MuscleMeat

Criminele allochtonen direct uit het land zetten ja of nee ?

Peiling Peiling Criminele allochtonen direkt uit het land zetten ja of nee ?

• JA

Stemmen: 133 76,4%
  • NEE

Stemmen: 24 13,8%
  • Geen mening

Stemmen: 17 9,8%

• Totaal stemmers
    174
  • Peiling gesloten .
OK. Maar wat ik altijd zo raar vind is dat iedereen zonder probleem aanneemt dat bepaalde volkeren slimmer zijn, denk aan Oost-Aziatische landen, maar als je durft te stellen dat bepaalde volkeren dan ook dommer kunnen zijn dan is dat plots niet meer politiek correct, racistisch en discriminerend. Toch opvallend dat China er wel in slaagt om economisch zo sterk te groeien terwijl het in Afrika maar niet lijkt te lukken. Ook Noord-Afrikanen lijken zelfs in landen waar er genoeg kansen zijn niet echt door te breken/die kansen te benutten. Ik wil natuurlijk niet veralgemenen, ik zie alleen wel een trend in de wereld: namelijk dat er duidelijke genetische verschillen vast te stellen zijn en als een genen-kenner nu ook met zulke theorie komt dan moet er toch wel iets van waar zijn.

Natuurlijk moet je deze mensen daarom niet minderwaardig vinden, Afrikanen doen het op andere punten (zoals sport en muziek) dan weer erg goed.

In afrika is de criminaliteit ook veel hoger dan in china. Ik denk dat dat er ook mee te maken heeft.

Ja dat zit toch in de genen ;)

Dat kan ook een gevolg zijn van het lager IQ. Trouwens een interessant stukje mbt dit: Marcel Roele - Te dom om rijk te worden? ook deze heren zijn het eens dat verhogen van IQ de enige methode is voor Afrika om economisch vooruitgang te boeken.
Tja het zou kunnen..., ik zal het zo ff lezen.

Ik vraag me ook af warom landen zoals nederland al 40 jaar ofzo geld geven aan een land als afrika en het land nog geen sikkepit is verbeterd.

Interresant stuk.Pas alleen op als je dingen post waarin staat dat zwarten te dom zijn om rijk te worden.

OK. Maar wat ik altijd zo raar vind is dat iedereen zonder probleem aanneemt dat bepaalde volkeren slimmer zijn, denk aan Oost-Aziatische landen, maar als je durft te stellen dat bepaalde volkeren dan ook dommer kunnen zijn dan is dat plots niet meer politiek correct, racistisch en discriminerend. Toch opvallend dat China er wel in slaagt om economisch zo sterk te groeien terwijl het in Afrika maar niet lijkt te lukken. Ook Noord-Afrikanen lijken zelfs in landen waar er genoeg kansen zijn niet echt door te breken/die kansen te benutten. Ik wil natuurlijk niet veralgemenen, ik zie alleel wel een trend in de wereld: namelijk dat er duidelijke genetische verschillen vast te stellen zijn en als een genen-kenner nu ook met zulke theorie komt dan moet er toch wel iets van waar zijn.

Natuurlijk moet je deze mensen daarom niet minderwaardig vinden, Afrikanen doen het op andere punten (zoals sport en muziek) dan weer erg goed.

Dat is al voorbij gekomen in meerdere discussies maar je moet omgevingsfactoren niet uitsluiten. China en India hebben beschavingen gekend die hun tijd ver vooruit waren, mede onder invloed van langdurige oorlogen maar ook onder invloed van handelsroutes die vele eeuwen teruggaan. Daarbij komt nog ligging, klimaat en vruchtbare grond om de hoek kijken.

In Afrika heb je dan wel een gedeelte wat vruchtbaar te maken is maar over algemeen heb je zeer vijandige omstandigheden. Maar dan nog is het toch bijzonder dat de Egyptenaren 'ons' zo'n 2000-2500 vooruit waren qua beschaving. Een hoog IQ is dus zeker wel aanwezig in minimaal 1 gedeelte van Afrika. Maar zeer waarschijnlijk ook in de meer donkere gedeelten, alleen zijn deze pas sinds zeer korte tijd ontgonnen. Net zo goed als het IQ van de USA van 75 naar boven de 100 steeg omdat de omstandigheden door diverse oorzaken beter werden is dat ook in Afrika mogelijk.

Watson is een genenkenner maar ook zeer controversieel de laatste 20 jaar. Hij heeft zelf al spijt van zijn uitspraken, ook al zal daar ook publieke druk achter zitten. Zijn uitspraken over raciale verschillen in IQ waren in ieder geval weinig gefundeerd en niet gerelateerd aan zijn vroegere werk waar hij een nobelprijs voor gekregen heeft.

Zelf denk ik dat het wel zal meevallen, klagers heb je altijd natuurlijk. De racisten zullen op elke immigratie wel kritiek hebben, zelfs als vormen ze een goede bijdrage voor het land.

De doelgroepen waar nu op wordt geklaagd hebben ook een hele goede bijdrage geleverd aan dit land en er zijn meer dan genoeg die het nog steeds doen..

Waar het mij om gaat is dat je wederom dezelfde fout wilt maken als er toen is gemaakt.. 'haal die mensen maar binnen.. werken hard, kunnen goedkoop mijn badkamer regelen enzo.. ze zijn ook niet echt lastig'

- 'ken jij (buiten de gozer die jou badkamer heeft gemaakt iemand uit Polen?'
- 'euhhm.. nee niet echt eigenlijk'
- 'ach wat maakt het ook uit.. heb zelf ook een nieuwe badkamer nodig.. heb je het nummer nog van hem?'

Niemand interesseerd zich om die mensen en niemand die ze eigenlijk kent en het samenscholen en het vormen van een nieuwe cultuur in een ander cultuur kan weer beginnen.. later kunnen we alsnog op mensen zoals Wilders stemmen.. die zijn toch in de mode zeg maar..

Zoals Eric al zei.. de Polen die doen in sommige gebieden nu al van zich spreken om het maar even zo te noemen.. maar ach.. als m'n badkamer maar voor een leuk prijsje gefixed kan worden

Ach tuurlijk zal er wel een genetisch verschil zijn, dat was al aangetoond door een zekere nobelprijswinnaar. Is natuurlijk geen reden om die mensen automatisch te discrimineren, maar moet je wel doen overwegen de immigratiestroom kritisch te bekijken, bijv. niet steeds dezelfde nationaliteiten laten binnenkomen (TEveel is nooit goed) maar gewoon alle landen waar migranten vandaan komen een gelijke kans te geven. Voor Marokko en Turkije mag nu de kraan voor 100 jaar dicht (en dan bedoel ik ook echt dicht geen lekkende kraan zoals nu het geval is) en laat maar eens wat andere nationaliteiten als Polen komen, harde werkers meestal en geen gezeik met religieuze eisen.

Hola hola. Dat Watson het DNA heeft ontdekt samen met Crick voegt aan dergelijke uitspraken weinig toe he. (daarnaast was het altijd al een beetje een schreeuwerd volgens mij). Verder ken alleen de uitspraak dat 'een bevolking die zichzelf zo laat uitmoorden door AIDS niet echt slim kan zijn' (iets in die strekking). Maar het kan zijn dat ik andere, meer wetenschappelijke uitspraken heb gemist.

Het is jammer, ik heb een uur geleden een link weggeflikkerd van een andere nobelprijs winnares die beweerde dat HIV een man made virus is, bedoeld om Afrika uit te moorden.

Over beperking van toestroom heb ik het nog niet eens, het ging om de overtuiging dat allochtonen en autochtonen écht fundamenteel van elkaar verschillen op de vlakken van criminaliteit (en de andere zaken die ik noemde, als het even kan)

Darwin's theorie is nog verre van definitief bewezen er zit nog altijd een verschil van naar ik meen 5% in de genen van mensen en apen welke niet geplaatst kunnen worden.

Het omderzoek duidt zich op de verschillen in genetisch metriaal tussen blank en zwart en de intellectuele vaardigheden.

Morgen even zoeken waar ik het tijdschrift heb.

I KNEW IT!!! Het moest er een keer van komen :roflol: 'Darwin's theorie is nog verre van definitief bewezen'. :roflol: Zoals ik al meerdere malen aangaf, was mijn vermoeden met een creationist of iets in die richting te spreken dus niet echt ongegrond. Ik wist gewoon dat het een keer op zou duiken. YOU ARE SO ****ING FULL OF IT. Goddamn!

Het verschil is overigens minder, so check your facts before saying something stupid. Maar goed, daar was het al te laat voor toen je voorstelde dat de evolutietheorie de '5%' verschil tussen het menselijk genoom en dat van een chimpanzee niet kan verklaren. HET IS DE ****ING VERKLARING. Potverdomme nog aan toe. How much stupidity can one man leak?

Ik kan overigens niet wachten op je onderzoek!

Tja het zou kunnen..., ik zal het zo ff lezen.

Ik vraag me ook af warom landen zoals nederland al 40 jaar ofzo geld geven aan een land als afrika en het land nog geen sikkepit is verbeterd.

Afrika is groot.Met een paar miljoen kom je er niet.Met een paar miljard ook niet denk ik.

De doelgroepen waar nu op wordt geklaagd hebben ook een hele goede bijdrage geleverd aan dit land en er zijn meer dan genoeg die het nog steeds doen..

Waar het mij om gaat is dat je wederom dezelfde fout wilt maken als er toen is gemaakt.. 'haal die mensen maar binnen.. werken hard, kunnen goedkoop mijn badkamer regelen enzo.. ze zijn ook niet echt lastig'

- 'ken jij (buiten de gozer die jou badkamer heeft gemaakt iemand uit Polen?'
- 'euhhm.. nee niet echt eigenlijk'
- 'ach wat maakt het ook uit.. heb zelf ook een nieuwe badkamer nodig.. heb je het nummer nog van hem?'

Niemand interesseerd zich om die mensen en niemand die ze eigenlijk kent en het samenscholen en het vormen van een nieuwe cultuur in een ander cultuur kan weer beginnen.. later kunnen we alsnog op mensen zoals Wilders stemmen.. die zijn toch in de mode zeg maar..

Zoals Eric al zei.. de Polen die doen in sommige gebieden nu al van zich spreken om het maar even zo te noemen.. maar ach.. als m'n badkamer maar voor een leuk prijsje gefixed kan worden

Een goede kameraad van me werkt veel met Polen, en ik moet zeggen dat hij er redelijk tevreden over is. Oké na werktijd zuipen en blowen ze zich katjelam, maar ze werken harder, langer en goedkoper dan de meesten. In Engeland laten de cijfers ook zien dat 'importwerknemers' zich ook minder vaak ziek melden. (vergeef me dat ik de bron niet heb, volgens mij De Pers) Weinig bazen die voor dergelijke zaken niet zwichten! Wat ze in hun vrije tijd doen is hen natuurlijk verder een rotzorg. En er zijn er genoeg.

Onderschat niet hoeveel geld er al aan afrika gegeven is...

Onderschat ook het bedrag niet wat in geen 100 jaar aankomt in afrika.Dan blijfen het nog heel veel centen Maar daar kun je niet een heel werelddeel van helpen.Toch vind ik het ook raar dat het er niet beter van word.

Ik zeg niet dat dat niet zo is, alleen zijn er nu wel genoeg. Ik vind het verstandiger om immigratie te spreiden over verschillende nationaliteiten, vooral als één bepaalde nationaliteit eigenlijk voor heel wat problemen zorgt. Dus ALS we nog eens gastarbeiders gaan binnenlaten, dan moeten we selectiever zijn en beter verdelen over nationaliteiten.

Dezelfde fout? Dus je vond het fout om gastarbeiders binnen te laten? Dat hoeft niet zo te zijn, alleen heeft men te weinig maatregelen genomen om het te beperken en te sturen. het is gewoon uit te hand gelopen, dat hoeft bij de Polen niet te gebeuren. Ik zou juist pleiten voor een zeer duidelijk beleid zodat het deze keer niet zo uit de hand loopt.

Een goede kameraad van me werkt veel met Polen, en ik moet zeggen dat hij er redelijk tevreden over is. Oké na werktijd zuipen en blowen ze zich katjelam, maar ze werken harder, langer en goedkoper dan de meesten. In Engeland laten de cijfers ook zien dat 'importwerknemers' zich ook minder vaak ziek melden. (vergeef me dat ik de bron niet heb, volgens mij De Pers) Weinig bazen die voor dergelijke zaken niet zwichten! Wat ze in hun vrije tijd doen is hen natuurlijk verder een rotzorg. En er zijn er genoeg.

Ik zeg ook niet dat ze niet hard werken, ik zeg alléén dat je van je fouten moet leren ;)

P.S. heb niks tegen Polen btw..

Dat kan ook een gevolg zijn van het lager IQ. Trouwens een interessant stukje mbt dit: Marcel Roele - Te dom om rijk te worden? ook deze heren zijn het eens dat verhogen van IQ de enige methode is voor Afrika om economisch vooruitgang te boeken.

Hate to break it, maar de aangehaalde Vanhanen en Lynn zijn ook niet vrij van enige controverse. Veel van hun cijfers is gebaseerd op giswerk aangezien er geen cijfermateriaal beschikbaar was. Dan namen ze maar een gemiddelde van de omringende landen om tot een IQ-cijfer voor een land te komen.

Een verdere kritiek is hier te vinden :

IQ and the Wealth of Nations - Wikipedia, the free encyclopedia

Yep het is Wiki maar het toont wel aan wat voor cijfergoochelaars Vanhanen en Lynn zijn.

Roele zelf is dan ook niet echt vrij van controverse met zijn voorliefde voor personen als de antisemitische Kevin MacDonald of zelfs voorvechters van eugenetica. Moeilijk serieus te nemen zulke personen.

Onderschat niet hoeveel geld er al aan afrika gegeven is...

Zoals aan waterpompen -> water -> hogere vruchtbaarheid -> veel kinderen -> pompen uiteindelijk kapot -> geen water + meer kinderen.

Idem voor irrigatiesystemen: voor bakken met geld aangelegd daaro, zonder ook maar iemand op te leiden om het te fixen als het kapot is. Dat werkt niet. De algemene ontwikkeling daar is ZO ****ing laag op sommige plekken. Lees dit, een verhaal van twee vriendinnen die ik ken via m'n opleiding. Echt om te janken gewoon. Of lees de biografie van Ayaan Hirshi Ali.

Dat is al voorbij gekomen in meerdere discussies maar je moet omgevingsfactoren niet uitsluiten. China en India hebben beschavingen gekend die hun tijd ver vooruit waren, mede onder invloed van langdurige oorlogen maar ook onder invloed van handelsroutes die vele eeuwen teruggaan. Daarbij komt nog ligging, klimaat en vruchtbare grond om de hoek kijken.

In Afrika heb je dan wel een gedeelte wat vruchtbaar te maken is maar over algemeen heb je zeer vijandige omstandigheden. Maar dan nog is het toch bijzonder dat de Egyptenaren 'ons' zo'n 2000-2500 vooruit waren qua beschaving. Een hoog IQ is dus zeker wel aanwezig in minimaal 1 gedeelte van Afrika. Maar zeer waarschijnlijk ook in de meer donkere gedeelten, alleen zijn deze pas sinds zeer korte tijd ontgonnen. Net zo goed als het IQ van de USA van 75 naar boven de 100 steeg omdat de omstandigheden door diverse oorzaken beter werden is dat ook in Afrika mogelijk.

Watson is een genenkenner maar ook zeer controversieel de laatste 20 jaar. Hij heeft zelf al spijt van zijn uitspraken, ook al zal daar ook publieke druk achter zitten. Zijn uitspraken over raciale verschillen in IQ waren in ieder geval weinig gefundeerd en niet gerelateerd aan zijn vroegere werk waar hij een nobelprijs voor gekregen heeft.
Weinig aan toe te voegen, goede nuance die je brengt.

Als je niks of weinig te eten hebt moet je ook vooral veel kinderen gaan maken.:rolleyes: slim zijn ze indd niet.

Terug
Naar boven