

380kg tire
1x
2x yey!
Blijft een teringding maar gaat wel beter.

Filmpjes: (schaamteloos gejat van mc.chick, thx!)

http://www.youtube.com/watch?v=BiGIUgR3tCg

http://www.youtube.com/watch?v=T5VfMt3n3UM

Goed bezig, kerel!
Die tire gaat je echt wel vaker lukken als je eenmaal onder de knie krijgt hoe je hem precies moet doen, als je overschakelde naar de goede houding ging hij ineens vrij makkelijk overstag, dus als je dat in een keer goed gedaan krijgt, moet dat energie gaan schelen en dus flips op kunnen leveren.

Mooie filmpjes man!

• #1.855
Goed bezig, kerel!
Die tire gaat je echt wel vaker lukken als je eenmaal onder de knie krijgt hoe je hem precies moet doen, als je overschakelde naar de goede houding ging hij ineens vrij makkelijk overstag, dus als je dat in een keer goed gedaan krijgt, moet dat energie gaan schelen en dus flips op kunnen leveren.

thx, ja ik merkte al bij die 2x dat het een stuk 'eenvoudiger' ging.. elke keer een paar reps erbij ben ik tevreden!

---------- Toegevoegd om 22:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:51 ----------

thx!

Harnas
Kijk goed hoe ik de start inzet. Dit heb ik gejat van Sarko en Roy en die gaan altijd keihard bij de start. Als je deze techniek toepast met jou BW gaan we als een speer weg.

We moeten beiden iets lager gaan hangen tijdens de run. Probeer wat kleinere stapjes te zetten met een wat hoger tempo. Deze techniek werkt het beste bij zware trucks. Zijn ze wat lichter dan kun je grotere passen zetten.

Hand over hand
Bekijk mijn startpositie. Probeer je kont dan al zo ver mogelijk naar voren te zetten. Check mijn knieën die in mijn zij zitten, dus hou je benen wijd en knieën naar buiten.

Daarnaast hou het touw lager, zou kun je meer kracht kwijt op het touw. Ook tijdens het pullen het touw wat lager houden. Zie dat je een aantal slagen heel goed je lengte gebruikt daar moeten wij het van hebben met onze 1.94/1.95m.

Ook iets meer inschuiven en het touw zo ver mogelijk naar voren beet pakken. Zo kun je weer een grotere slag maken.

Verder ging het niet verkeerd voor de eerste keer. Die 2e harnas ging een stuk beter. :D

• #1.857
thx voor de tips chick, moet idd bij hand over hand m'n rom wat groter maken. eigenlijk ff nog een keer proberen te trainen als het lukt :)

Heb de filmpjes ook in het kritische topic geplaatst. Kijken of we nog wat meer tips krijgen.

netjes gepulled corpaul.
lijkt me ook wel iets om ooit eens te proberen

lekker bezig geweest man !! zeker voor de 1ste keer!! leuke actie filmpjes
zou ik ook wel eesn willen doen...

Terug
Naar boven