XXL Nutrition

cut logje

Training ziet er goed uit, lekkere volume per oefening en nice pull ups.
Zit je met je eten nu op onderhoud of eronder ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.262
  • #2.263
uurtje cardio er weer op zitten morgen weer fullbody knalluh

Het is denk wel belangrijk om globaal te weten hoeveel je eet...ook qua e/k/v verhouding..

Het zou zomaar kunnen dat je nog te veel eet of echt te weinig..beide zet dan geen zoden aan de dijk..als je et 1 keer een beetje berekend heb je een richtlijn..

Je kunt natuurlijk ook gewoon op gevoel eten, maar merk aan jou manier van loggen dat je er een beetje mee loopt te experimenteren..

• #2.265
Het is denk wel belangrijk om globaal te weten hoeveel je eet...ook qua e/k/v verhouding..

Het zou zomaar kunnen dat je nog te veel eet of echt te weinig..beide zet dan geen zoden aan de dijk..als je et 1 keer een beetje berekend heb je een richtlijn..

Je kunt natuurlijk ook gewoon op gevoel eten, maar merk aan jou manier van loggen dat je er een beetje mee loopt te experimenteren..
ben er nooit zo goed in maar zal morgen is proberen te rekenen

• #2.266
training

Bench press

5x50
5x60
5x70
5x80
5x90
4x100 grrr skijt!

Squat

8x40
8x40
8x40
8x40

pull ups

6xbw
6xbw
6xbw
6xbw
6xbw
3xbw

DB row

10x20
10x26
10x26

20minuten HITT cardio

training verliep lekker jammer van me fail op de bench maar goed me dag misschien niet weet dat ik hem kan! Squat was erg pittig voelde hem nog goed van maandag morgen cardio dag en vrijdag weer fullbody zaterdag cardio ga nu effe voeding rekenen

Klasse training en met 4x100 ga je toch weer richting je pr.:)

Goeie bench jonge.

Calorien berekenen hoeft niet hoor. Datgeen wat je nu eet moet je een tijdje doen. Val je af, dan voeg je een maaltijd toe. Kom je te snel aan (vocht/vet) dan gooi je er wat caloriën uit of skip je wat koolhydraat.

• #2.269
voeding

kcal:2063
ei:198
kh:173
ve:63

---------- Post toegevoegd Wed 14 Dec 2011 om 19:22 ----------

Klasse training en met 4x100 ga je toch weer richting je pr.:)
dankjewel ja komt goed zal dit jaar niet meer maar volgende jaar zeker wel!

Goeie bench jonge.

Calorien berekenen hoeft niet hoor. Datgeen wat je nu eet moet je een tijdje doen. Val je af, dan voeg je een maaltijd toe. Kom je te snel aan (vocht/vet) dan gooi je er wat caloriën uit of skip je wat koolhydraat.
dankjewel koek al had ik graag die 5de gewoon vol gemaakt! heb net toch effe uitgerekend maar klopt zo doe ik het ook altijd!

is j voeding ni een btje aan de magere kant op alle gebiede?

Zeer sterke bench, lekker.

Idd,je Kcal behoefte is aan de lage kant,ik weet niet wat je doel momenteel is?

Enis het al weer tijd voor een update pic?

• #2.273
is j voeding ni een btje aan de magere kant op alle gebiede?
Ik zak elke week met een halve kilo sons iets meer dus lijkt me wel oke toch?wat zou erbij moeten denk je?
Tanks mate
Idd,je Kcal behoefte is aan de lage kant,ik weet niet wat je doel momenteel is?

Enis het al weer tijd voor een update pic?
Mijn doel is om zo droog mogelijk te komen 6%ofzo verder probeer ik pics te maken maar krijg het er niet echt goed op en zoveel is er nog niet veranderd aab mijn fysiek

lekkere bench kerel! je kcal inname is idd wel erg laag! zou zelf iets meer eten!

Idd, wat hierboven staat ... gezien je schema, gooi er maar een 400 a 500kcal bij ;)

• #2.280
oke zou vandaag cardio gaan doen maar heb helemaal niks gedaan
had een zware lange dag op me werk had dak werk dus elke keer dak op dak af in de regen en de wind dus had totaal geen puf toen ik thuis kwam
en geen engerie dus effe rustdagje ingelast morgen weer fullbody knalluh

over voeding beetje nagedacht hou het simpel en niet teveel gooie voor me workout een shake met 25gram whey erin en ik neem savonds tussen me avond eten en me caseine shake een handje of 2ongezoute pinda's zou dat een beetje oke zijn?

foto van zonet zoals ik al zij nog niet super veel veranderingen die blokken willen maar niet door komen

IMG_2686.jpg

Terug
Naar boven