Fitness Seller

corpaul's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.861
Dan moeten er wel een paar serieuze mannen rondlopen, als ze in hun ééntje met die vrachtwagen aan de haal gingen... :bow:
Ik voel mijn knieën al branden bij de gedachte alleen al! :o

Als jullie nog wat beter op elkaar ingespeeld zijn, zal het wel lekker gaan denk ik.
Serieuze gasten hoor met jullie lengte.
Die gast die Mc zijn touw weghaalt bij de "hand over hand" heeft zo te zien trouwens ook flinke klauwen. ;)

• #1.863
Dan moeten er wel een paar serieuze mannen rondlopen, als ze in hun ééntje met die vrachtwagen aan de haal gingen... :bow:
Ik voel mijn knieën al branden bij de gedachte alleen al! :o
ja alleen op gang krijgen met touw lukte ons allemaal wel, kregen hem alleen niet over het dode punt.. al heb ik goede hoop dat dat me na een paar keer oefenen ook gaat lukken :cool:

knieen zijn trouwens niet echt het probleem hierzo, je quads lopen gigantisch vol!

ja alleen op gang krijgen met touw lukte ons allemaal wel, kregen hem alleen niet over het dode punt.. al heb ik goede hoop dat dat me na een paar keer oefenen ook gaat lukken :cool:

knieen zijn trouwens niet echt het probleem hierzo, je quads lopen gigantisch vol!
Bij mij zouden mijn knieën het eerst problemen geven...
Ongeveer 3 nanoseconden voor mijn benen het zouden opgeven! ;)

Normaal gezien ben je vertrokken als je er beweging in hebt natuurlijk, dus het ligt echt aan de weg.
Maar met jouw potentie gaat het je zeker wel lukken.
Dan zijn de wedstrijden (waar normaal gesproken de weg wel vlak is...) een peuleschilletje voor je! :thumb:

Jullie kunnen best wel eens een goed team blijken te zijn.
Veel succes er mee man(nen)! :thumb:

ik verwacht niets minder. :D

Goed bezig cp. Die tireflip gaat je ook goed af.
Suc6 samen met Mark de 24e.:)

thx voor de tips chick, moet idd bij hand over hand m'n rom wat groter maken. eigenlijk ff nog een keer proberen te trainen als het lukt :)
Ik hoop in de week na de NCC. Heb zelf nog wel iets dat ik wil proberen om de techniek te verbeteren.

• #1.869
vergeet het filmpje niet te schieten ;)

goeie flimpies cor
je was ardig bezig zag ik - leuk om te zien man
somebody is gonna do it

Ik vond je nog best snel opstarten in je eentje met die wagen, ik dacht eerst dat je hem er overheen ging krijgen. Lekker ook, 2 reps op de band.

• #1.873
goeie flimpies cor
je was ardig bezig zag ik - leuk om te zien man
somebody is gonna do it
thx ove!

Ik vond je nog best snel opstarten in je eentje met die wagen, ik dacht eerst dat je hem er overheen ging krijgen. Lekker ook, 2 reps op de band.
ja ging wel goed, maar was eerste keer truck pull dus miste nog veel techniek. denk dat ik hem na nog een paar keer oefening in m'n eentje kan pullen.

Vette fimpjes CP en MC!

• #1.875
FF snel thuis schouders aangepakt, weinig tijd vandaag en morgen ook. Lekkah PR op de 1-arm DB press.

1-arm DB press
10x23kg L+R
5x33kg L+R
5x43kg L+R
5x47kg L, 2 R
2x49kg PR L + R
1x53 PR L + R
Vaag die laatste, ging met rechts ineens omhoog en met links een paar fails op gehad eerst.

Standing DB shoulder press
10x23kg
10x25,5kg
7x25,5kg
Was vergeten hoe zwaar deze was.

DB floor press (benen plat)
10x25,5kg
10x25,5kg
20x25,5kg
Nooit eerder gedaan, broertje kwam bij de laatste set toevallig binnen dus die kon toen DBs aangeven.. scheelt een hoop in power zeg.

Schouders lekker vol!

Toch weer sterk man. :thumb:

sterke 1-arm dumbbell press !!

Ook schouders en floor werk gedaan vandaag. Dit begint eng te worden. :bang:

Nice 1 arms

Toch nog wat gedaan hehe, en niet eens slecht :thumbup:

• #1.880
Ook schouders en floor werk gedaan vandaag. Dit begint eng te worden. :bang:

Nice 1 arms
haha, ja ik moest eigenlijk PP maar geen zin om naar de gym te gaan dus maar zo opgelost... en die floor press had ik van jou afgekeken;)

sterke 1-arm dumbbell press !!

thx :thumbs:

Toch nog wat gedaan hehe, en niet eens slecht :thumbup:

thx heren!

Terug
Naar boven