Fitness Seller

cut logje

Je schrijft dat je blokken niet doorkomen: heb je weleens hanging leg/kneeraises gedaan gecombineerd met dragonflags. Denk dat het daarmee wel gaat lukken om in de zomer lekker geblokt erbij te staan.;):D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.282
hanging leg raises redt ik niet,niet sterk genoeg voor ma kneeraises wel dus die zal ik is gaan doen 2x in de week ofzo en dragonflags heb ik nog nooit gedaan dus tanks voor de tips morgen meteen proberen alleen nu effe filmpjes bekijken hoe het moet

Je schrijft dat je blokken niet doorkomen: heb je weleens hanging leg/kneeraises gedaan gecombineerd met dragonflags. Denk dat het daarmee wel gaat lukken om in de zomer lekker geblokt erbij te staan.;):D

hoe doe je hanging legraises icm dragonflags? soms probeer ik wel is wat hanging leg raises aan zon chinup bar en dan er achter aan mn lichaam helemaal horizontaal maken..maar dragonflys kan je alleen apart doen tog?

---------- Post toegevoegd Thu 15 Dec 2011 om 20:30 ----------

en blokken niet doorkomen komt gewoon doordat je BF te hoog is..dus dat komt vanzelf wel..

hoe doe je hanging legraises icm dragonflags? soms probeer ik wel is wat hanging leg raises aan zon chinup bar en dan er achter aan mn lichaam helemaal horizontaal maken..maar dragonflys kan je alleen apart doen tog?

en blokken niet doorkomen komt gewoon doordat je BF te hoog is..dus dat komt vanzelf wel..

Ik bedoelde de oefeningen los; van een hanging leg raise kan ik geen Dragonflag maken. Ik bedoelde die 3 oefeningen los van elkaar.:) Is gewoon veel beter als 100en crunches doen; je krijgt echt spierpijn in je buik ervan.

• #2.285

ik hoor het alweer gedult gedult en nog meer cardio en minder kh:D

en zware buikspieroefeningen blijven doen niet te vergeten..als ze doorkomen wil je wel dat er wat door te komen valt tog

• #2.287
cable crunches, weighted crunches/situps, side bends

komt vanzelf wel goed kerel, gewoon door blijven cutten :)

Zag je foto op vorige page, blokken komen vanzelf als je VP weer wat meer daalt.
Weet niet of je op de foto je buikspieren onder spanning had ?
Je oblique's krijgen al redelijk wat vorm dus het begin is er al.

• #2.293
Zag je foto op vorige page, blokken komen vanzelf als je VP weer wat meer daalt.
Weet niet of je op de foto je buikspieren onder spanning had ?
Je oblique's krijgen al redelijk wat vorm dushet begin is er al.

Dankjewel man

is het oke als ik savonds tussen avond eten en shake voort slapen.om 2handjes ongezoute pinda's te eten?of zijn dat geen goeie eiwiten.en.vetten en.op dat tijdstip

Wat zijn de voedingswaardes van de pinda's die gebruikt ?
Als het goed is zitten er weinig koolhydraten en eiwitten in, maar wel veel goede vetten.

Zie nu net op je vorige page het aantal calorieen wat je binnen krijgt.
Niks persoonlijks wat je voedingsschema betreft, maar volgens mij hebben we voor de zomervakantie deze hele discussie van het aantal calorieen wat je momenteel eet ook toen al gevoerd m.b.t. vastlopen gewicht/starvation-mode/refeeds/duizeligheid.
Het enigste wat ik je mee wil geven is, pas op met te snel cutten doordat je nu redelijk onder je onderhoud zit.
Hoeveel je dan wel beter kunt eten en in welke samenstelling moet je zelf bepalen, jij kent je lichaam.

Zet em op man ;)

• #2.295
Wat zijn de voedingswaardes van de pinda's die gebruikt ?
Als het goed is zitten er weinig koolhydraten en eiwitten in, maar wel veel goede vetten.

Zie nu net op je vorige page het aantal calorieen wat je binnen krijgt.
Niks persoonlijks wat je voedingsschema betreft, maar volgens mij hebben we voor de zomervakantie deze hele discussie van het aantal calorieen wat je momenteel eet ook toen al gevoerd m.b.t. vastlopen gewicht/starvation-mode/refeeds/duizeligheid.
Het enigste wat ik je mee wil geven is, pas op met te snel cutten doordat je nu redelijk onder je onderhoud zit.
Hoeveel je dan wel beter kunt eten en in welke samenstelling moet je zelf bepalen, jij kent je lichaam.

Zet em op man ;)
Tanks man ga ook zeker iets meer kcal eten hoor maar proberen.alleen.eiwiten en vetten.toe te voegen

• #2.296
laatste training deze week dan zit de eerste fullbody week erop

Squat

5x25
5x35
3x40
5x45
5x50
5x57

pull ups

8xbw
7xbw
6xbw
5xbw
4xbw

peck deck

12x45
10x50
10x55
10x55

mp alleen dan weer terug na begin positie dus buik beginnen opgooien na je borst dan door stoten weet niet hoe die heet

12x27
10x37
10x37
5x47 ach zwaar lekker

dragonflags geprobeerd maar lukt me niet viel elke keer weer terug op me kont van boven na beneden wou wel maar krijg hem niet meer omhoog dan

cable crunches ook geprobeerd maar die voelde ik totaal niet in me abs
toen maar 3setjes met extra gewicht crunces gedaan

en nog 15minuten rustig fietsen

morgen uurtje spinning volgen!

fullbody deze week ging lekker wel heel veel spierpijn met squaten 3x in de week als ik begin met de warming up voel ik het al dus das minder maar goed gewoon door gaan:D

nette MP kerel, fullbody is boring man :D

Nice training man, je hebt een nieuwe press uitgevonden (denk ik) en ik vindt dat jou alle eer toekomt dus dat wordt de hendrie press :D

• #2.299
nette MP kerel, fullbody is boring man :D
dank u
Nice training man, je hebt een nieuwe press uitgevonden (denk ik) en ik vindt dat jou alle eer toekomt dus dat wordt de hendrie press :D
heheh yes een eigen press!

---------- Post toegevoegd Sat 17 Dec 2011 om 12:02 ----------

vanmorgen gewogen

ben iets aangekomen deze week ???????????????raar
wel is mijn taaie met een halve centimeter gekrompen

gewicht:81,4
taaie:81,5
nek omvang:37,5
vet% 14.4

gewicht met 5ons aangekomen taaie dus wel 5mm minder joehoe

vanmorgen uurtje spinning gedaan heerlijk!

Laatst bewerkt:
dit betekend dat je op de goede weg zit..als je naar mijn resultaten kijkt van mijn cut periode van 10 weken ben ik steeds 0.5 tot 1kg aangekomen of afgevallen maar steeds elke week met minimaal 0.5 cm vermindering van mn taille..

Terug
Naar boven