seppe1812
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
morgen meten kijken wat deze week me heeft gebracht ga vanaf morgen ook elke week me taaie en nek omvang metenik heb van de week wat flessen cola zero gekocht en neem nu 3glasjes op zon vrijdagavond en nu hoef ik niet wat anders te snoepen das dus alweer een vooruitgangmorgen meten kijken wat deze week me heeft gebracht ga vanaf morgen ook elke week me taaie en nek omvang meten

jip halve centimeter kleiner taaie dus ja nice tevreden
precies op me navel ma denk als je elke keer maar het zelfde aan houdt dat goed isWaar meet je precies voor de taile omtrek, ik bedoel welke hoogte
dankje marvin zeker fijn klopt eerder sqaute ik nooi trainde zoiezo nooit benen dus ben er nu maar is mee begonnenKijk aan! Taille neemt af..squat PR rijker!
Heb je trouwens aan het begin toen je trainde nooit gesquat of een blessure gehad..want je squat is lager als je bench![]()
Das zeker fijn nu elke zaterdagochtend meten en vanuit daaruit aanpassingen doenAltijd lekker als je meetbare resultaten boekt, ga zo door man
Wat is eigenlijk je RM op de bench, want je had geen PR bij je bench staan ?
ook wel fijn na een week hard werken