Fitness Seller

Crotchfit's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
W04.T1

Bench
20x15 wijdere grip
40x12
50x8
60x6
70x5x3 werksetjes in normale grip
60x8x3

Db row
34x4x6

Press
47.5x4
42.5x4x3
45x4

Pendlay
50x8x5

Wider grip bench
50x8x3
52.5x8x3

Comment

Had helaas geen pammetjes meer, maar gelukkig wel aardig geslapen. Bench wilde ik 70x5x5, maar denk dat ik hier ook tevreden mee mag zijn. Wel een beetje slordige reps. Even bezinnen op volgende sessie. Niet meer gefietst, want geen zin en door het kutte slapen nog niet genoeg hersteld van zondag.

Lekker in de tuin khipppp eten in de zon hmm

Laatst bewerkt:
Zeg, wordt jouw piemol wel eens heel erg boos? Dan heb je een crotchfittie mwahaha

Nee maar wel vaak een crotchfissa!

123km gefietst, 28.5 gemiddeld. Echt een heerlijke rit! En gelijk t*ring bruin geworden :cool:

Laatst bewerkt:
Goed gegeten, goed geslapen = zeer goed hersteld.
Vanmorgen even wezen pompen voor UB.

Toen nog even wat spullen wezen kopen voor het fietsen. Kreeg er 2 van die 'energie gelletjes bij'. Wat een oplichting is dat!! Gelletje a 60ml, bevat 33% maltodextrine, een klein beetje zout en wat smaakstof. Vooral water natuurlijk. Als je ze koopt mag je €1,20 per stuk afrekenen!! Terwijl je voor een zak maltodextrine van 5kg nog geen 10tje betaalt als consument.

Tijd om een sportvoedingsmerk op te zetten :rolleyes:

Kun je die gelletjes zelf niet maken? Beetje gelatine of zo.

Ik maak het sowieso al zelf, bij power supplements heb ik een zak malto gekocht. Gooi er zelf ORS en eiwit poeder bij. Deze kreeg ik toevallig bij wat aankopen, zou het nooit kopen!

Isostar voor gevorderden :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Jezus gisteren even van de wagen gevallen. Kan nog steeds niks eten zonder meteen te kotsen. Zelden zo vertiefd geweest!! Nu weer alcoholvrij want met zulke hoeveelheden zuip ik me echt nog een keer dood.

Ondanks de brakheid toch nog even 95km gefietst, 29.3 gemiddeld. Viel niks tegen!

Haha, zwak maagje jongen? Ik kan er tegenwoordig ook niet goed meer tegen, maar dat gaat meer over de kop... onrustig, depri en futloos is mijn kater.

Jep, dat neerslachtige heb ik ook. Kotsen doe ik niet zo vaak, maar ben vrijdag om 12 uur smiddags begonnen en tot een uur of 3 doorgegaan. De buurman hoorde ons schelden over bier tekort, dus die kwam nog met 2 kratjes aan. Heul veul tripels, een paar erdingers, bacardis, gewone pilsjes en hoop herrie voor de buurt :rolleyes: was uiteraard zeer gezellig, maar mag wel weer even alcoholvrij. Heb geen rem met drank, kan er beter van afblijven hehe lots of history there :eek:

Deze week tot nu toe:

Maandag

Bench:
20x20
40x15
50x8
60x5
65x5x5, voelde erg weinig kracht dus even teruggeschakeld. Bedankt vrijdag.

Pendlay:
55x8x5

Bench, wide
52.5x8x5

Dbrow
28x8x5

CGBP
52.5x8x5

Lekker wat bench volume

Dinsdag:
Squat
20x10
40x10
60x5
80x3x6
60x6x2 Viel tegen fml

Deadlift
60x8
100x4
120x3x3

Side planks
Hanging knee raises

Woensdag
Planning was 60 km < 2 uur, maar ging echt zo fucking slecht. Dat krijg je van een week niet squatten. Huilie huil.
61.8KM, 27.6 gemiddeld. En dan was al enigszins afzien. Ach ja, in elk geval weer wat calorieën dichter bij de 80 :rolleyes:

Wederom lekker warm onder het platte dak. Lekker 2 uur bezig geweest.

Bench
20x20
40x12
50x8
60x5
70x3x3
72.5x3x2

Pendlay
60x5x5

WGBP
55x8x5

Dbrow
28x8x5

CGBP
52.5x8x3
55x8x2
57.5x8

Ezcurl
25x8x3

Hammer curl
10x8x3

Over mn gewicht gaan we het na een week mooi weer gewoon niet hebben :eek: bench gaat wel tan2 goed. Maar dit volume kost wel veel tijd. Intensiteit iets omhoog, volume iets minder op de assistance.

Denk dat ik een paar weekjes IF ga proberen.

Laatst bewerkt:
Met de warmte hou je meer vocht vast heb ik toevallig geleerd deze week (dacht zelf eerder minder vanwege zweten). Dus niks aan de hand ;)

Mjah laat ik dan dat blokje port salut van gisteren daar op afschrijven :p:D

Niet gebeend, wel gefietst. 58.6 km, 29.6 gemiddeld. Lekker ritje. Moet zeggen dat ik het ook wel heel leuk vind om te doen.
Mn hartslag laat ook best duidelijk verbetering zien afgelopen weken.

In mei al 425 op de racefiets gereden en voor komende zondag staat er een lange toch in de planning: 135+ km. Een mooi totaal voor een noob.
Valt mooi samen met slechter weer en dus vanaf volgende week weer wat meer focus op UB en eventueel wat indoor fietsen.

Zo lekker ff 500 gr kip in de marinde gezet voor na t fietsen :) ff wat afwisseling to gewoon bakken hehe

Laatst bewerkt:
Geen lange tocht gedaan in verband met het weer (niet mijn idee :rolleyes:). 78.6 gereden, 26.5 gemiddeld. Wel wat mooie klimmetjes, Heienoordtunnel etc. Toch niet mijn favoriete route: veel te veel stedelijk gebied en uitlaatgassen om je heen. Morgen is de sportschool dicht, dus wellicht alsnog de tocht die ik in m'n hoofd had doen.

Poehhhhh volgende keer een teentje of wat knoflook minder! Ik ben er gek op, maar dit was wel heel stug :eek:

Laatst bewerkt:
Maandag: gym dicht, fml.
Dinsdag: 50km ritje, 29 gemiddeld. Zat zeker meer in, maar de eerste helft vrij rustig aan gedaan.
Vandaag: rustig 79.9km ritje, 26.6 gemiddeld.

Nu lekker kip met groentjes en morgen weer lekker UB.

Beetje slechte nacht gehad, helaas.

Bench
20x20
40x15
50x10
60x5
70x3x3
72.5x2
75x1 moeizaam

Pendlay
55x10x4

WGBP
55x10x4

Dbrow
26x10x4

Ez curl
22.5x10x4

Dat was genoeg. Afgelopen weken best lekker gegaan op de bench, maar erg sloppy geweest met al het gefiets. Morgen rustig LB en hopelijk geen week doms. Staat ook weer een tochtje in de planning met wat mensen dus tja...

Terug
Naar boven