MuscleMeat

cut logje

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.301
dit betekend dat je op de goede weg zit..als je naar mijn resultaten kijkt van mijn cut periode van 10 weken ben ik steeds 0.5 tot 1kg aangekomen of afgevallen maar steeds elke week met minimaal 0.5 cm vermindering van mn taille..

Ja dat is dus bij mij precies net zo dus we blijven door gaan.op hoeveel was je taaaie op laatste

81.5 dus wat jij nu hebt

• #2.303
Hoe kan ik dan aankomen en toch taaie vermindering?hoe werkt dat?

• #2.304
vandaaag ook maar iets lager in kh gegaan omdat ik verder toch de hele dag niks doe

50gram havermout
banaan
2scoops whey

spinning

1scoop whey
75 gram kip
2eierene
groene appel
komkomer

75gram kip

150gram kip
halve komkomer

200gram rundergehakt

2handjes ongezoute pinda;s

caseine shake

• #2.305
training

DL

5x45
5x55
3x65
3x80
3x90
3x100 geen rep out lukt me niet grip was weg

Sqaut

8x40
8x40
8x40
8x40zwaar echt kapot

incline fly's

15x12
12x14
10x16
10x18
8x20

pull ups breed

6xbw
6xbw
6xbw
4xbw

4x10 crunces met 10kilo schijf op me borst

20minuten HITT cardio

shake met whey en dextrose genomen na huis gegaan 2pangafiletjes en pot groente gegeten toen nog 3.4km hardgelopen in 28minuten

straks nog 2handjes pinda's en caseine shake en dan lekker slapen

goed gewerkt kerel :)

Goed gewerkt kerel. Prima fly's.:)

• #2.310
vandaag cardio dagje straks uurtje hardlopen

ik krijg vrijdag vakantie en heb dan 2weken vakantie ik zat er aan te denken om die 2weken nog lager te gaan in kh zou dat verstandig zijn?en als ik dan weer ga werken weer terug iets hoger? of stop je dan helemaal je vet verbranding?
of zouden jullie zegen in je vakantie schema gewoon zo laten?

vandaag cardio dagje straks uurtje hardlopen

ik krijg vrijdag vakantie en heb dan 2weken vakantie ik zat er aan te denken om die 2weken nog lager te gaan in kh zou dat verstandig zijn?en als ik dan weer ga werken weer terug iets hoger? of stop je dan helemaal je vet verbranding?
of zouden jullie zegen in je vakantie schema gewoon zo laten?

Gewoon zo laten, in ieder geval niet minderen.
Maar dat is wat ik zou doen ;)...kies zelf wat je beter lijkt

• #2.312
Gewoon zo laten, in ieder geval niet minderen.
Maar dat is wat ik zou doen ;)...kies zelf wat je beter lijkt
ja ik weet niet goed kijk in de vakantie kan ik het wel makkelijker vol houden zonder kh maar ik weet niet als ik dan na 2weken weer wel rond de 150kh ga zitten ik dan nog wel ga zaken in vet% omdat ik dan ineens wel weer kh ga eten ook wou ik iets minder omdat ik toch zondag en maandag wel gewoon mee eet in de kerstkransjes en courmet:D

hoeveel procent sta je nu dan? vind je 13 niet laag genoeg???

• #2.314
uh nee de helft van 13 ben ik tevreden mee sta nu op 13/14%

damn laag man op 80 kilo.. wil je niet beter eerst wat groeien en dan volgend jaar zo laag gaan?
Je moet t zelf weten natuurlijk ligt maar net wat je doelen zijn:)

• #2.316
damn laag man op 80 kilo.. wil je niet beter eerst wat groeien en dan volgend jaar zo laag gaan?
Je moet t zelf weten natuurlijk ligt maar net wat je doelen zijn:)
nee me doel is om nu zo laag mogelijk te komen en het duurt nogal lang bij mij dus ik denk dat ik rond de zomer vakantie wel een keer zover ben:D

nee me doel is om nu zo laag mogelijk te komen en het duurt nogal lang bij mij dus ik denk dat ik rond de zomer vakantie wel een keer zover ben:D

Oke succes man, ziet er iig nu al beachproof uit:cool:

haha ja bij mij ook langgg.. heb ook geen geduld ervoor.. maar nu echt doorzetten, voor t eerst in jaren weer onder de 20% en onder de 100.. nu doorknallen tot kilotje of 85 bij hopelijk 14/15%:rolleyes:

Hop alleen dat ik me kracht een beetje kan vasthouden:(

• #2.320
Oke succes man, ziet er iig nu al beachproof uit:cool:

haha ja bij mij ook langgg.. heb ook geen geduld ervoor.. maar nu echt doorzetten, voor t eerst in jaren weer onder de 20% en onder de 100.. nu doorknallen tot kilotje of 85 bij hopelijk 14/15%:rolleyes:

Hop alleen dat ik me kracht een beetje kan vasthouden:(
oke dan doe je best man!!! gaat ons lukken:D

Terug
Naar boven