Ach tuurlijk zal er wel een genetisch verschil zijn, dat was al aangetoond door een zekere nobelprijswinnaar. Is natuurlijk geen reden om die mensen automatisch te discrimineren, maar moet je wel doen overwegen de immigratiestroom kritisch te bekijken, bijv. niet steeds dezelfde nationaliteiten laten binnenkomen (TEveel is nooit goed) maar gewoon alle landen waar migranten vandaan komen een gelijke kans te geven. Voor Marokko en Turkije mag nu de kraan voor 100 jaar dicht (en dan bedoel ik ook echt dicht geen lekkende kraan zoals nu het geval is) en laat maar eens wat andere nationaliteiten als Polen komen, harde werkers meestal en geen gezeik met religieuze eisen.
Hola hola. Dat Watson het DNA heeft ontdekt samen met Crick voegt aan dergelijke uitspraken weinig toe he. (daarnaast was het altijd al een beetje een schreeuwerd volgens mij). Verder ken alleen de uitspraak dat 'een bevolking die zichzelf zo laat uitmoorden door AIDS niet echt slim kan zijn' (iets in die strekking). Maar het kan zijn dat ik andere, meer wetenschappelijke uitspraken heb gemist.
Het is jammer, ik heb een uur geleden een link weggeflikkerd van een andere nobelprijs winnares die beweerde dat HIV een man made virus is, bedoeld om Afrika uit te moorden.
Over beperking van toestroom heb ik het nog niet eens, het ging om de overtuiging dat allochtonen en autochtonen écht fundamenteel van elkaar verschillen op de vlakken van criminaliteit (en de andere zaken die ik noemde, als het even kan)
Darwin's theorie is nog verre van definitief bewezen er zit nog altijd een verschil van naar ik meen 5% in de genen van mensen en apen welke niet geplaatst kunnen worden.
Het omderzoek duidt zich op de verschillen in genetisch metriaal tussen blank en zwart en de intellectuele vaardigheden.
Morgen even zoeken waar ik het tijdschrift heb.
I KNEW IT!!! Het moest er een keer van komen

'Darwin's theorie is nog verre van definitief bewezen'.

Zoals ik al meerdere malen aangaf, was mijn vermoeden met een creationist of iets in die richting te spreken dus niet echt ongegrond. Ik wist gewoon dat het een keer op zou duiken. YOU ARE SO ****ING FULL OF IT. Goddamn!
Het verschil is overigens
minder, so check your facts before saying something stupid. Maar goed, daar was het al te laat voor toen je voorstelde dat de evolutietheorie de '5%' verschil tussen het menselijk genoom en dat van een chimpanzee niet kan verklaren. HET
IS DE ****ING VERKLARING. Potverdomme nog aan toe. How much stupidity can one man leak?
Ik kan overigens niet wachten op je onderzoek!