- Waardering
- 32.557
- Massa
- 160kg
Dat je daarop kunt leven met 100kg bw. Heb je niet de hele dag honger of dat je jezelf slap/moe voelt?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat je daarop kunt leven met 100kg bw. Heb je niet de hele dag honger of dat je jezelf slap/moe voelt?
Nee, eigenlijk nergens last van, beetje gezond voer eten en weinig koolhydraten en dan heb ik geen honger.Dat je daarop kunt leven met 100kg bw. Heb je niet de hele dag honger of dat je jezelf slap/moe voelt?
Doe ik ook, maar elke dag hier posten heeft iets meer drive om het wat beter vol te houden.Tip: Gooi alle ochtendwegingen in een spreadsheet en vervolgens in een grafiek. Dan kun we in één oogopslag het gewichtsverloop zien.
Doe het zelf ook in excel bestand en dan rekent ie elke keer het week gemiddeld vanzelf uit. Bulk= elke week +0.2/0.5kg en cut -0.2/0.5kg. Haal je dat niet dan kan je mee snel bijsturen.Doe ik ook, maar elke dag hier posten heeft iets meer drive om het wat beter vol te houden.
Even alles in een Google sheet aan het zetten, dan kunnen jullie meekijken
Google Spreadsheets: maak en bewerk spreadsheets online, helemaal gratis.
Maak een nieuwe spreadsheet en bewerk deze tegelijkertijd samen met andere gebruikers, via je computer, telefoon of tablet. Blijf productief met of zonder internetverbinding. Gebruik Google Spreadsheets om Excel-bestanden te bewerken. Gratis van Google.docs.google.com