XXL Nutrition

Criminele allochtonen direct uit het land zetten ja of nee ?

Peiling Peiling Criminele allochtonen direkt uit het land zetten ja of nee ?

• JA

Stemmen: 133 76,4%
  • NEE

Stemmen: 24 13,8%
  • Geen mening

Stemmen: 17 9,8%

• Totaal stemmers
    174
  • Peiling gesloten .
@ BuilderB
Het is maar goed dat je in deze tijd leeft. In den jaren '60 was gij allang tenonder aan een lsd trip of opium, misschien lijdt je wel aan schizofrenie en denk je werkelijk dat je 25 bent. Je ziet jezelf als een soort Jezus:eek:
Oke je let goed op je taal gebruik behalve dan dat Breezer gedoe ertussen door, maar er is toch iets beschadigd in je hersenen en je doet alsof je traint en studeerd maar de werkelijkheid (bron >10.000 post van builderb) is gewoon dat je in een soort inrichting zit. Dat verklaart waarom je zoveel tijd hebt om te posten. Helaas praat je veel en zeg je weinig. Ik wens je verder een prettige dag en vergeet niet je medicatie in te nemen:woot:

vertel me meer, Turo.
hoe zou jij de wereldproblematiek oplossen. je lijkt heel intelligent en sommigen willen echt meer horen. Wat vind je vb van rassenmenging?

@ BuilderB
Het is maar goed dat je in deze tijd leeft. In den jaren '60 was gij allang tenonder aan een lsd trip of opium, misschien lijdt je wel aan schizofrenie en denk je werkelijk dat je 25 bent. Je ziet jezelf als een soort Jezus:eek:
Oke je let goed op je taal gebruik behalve dan dat Breezer gedoe ertussen door, maar er is toch iets beschadigd in je hersenen en je doet alsof je traint en studeerd maar de werkelijkheid (bron >10.000 post van builderb) is gewoon dat je in een soort inrichting zit. Dat verklaart waarom je zoveel tijd hebt om te posten. Helaas praat je veel en zeg je weinig. Ik wens je verder een prettige dag en vergeet niet je medicatie in te nemen:woot:

:roflol:

En waarom vind jij wilders een kl***zak? omdat je bang bent dat je vriendinnetje terug moet naar haar eigen land.:roflol:

We hebben de man ruim 1 jaar in de kamer en 4 jaar in de media. Genoeg stof en Wilders preken om de man een eigen negatieve benaming toe te schrijven.

Overigens hebben Wilders stemmers allemaal 1 ding in gemeen; Ze spreken geen ABN, gebruiken weinig tot geen leestekens, nemen vaak de woorden durf, laf, moet en gewoon in de mond. En aan hun koppen en uiterlijk kan ik genoeg aflezen over hun niveau waarop hun denken situeerd.

Vraag je ze over hun gronden voor de steun aan de PVV, stuit je op hoogstends halve antwoorden.

@ BuilderB

De eerste zin is redelijk lucide, je KAN het dus wel. Ik ben idd blij dat ik tegenwoordig leef. De rest is weer jammerlijk greppelwerk. Ik zie mezelf nl. niet als Jezus, dat is met name het geval met lam volk dat ik tegenkom op straat. (of op fora) Wederom niet echt origineel dus, want ik hoor het nogal eens. (je hebt lang haar en een ringbaardje en je bent Jezus, vroeger moest je er nog voor over water lopen of zo)
Begint een beetje aan te voelen als kuikens doodtrappen op deze manier. (tenminste ik zou me kunnen voorstellen dat dat zo aanvoelt, t piept en het kraakt)
Maar in het vervolg zou een stukje dat inhaakt op het voorgaande wel leuk zijn. Een beetje loos schelden kan iedereen.

We hebben de man ruim 1 jaar in de kamer en 4 jaar in de media. Genoeg stof en Wilders preken om de man een eigen negatieve benaming toe te schrijven.

Overigens hebben Wilders stemmers allemaal 1 ding in gemeen; Ze spreken geen ABN, gebruiken weinig tot geen leestekens, nemen vaak de woorden durf, laf, moet en gewoon in de mond. En aan hun koppen en uiterlijk kan ik genoeg aflezen over hun niveau waarop hun denken situeerd.

Vraag je ze over hun gronden voor de steun aan de PVV, stuit je op hoogstends halve antwoorden.

Now that's a rather brief but thorough examination.

van mij mag Wilders koningin Beatrix opvolgen..

Jouw mening is nog geen feit, builderB.. Je doet het graag zo overkomen, maar is n.v.t.

Is de totale afwezigheid van humor kenmerkend voor Wilderianen? Begint er hard op te lijken....

datgene wat jullie wel "snappen", is nog niet datgene wat ik wil "snappen"..

vaag lullen kan ik ook.. heb ik zojuist gedaan, wat heerlijk dat jullie er zo diep op in gaan..

7 jongeren tuigen 12-jarige af met vuurwerk

Bron: FOK!frontpage / Nieuws / 7 jongeren tuigen 12-jarige af met vuurwerk

Zeven jongeren van Noord-Afrikaanse afkomst hebben de twaalfjarige 12-jarige Robin De Clerck uit het Belgische Wemmel zwaar mishandeld. De jongen werd geslagen met een ijzeren staaf en met zwaar vuurwerk beschoten. Hierbij is zijn schouder derdegraads verbrand.

De jongen was met een vriendje op een plein aan het spelen. Toen zijn kameraadje even naar huis ging om wat op te halen, werd Robin ingesloten door zeven Noord-Afrikaanse jongeren. Zij wilden hem dwingen zijn gsm te overhandigen, maar dat weigerde hij. "Ik ben namelijk al eens eerder bestolen op straat door een jongere." Na zijn weigering werd de jongen omver geduwd en diverse malen met een ijzeren staaf op zijn benen geslagen.

Een andere jongen pakte zijn vuurwerk, en schoot zijn vuurpijlen in de richting van de doodsbange Robin af. "Ik kon me net op tijd omdraaien, anders was het vuurwerk in mijn gezicht terecht gekomen", vertelt hij. Zeker vijf vuurpijlen werden er op hem afgevuurd, waarvan er eentje in zijn hals ontplofte, een ander trof doel op zijn schouder.

Robin viel hierna op de grond. Een bleek toch berouw te tonen, want hij moet de ambulance hebben gebeld toen hij de zwaargewonde jongen op de grond zag liggen. Hierna is het hele groepje jongeren er als een haas vandoor gegaan, de jongen aan zijn lot overlatend. Op dat moment is Robins vriendje gearriveerd, die samen met zijn zwaargewonde vriend naar de spoedeisende hulp van het ziekenuis werd vervoerd.

De ouders van Robin zijn razend. "Robin heeft derdegraads brandwonden in de hals en op z'n schouder. De vuurpijl heeft ook een zenuw geraakt, waardoor hij momenteel niets voelt. Hij moet nu z'n wonden laten verzorgen op de afdeling spoedeisende hulp. Die jongeren hebben geen normbesef, en zijn een gevaar voor de maatschappij", vertellen ze.

De daders zijn nog voortvluchtig, maar Robin hoopt van ganser harte dat de daders gauw worden opgespoord en gearresteerd. "Ik ga tot die tijd zeer voorzichtig zijn, en zal, als ik ooit nog naar het plein ga, eerst vanaf een veilige afstand kijken of de kust veilig is. Ik hoop dat de politie er meer patrouilleert, maar ik maak me geen illusies", besluit hij.
----

Dit soort lui mag je van mij in een opvoedingskamp opsluiten. Liefst met ouders en al het land uit, maar dat gaat nu eenmaal niet. Te gek voor woorden hoe je zoiets kunt uithalen op die leeftijd. En dan ook nog om een ****ing GSM.

Dat zijn de lieve jochies die Spiertje altijd beschermd! Enkele reis naar het Riff gebergte wwar je van de koran altijd nog een geit mag verkrachten als je vrouw ongesteld is....:o

datgene wat jullie wel "snappen", is nog niet datgene wat ik wil "snappen"..

vaag lullen kan ik ook.. heb ik zojuist gedaan, wat heerlijk dat jullie er zo diep op in gaan..

Er is niets dat je niet kan 'willen' snappen. Probeer je eens voor te stellen dat je niet snapt dat twee plus twee vier is. Gewoon heel hard proberen het niet te willen. De enige manier om iets niet te snappen is er niets over lezen/horen e.d. of er te weinig intellectuele vermogens voor hebben. Dat is de kloterij met logica.

Dat zijn de lieve jochies die Spiertje altijd beschermd! Enkele reis naar het Riff gebergte wwar je van de koran altijd nog een geit mag verkrachten als je vrouw ongesteld is....:o

Hola!! Dat was 'de grote' Ayatollah Khomeini, niet de koran, voor zover ik weet iig. Niettemin een achterlijk standpunt natuurlijk.

Terug
Naar boven