dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je schrijft dat je blokken niet doorkomen: heb je weleens hanging leg/kneeraises gedaan gecombineerd met dragonflags. Denk dat het daarmee wel gaat lukken om in de zomer lekker geblokt erbij te staan.![]()
hoe doe je hanging legraises icm dragonflags? soms probeer ik wel is wat hanging leg raises aan zon chinup bar en dan er achter aan mn lichaam helemaal horizontaal maken..maar dragonflys kan je alleen apart doen tog?
---------- Post toegevoegd Thu 15 Dec 2011 om 20:30 ----------
en blokken niet doorkomen komt gewoon doordat je BF te hoog is..dus dat komt vanzelf wel..
Is gewoon veel beter als 100en crunches doen; je krijgt echt spierpijn in je buik ervan.ik hoor het alweer gedult gedult en nog meer cardio en minder khhoe doe je hanging legraises icm dragonflags? soms probeer ik wel is wat hanging leg raises aan zon chinup bar en dan er achter aan mn lichaam helemaal horizontaal maken..maar dragonflys kan je alleen apart doen tog?
---------- Post toegevoegd Thu 15 Dec 2011 om 20:30 ----------
en blokken niet doorkomen komt gewoon doordat je BF te hoog is..dus dat komt vanzelf wel..

en zware buikspieroefeningen blijven doen niet te vergeten..als ze doorkomen wil je wel dat er wat door te komen valt tog
oke dan! dee ik al alwel 2dagen in de weekcable crunches, weighted crunches/situps, side bends
komt vanzelf wel goed kerel, gewoon door blijven cutten![]()
Zag je foto op vorige page, blokken komen vanzelf als je VP weer wat meer daalt.
Weet niet of je op de foto je buikspieren onder spanning had ?
Je oblique's krijgen al redelijk wat vorm dushet begin is er al.

Tanks man ga ook zeker iets meer kcal eten hoor maar proberen.alleen.eiwiten en vetten.toe te voegenWat zijn de voedingswaardes van de pinda's die gebruikt ?
Als het goed is zitten er weinig koolhydraten en eiwitten in, maar wel veel goede vetten.
Zie nu net op je vorige page het aantal calorieen wat je binnen krijgt.
Niks persoonlijks wat je voedingsschema betreft, maar volgens mij hebben we voor de zomervakantie deze hele discussie van het aantal calorieen wat je momenteel eet ook toen al gevoerd m.b.t. vastlopen gewicht/starvation-mode/refeeds/duizeligheid.
Het enigste wat ik je mee wil geven is, pas op met te snel cutten doordat je nu redelijk onder je onderhoud zit.
Hoeveel je dan wel beter kunt eten en in welke samenstelling moet je zelf bepalen, jij kent je lichaam.
Zet em op man![]()

dank u
heheh yes een eigen press!Nice training man, je hebt een nieuwe press uitgevonden (denk ik) en ik vindt dat jou alle eer toekomt dus dat wordt de hendrie press![]()

raar