AndroidHealthClinic

Criminele allochtonen direct uit het land zetten ja of nee ?

Peiling Peiling Criminele allochtonen direkt uit het land zetten ja of nee ?

• JA

Stemmen: 133 76,4%
  • NEE

Stemmen: 24 13,8%
  • Geen mening

Stemmen: 17 9,8%

• Totaal stemmers
    174
  • Peiling gesloten .
Je hebt wel een grote mond voor een Builder a la Botje vind je zelf niet internetkrijgertje.

Mischien moet je foto's van jezelf posten voordat je iemand anders als internetkrijgertje bestempeld.. anders krijg je de welbekende 'drie vingers' jouw kant op gewezen.

Mischien moet je foto's van jezelf posten voordat je iemand anders als internetkrijgertje bestempeld.. anders krijg je de welbekende 'drie vingers' jouw kant op gewezen.

Whaha, het zou me worst wezen als ie 2x zo zwaar en breed is als ik. Hij zou het direct op Youtube kunnen opzoeken, of in de galerij. Als ie echt een beetje gaat graven, kan ie zelfs een forum vinden waarin ik als rasechte linksradicale in verband wordt gebracht met de moord op Fortuyn!! (no shit :D)
Als ik een showoff wil doen, klim ik wel op een podium (not like that's gonna happen). Maar goed, op een forum kan je elkaar ook met woorden 'aangaan'. En daar hoef je geen 150 kg@ 4% voor te zijn.

Voorlopig is hij de internetkrijger, jankend om wat erkenning van een oh zo slecht begrepen iets, ondersteund door oh zo complotueus (is dat een woord?) tegengewerkt wetenschappelijk materiaal. En kan ik lekker kafferen.

Whaha, het zou me worst wezen als ie 2x zo zwaar en breed is als ik. Als ik een showoff wil doen, klim ik wel op een podium (not like that's gonna happen). Maar goed, op een forum kan je elkaar ook met woorden 'aangaan'. En daar hoef je geen 150 kg@ 4% voor te zijn.

Voorlopig is hij de internetkrijger, jankend om wat erkenning van een oh zo slecht begrepen iets, ondersteund door oh zo complotueus (is dat een woord?) wetenschappelijk materiaal. En kan ik lekker kafferen.

Dat bedoel ik ook niet.. mij kan het ook niet schelen hoe groot iemand is (of hoe klein) maar waar het mij even om ging is dat je jezelf wel heel erg belachelijk maakt als je iemand op z'n fysiek gaat 'aanvallen' terwijl je zelf lekker anoniem achter je pc'tje zit 'groot te wezen' wie is er eigenlijk de internetheld vraag ik me af.. daar ging het meer om ;)

:roflol: lees nu pas het stukje over Pim Fortuyn..

Dat bedoel ik ook niet.. mij kan het ook niet schelen hoe groot iemand is (of hoe klein) maar waar het mij even om ging is dat je jezelf wel heel erg belachelijk maakt als je iemand op z'n fysiek gaat 'aanvallen' terwijl je zelf lekker anoniem achter je pc'tje zit 'groot te wezen' wie is er eigenlijk de internetheld vraag ik me af.. daar ging het meer om ;)

Och arme, ik zal wel naïef zijn, maar dat had ik er nog niet eens achter durven zoeken eigenlijk. :D Geeft z'n niveau wel weer aan.

Wat een discussie weer :roflol:

Het was niet bijdehand bedoeld bro. Maar meer om aan te tonen (zoals met m'n waterpompen -> meer kinderen + geen water post) dat het een zéér complex probleem is, onderwijs, vrouwenrechten, ziektes, religie, stammen, maffe landsgrenzen, gezondheidszorg, etc etc. Een andere vriendin van me gaat over een tijdje een aantal maanden naar Tanzania, ze studeert geneeskunde en gaat een klein ziekenhuisje/post runnen. Op mijn vraag of ze het niet spannend vond om echt op de stoel van de arts te gaan zitten antwoordde ze: met twee soorten penicilline kan je weinig fouten maken. Ik geef een beetje de indruk dat ze er laks over denkt, dat is niet zo, maar om aan te geven dat de situaties daar voor ons TOTAAL ONDENKBAAR zijn...

Overleden pasgeborenen gingen in het ziekenhuis waar de tweede dames uit m'n vorige post zaten in een metalen bak, op een karretje, doekje d'r overheen en klaar, wachten totdat iemand het later die dag kwam ophalen. Ze hebben zelfs een keer een kindje ontdekt dat nog ademde, maar voor dood was achtergelaten. Na enig aandringen wisten ze er toch artsen van te overtuigen dat het toch echt nog leefde... M'n nicht heeft ook in de rimboe gezeten als verpleegkundige: De verhalen zijn idem dito.

Mja wie gaat er dan ook in de rimboe doctortje spelen? Het valt daar toch niet te redden. Gewoon laten voor wat het is, niet mee bemoeien, en dan maar zien wat er van overblijft. Al die bemoeienissen, ok het is leuk voor de gemoedstoestand van sommige westerlingen, dat ze een beetje het gevoel hebben dat ze 'helpen'. Maar het blijft uitstel van executie. Wat wordt er daar nou daadwerkelijk geholpen? Wat scholen bouwen, wat putten neer knallen, wat voedsel dumpen. Wat heeft het voor nut?

En die gekke schuldgevoel aanpratende reclame spotjes van met vliegen bedekte verhongerde afrikaantjes moeten ze ook verbieden. Zit je net beetje te chillen komt er weer zo'n eetlust bedervend spotje op TV en dan brengen ze het ook nog alsof het jou schuld is dat de boel daar naar de klote is en dat jij de reden bent dat 1 of ander afrikaantje geen medicijnen tegen aids krijgt omdat je te gierig bent. Die shit is crimineel!

Mja wie gaat er dan ook in de rimboe doctortje spelen? Het valt daar toch niet te redden. Gewoon laten voor wat het is, niet mee bemoeien, en dan maar zien wat er van overblijft. Al die bemoeienissen, ok het is leuk voor de gemoedstoestand van sommige westerlingen, dat ze een beetje het gevoel hebben dat ze 'helpen'. Maar het blijft uitstel van executie. Wat wordt er daar nou daadwerkelijk geholpen? Wat scholen bouwen, wat putten neer knallen, wat voedsel dumpen. Wat heeft het voor nut?

En die gekke schuldgevoel aanpratende reclame spotjes van met vliegen bedekte verhongerde afrikaantjes moeten ze ook verbieden. Zit je net beetje te chillen komt er weer zo'n eetlust bedervend spotje op TV en dan brengen ze het ook nog alsof het jou schuld is dat de boel daar naar de klote is en dat jij de reden bent dat 1 of ander afrikaantje geen medicijnen tegen aids krijgt omdat je te gierig bent. Die shit is crimineel!

Ik kan zeker niet ontkennen er soms ook moedeloos van te worden. Maar goed, giving up isn't an option to me. De ouderenzorg in Nederland heeft eenzelfde uitzicht, zo lijkt het op het moment. En daar wil ik me ook hard voor maken, zover het binnen m'n vermogens ligt. Ach ja, soms was ik ook liever als een rechts kapitalistisch mannetje opgegroeid, but hey, thing don't always end up the most easy way :D
Overigens ben ik wel van mening dat het deels onze schuld is dat, iig op bepaalde plekken, zoveel misere is. Shell is niet echt een 'koninklijk' bedrijf waar ik nu zo trots op ben... 34.000 liter (drink)water per persoon per dag, moet ergens vandaan komen. Een gigantische overbevissing gaat gevolgen hebben. (niet insinuerend dat ze in direct verband staan met elkaar overigens)
Bevechten van idioten als bisschoppen die condoomgebruik verketteren, of achterlijk stukken stoepkrijt die zeggen dat HIV niet bestaat, of dat AIDS te genezen is met wat mumbo jumbo toverspreuken lijkt me echter niet meer dan een logica, aangezien een groot deel er van wordt aangestuurd vanuit de westerse wereld. Als wij van moslims verwachten dat ze de straat op gaan om te protesteren tegen Islamitische fundamentalisten, mogen we hetzelfde van onszelf verwachten. ****wits als 'Lenny' Horowitz, of 'c*nt' Culshaw zijn smetten op onze ideeën en katalysatoren voor de genocidale onzin zoals dat in Afrika wordt verkondigd.

ik heb eindelijk een oplossing laten we het criminle tuig dus met strafblad want anders ben ik aan het discrimineren naar afrika sturen we geven dan heel veel eten en drinken + wapens en laat ze het maar lekker uitzoeken. Hebben wij meer geld over voor mensen die het echt verdienen.
@ BuilderB hoe kan je leven met je zelf je ego is voor je eigen ogen beland meneer uit op iedereen kritiek die 9 van de 10 X voorkomen nergens op slaat en onterrecht is.
Bovendien moet je niet bijdehand gaan doen tegen mijn maat we eten je rouw sukkel. als je alles zo goed wist dan had je niet de tijd om +- 5000 post per jaar tedoen maar zat je op kantoor een dikke lading geld te verdienen, maar je leeft liever in een droom wereld met een plaat voor je kop. Niet voor niets kijk is goed naar de cijfers die uit deze enquête komen een hele ruime meerderheid is het tuig stront beu je kan dan wel hard roepen en nutteloze uitspraken doen maar je overtuigd toch niemand.

ik heb eindelijk een oplossing laten we het criminle tuig dus met strafblad want anders ben ik aan het discrimineren naar afrika sturen we geven dan heel veel eten en drinken + wapens en laat ze het maar lekker uitzoeken. Hebben wij meer geld over voor mensen die het echt verdienen.
@ BuilderB hoe kan je leven met je zelf je ego is voor je eigen ogen beland meneer uit op iedereen kritiek die 9 van de 10 X voorkomen nergens op slaat en onterrecht is.
Bovendien moet je niet bijdehand gaan doen tegen mijn maat we eten je rouw sukkel. als je alles zo goed wist dan had je niet de tijd om +- 5000 post per jaar tedoen maar zat je op kantoor een dikke lading geld te verdienen, maar je leeft liever in een droom wereld met een plaat voor je kop. Niet voor niets kijk is goed naar de cijfers die uit deze enquête komen een hele ruime meerderheid is het tuig stront beu je kan dan wel hard roepen en nutteloze uitspraken doen maar je overtuigd toch niemand.

wat heeft Afrika hier nu in eens mee te maken?

@ BuilderB hoe kan je leven met je zelf? je ego is voor je eigen ogen beland. meneer uit op iedereen kritiek die 9 van de 10 X voorkomen nergens op slaat en onterrecht is.
Bovendien moet je niet bijdehand gaan doen tegen mijn maat. we eten je rouw sukkel. als je alles zo goed wist dan had je niet de tijd om +- 5000 post per jaar tedoen, maar zat je op kantoor een dikke lading geld te verdienen, maar je leeft liever in een droom wereld met een plaat voor je kop. Niet voor niets(?) kijk is goed naar de cijfers die uit deze enquête komen een hele ruime meerderheid is het tuig stront beu. je kan dan wel hard roepen en nutteloze uitspraken doen maar je overtuigd toch niemand.

Op een kantoor? Hmz... Nee dank je. Dan sta ik nog liever om 4.30 uur op voor m'n werk.

Maar goed, ik destilleer uit je lapje tekst met zo'n 13 spel- en sTfouten (serieus, daar MOET je gewoon je best voor doen), dat de enige reden dat jij en jouw maat mij 'rouw' (rauw neem ik aan) eten, het zeer waarschijnlijke feit is dat je te dom bent om te weten hoe een gasstel of een magnetron werkt.

Omdat ik niet de beroerdste ben heb ik hier een linkje voor je. Hoef je me ook niet rauw te eten, je zou er nog indigestie van krijgen! Dat zou wss de doodslag voor je schrijverstalent zijn en zodoende de laatste strohalm van je geloofwaardigheid ook afknakken.

Weer een mysterie uit de wereld overigens: turo en Cirkel zijn holmaatjes. Go figure.

Dat kan ook een gevolg zijn van het lager IQ. Trouwens een interessant stukje mbt dit: Marcel Roele - Te dom om rijk te worden? ook deze heren zijn het eens dat verhogen van IQ de enige methode is voor Afrika om economisch vooruitgang te boeken.

Ook een misverstand dat Afrika geen economische groei kent.

OneWorld.nl: ‘Afrikaanse economie laat duurzame groei zien’
Zuid-Afrika: sterkste economische groei in de provincie Westkaap

Deze links kan ik zo snel ff vinden maar heb er laatst nog gelezen dat de Afrikanen juist profiteren van de chinezen die het continent hebben ontdekt, en dat ze ook profiteren van de hedgefund miljarden.

Als je dat afzet tegen het onderzoek van Humprey en Varshney, die hebben ontdekt dat de kans op het uitbreken binnen 5 jaar van een conflict bij een inkomen van 250 dollar per hoofd van de bevolking 14 procent is en dat dit daalt naar 4 procent bij een inkomen van 1250 dollar en zelfs daalt naar 1 procent bij een imkomen van 5000 dollar per hoofd, dan gaat het de goede kant op met afrika. De vijf snelste groeiers van Afrika halen namelijk gemiddeld bijna dezelfde groeicijfers als de vijf snelste groeiers van Azie. De landen ten zuiden van de Sahare haalden over 2005 en 2006 namelijk een groei van 5,4 procent.

Ey arnoldfan, als je nu ff je handen uit de aars van Cirkel haalt, dan kan je in het vervolg een leuk berichtje aan je karma toevoegen ipv alleen een punt. Fans hebben is leuk, maar dit voelt zo kaal.

Laatst bewerkt:
Ey arnoldfan, als je nu ff je handen uit de aars van Cirkel haalt, dan kan je in het vervolg een leuk berichtje aan je karma toevoegen ipv alleen een punt. Fans hebben is leuk, maar dit voelt zo kaal.

Oke mierenneuker:
Ey bestaat niet
ff is msn taal moet zijn even
ipv moet zijn i.p.v.

Jij likt zo te horen hele dagen, vieze konte baffer. Bij gebrek aan vrienden ga je mensen irriteren op het forum en mensen als Arnoldfan en Cirkel hebben echt wel meer verstand dan jij en hoeven helemaal niet elkaar te steunen maar dat doen we omdat er mensen als jij op dit forum bevinden;)

Ben blij dat de intelligentsia van het forum elkaar gevonden heeft. Zo zie je maar weer dat een forum als dit verbroedert. Wanneer is de volgende kristallnacht? Oh wacht, die is nooit gebeurd als we Cirkels logica volgen.

:roflol:

nice try turo, nog FF verder proberen, wie weet kom je er wel een keer :D
Mag hopelijk duidelijk zijn dat ik het niet had gepost als het om fijne groene karma ging. Maar een uiting van dergelijk intellectueel kaliber vraagt natuurlijk om een kleine reactie. Om 'em even te troosten heb ik verder 44 puntjes geschonken, want hij was blijkbaar nogal onder de indruk van mijn vraag aan Cirkel of deze nu wéér ging huilen. Dus maak je over arnoldfan maar niet druk, die komt d'r wel weer bovenop.

Terug
Naar boven