Vortexx029
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 264
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Training ziet er goed uit, lekkere volume per oefening en nice pull ups.
Zit je met je eten nu op onderhoud of eronder ?
ben er nooit zo goed in maar zal morgen is proberen te rekenenHet is denk wel belangrijk om globaal te weten hoeveel je eet...ook qua e/k/v verhouding..
Het zou zomaar kunnen dat je nog te veel eet of echt te weinig..beide zet dan geen zoden aan de dijk..als je et 1 keer een beetje berekend heb je een richtlijn..
Je kunt natuurlijk ook gewoon op gevoel eten, maar merk aan jou manier van loggen dat je er een beetje mee loopt te experimenteren..
dankjewel ja komt goed zal dit jaar niet meer maar volgende jaar zeker wel!Klasse training en met 4x100 ga je toch weer richting je pr.![]()
dankjewel koek al had ik graag die 5de gewoon vol gemaakt! heb net toch effe uitgerekend maar klopt zo doe ik het ook altijd!Goeie bench jonge.
Calorien berekenen hoeft niet hoor. Datgeen wat je nu eet moet je een tijdje doen. Val je af, dan voeg je een maaltijd toe. Kom je te snel aan (vocht/vet) dan gooi je er wat caloriën uit of skip je wat koolhydraat.
Ik zak elke week met een halve kilo sons iets meer dus lijkt me wel oke toch?wat zou erbij moeten denk je?is j voeding ni een btje aan de magere kant op alle gebiede?
Tanks mate
Mijn doel is om zo droog mogelijk te komen 6%ofzo verder probeer ik pics te maken maar krijg het er niet echt goed op en zoveel is er nog niet veranderd aab mijn fysiekIdd,je Kcal behoefte is aan de lage kant,ik weet niet wat je doel momenteel is?
Enis het al weer tijd voor een update pic?
lekkere bench kerel! je kcal inname is idd wel erg laag! zou zelf iets meer eten!
Idd, wat hierboven staat ... gezien je schema, gooi er maar een 400 a 500kcal bij![]()
Maar vet zou niet mogen 
met hetgeen wat jij doet, misschien wat VVM jaMaar vet zou niet mogen
![]()