AndroidHealthClinic

Criminele allochtonen direct uit het land zetten ja of nee ?

Peiling Peiling Criminele allochtonen direkt uit het land zetten ja of nee ?

• JA

Stemmen: 133 76,4%
  • NEE

Stemmen: 24 13,8%
  • Geen mening

Stemmen: 17 9,8%

• Totaal stemmers
    174
  • Peiling gesloten .
Hate to break it, maar de aangehaalde Vanhanen en Lynn zijn ook niet vrij van enige controverse. Veel van hun cijfers is gebaseerd op giswerk aangezien er geen cijfermateriaal beschikbaar was. Dan namen ze maar een gemiddelde van de omringende landen om tot een IQ-cijfer voor een land te komen.

Een verdere kritiek is hier te vinden :

IQ and the Wealth of Nations - Wikipedia, the free encyclopedia

Yep het is Wiki maar het toont wel aan wat voor cijfergoochelaars Vanhanen en Lynn zijn.

Roele zelf is dan ook niet echt vrij van controverse met zijn voorliefde voor personen als de antisemitische Kevin MacDonald of zelfs voorvechters van eugenetica. Moeilijk serieus te nemen zulke personen.
Zulke mensen zijn per definitie controversieel, het is namelijk niet zo politiek correct wat ze zeggen , zelfs als het waar is. Neemt niet weg dat het geen idioten zijn en dat ze misschien wel een punt hebben, ook al valt dat punt te nuanceren.

Zoals aan waterpompen -> water -> hogere vruchtbaarheid -> veel kinderen -> pompen uiteindelijk kapot -> geen water + meer kinderen.

Idem voor irrigatiesystemen: voor bakken met geld aangelegd daaro, zonder ook maar iemand op te leiden om het te fixen als het kapot is. Dat werkt niet. De algemene ontwikkeling daar is ZO ****ing laag op sommige plekken. Lees dit, een verhaal van twee vriendinnen die ik ken via m'n opleiding. Echt om te janken gewoon. Of lees de biografie van Ayaan Hirshi Ali.

van het geld kunnen ook heel veel scholen gebouwt worden.

Volgens mij gaat er ook veel geld naar wapens om oorlog te voeren, of heb ik dit helemaal mis?

Vraag me weleens af waar al dat geld naar toe gaat eigenlijk :)

Ik zeg niet dat dat niet zo is, alleen zijn er nu wel genoeg. Ik vind het verstandiger om immigratie te spreiden over verschillende nationaliteiten, vooral als één bepaalde nationaliteit eigenlijk voor heel wat problemen zorgt..

Je begrijpt me niet.. ik zeg eigenlijk dat je gewoon een goed vreemdelingebeleid moet hebben en het maakt niet uit waar ze vandaan komen.. vroeger klaagde ook niemand over een overschot aan moslims.. totdat ze lastig werden bevonden en toen hadden mensen pas door dat die mensen er waren.. verder gaf niemand wat om ze.. ach.. het kantoor werd toch gestofzuigd door die dame met die hoofddoek die geen Nederlands sprak? wat was daar mis mee?
Dus het argument dat jij aankaarte van het zijn hardwerkende mensen en zorgen niet voor overlast was waarschijnlijk hetzelfde argument dat 30 jaar geleden op fora's werd gebruikt (als die er zouden zijn) toen er 80.000 topics over mollukers werden geopend op bb fora

Dezelfde fout? Dus je vond het fout om gastarbeiders binnen te laten? Dat hoeft niet zo te zijn, alleen heeft men te weinig maatregelen genomen om het te beperken en te sturen. het is gewoon uit te hand gelopen, dat hoeft bij de Polen niet te gebeuren. Ik zou juist pleiten voor een zeer duidelijk beleid zodat het deze keer niet zo uit de hand loopt.

Waar zeg ik dat? alléén lijkt mij jou initiele motivatie om A of B binnen te laten niet echt een goede standaart om een goed intergratie beleid toe te passen..

Fout ja.. of euhh.. vind jij dat het nergens fout is gegaan?

Als in Nederland kinderen al slechter leren omdat ze niet goed ontbijten, hoe in hemelsnaam gaan ze het daar dan doen zonder water?

In sommige afrikaanse landen staan al scholen en die kinderen kunnen ook leren.In een ander deel van afrika hebben ze nog geen water.Het verschilt per plek.

Weinig aan toe te voegen, goede nuance die je brengt.

Ik geloof overigens wel in verschillen in IQ die gebaseerd kunnen zijn op de verschillen tussen rassen. Maar dan niet in die mate dat er een elite bestaat en een groep die aan te merken valt als dom. Omgevingsfactoren bepalen ook de ten dele hoe hersens worden gebruikt. Niet ieder soort intelligentie is vereist in bepaalde omgevingen. Pas als grootschalige oorlog, handel, rampen etc om de hoek komen kijken is inventiviteit gewenst, waardoor het gemiddelde IQ meestal stijgt (extreme rampen of oorlogen uitgezonderd). Dus ja er zijn IQ-verschillen tussen rassen waar te nemen maar het Flynn-effect leert dat die verschillen mettertijd afnemen.

Je begrijpt me niet.. ik zeg eigenlijk dat je gewoon een goed vreemdelingebeleid moet hebben en het maakt niet uit waar ze vandaan komen.. vroeger klaagde ook niemand over een overschot aan moslims.. totdat ze lastig werden bevonden en toen hadden mensen pas door dat die mensen er waren.. verder gaf niemand wat om ze.. ach.. het kantoor werd toch gestofzuigd door die dame met die hoofddoek die geen Nederlands sprak? wat was daar mis mee?
Dus het argument dat jij aankaarte van het zijn hardwerkende mensen en zorgen niet voor overlast was waarschijnlijk hetzelfde argument dat 30 jaar geleden op fora's werd gebruikt (als die er zouden zijn) toen er 80.000 topics over mollukers werden geopend op bb fora
Met dat verschil dat ik pleit voor goed beleid, iets waar toen geen oog voor was. Overigens ben ik vrij zeker dat moslims 'lastigere' immigranten zijn dan Polen hoor. Alleen die religie al...

Waar zeg ik dat? alléén lijkt mij jou initiele motivatie om A of B binnen te laten niet echt een goede standaart om een goed intergratie beleid toe te passen..

Fout ja.. of euhh.. vind jij dat het nergens fout is gegaan?
Je leek dat te zeggen door te zeggen dat het een fout was.

Waarom zou je één nationaliteit met massa's binnen laten komen terwijl er andere landen net zo goed goede werkers kunnen bieden? Diversiteit is toch één van de grote woorden van links? Wel laten we wat diversiteit toelaten in de immigratie: meer intelligente mensen, meer harde werkers en voor de verandering wat minder moslims.

Zulke mensen zijn per definitie controversieel, het is namelijk niet zo politiek correct wat ze zeggen , zelfs als het waar is. Neemt niet weg dat het geen idioten zijn en dat ze misschien wel een punt hebben, ook al valt dat punt te nuanceren.

Als ze overgaan tot een verbale diarree die te herleiden is tot constant dezelfde punten heeft het weinig meer met niet politiek correct zijn te maken. Zeker niet als ze een voorliefde hebben voor zaken die gewoon verderfelijk zijn. Maar goed wat voor de ene verderfelijk is zal voor de andere misschien de ultieme oplossing zijn.

Het verschil is overigens minder, so check your facts before saying something stupid. Maar goed, daar was het al te laat voor toen je voorstelde dat de evolutietheorie de '5%' verschil tussen het menselijk genoom en dat van een chimpanzee niet kan verklaren. HET IS DE ****ING VERKLARING. Potverdomme nog aan toe. How much stupidity can one man leak?
Lees beter!

Waarom zou je één nationaliteit met massa's binnen laten komen terwijl er andere landen net zo goed goede werkers kunnen bieden? Diversiteit is toch één van de grote woorden van links? Wel laten we wat diversiteit toelaten in de immigratie: meer intelligente mensen, meer harde werkers en voor de verandering wat minder moslims.

Dat gebeurt al enige tijd. De stroom Polen is een stuk groter dan bijvoorbeeld de Marokkanen. 6 keer groter zelfs.

Prima, hopelijk pakken ze het nu beter aan dan met de integratie ;)

Helaas niet, de hele Inburgering Nieuwkomers regeling is een zooitje. Polen hoeven overigens niks, die kunnen gewoon aank*tten zonder zich al te druk te maken over de taal.

Met dat verschil dat ik pleit voor goed beleid, iets waar toen geen oog voor was. Overigens ben ik vrij zeker dat moslims 'lastigere' immigranten zijn dan Polen hoor. Alleen die religie al....

Dat was dus ook mijn 'verborgen boodschap'.. en met jouw beargumentatie/ motivatie lijkt MIJ hier niet zo veel verandering in te komen..dat was mijn hele punt ook.

Je leek dat te zeggen door te zeggen dat het een fout was.

Tussen de regels doorlezen T ;)

Mij heb je nooit horen zeggen dat je één 'soort' moet binnen laten of juist één 'soort' moeten uitsluiten.. ik kijk verder dan nationaliteiten en religie..

Helaas niet, de hele Inburgering Nieuwkomers regeling is een zooitje. Polen hoeven overigens niks, die kunnen gewoon aank*tten zonder zich al te druk te maken over de taal.
Buiten dat woon ik precies aan de DUitse grens en mag ieder weekend meegnieten van dronken Polen die hier op de vrachtwagenparkeerplaats rondhangen.

Overigens vernietigen ze onze economie door hier zo goedkoop te werken dadelijk zijn de sociale voorzieningen helemaal niet meer betaalbaar.

Doe nou niet zo bijdehand.
Oke koop van al dat geld waterpompen en scholen, jij je zin.

Het was niet bijdehand bedoeld bro. Maar meer om aan te tonen (zoals met m'n waterpompen -> meer kinderen + geen water post) dat het een zéér complex probleem is, onderwijs, vrouwenrechten, ziektes, religie, stammen, maffe landsgrenzen, gezondheidszorg, etc etc. Een andere vriendin van me gaat over een tijdje een aantal maanden naar Tanzania, ze studeert geneeskunde en gaat een klein ziekenhuisje/post runnen. Op mijn vraag of ze het niet spannend vond om echt op de stoel van de arts te gaan zitten antwoordde ze: met twee soorten penicilline kan je weinig fouten maken. Ik geef een beetje de indruk dat ze er laks over denkt, dat is niet zo, maar om aan te geven dat de situaties daar voor ons TOTAAL ONDENKBAAR zijn...

Overleden pasgeborenen gingen in het ziekenhuis waar de tweede dames uit m'n vorige post zaten in een metalen bak, op een karretje, doekje d'r overheen en klaar, wachten totdat iemand het later die dag kwam ophalen. Ze hebben zelfs een keer een kindje ontdekt dat nog ademde, maar voor dood was achtergelaten. Na enig aandringen wisten ze er toch artsen van te overtuigen dat het toch echt nog leefde... M'n nicht heeft ook in de rimboe gezeten als verpleegkundige: De verhalen zijn idem dito.

Praat minder poep.

Ik ben bang van niet. Engeland laat geen goede vooruitzichten zien. Persoonlijk vind ik de visie wat naief, 'ze hadden verwacht dat het er minder zouden zijn'. Beetje zoals bouwprojecten die ALTIJD te laat worden opgeleverd.

Buiten dat woon ik precies aan de DUitse grens en mag ieder weekend meegnieten van dronken Polen die hier op de vrachtwagenparkeerplaats rondhangen.

Overigens vernietigen ze onze economie door hier zo goedkoop te werken dadelijk zijn de sociale voorzieningen helemaal niet meer betaalbaar.

Gewoon zorgen voor een superieur ras joh! Heb je heel die sociale voorzieningen niet meer nodig.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven