hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Ja we gaan de goeie kant op zijn weer op de been
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We zijn weer een half maandje verder...alweer wat aktiviteiten ondernomen of nog steeds (veel) last?
Vanaf maandag begin ik te trainen dan effe update beginfoto en.strijdplan

Ben benieuwd zal wel rustig gaan eerstGoed om te horen dat je weer lekker aan het ijzer kunt gaan. Suc6.![]()
dankje

Al met al 10weken niet getraind eigenlijk 10weken en 3dagen dus ben weer bij begin af maar maandag een grotere update met plannen foto's voeding

Dankjewel hulp kan ik zeker gebruiken moet weer zwaar aan het cutten want ben behoorlijk vet geworden en jou is dat zeker goed gelukt voor de 2de keer conditie is 0,0 en kracht ook ook moet ik gewoon zelf proberen wat wel en niet wil mocht alleen niet zwaar van de grond af beuren dus dl en tbar row niet voor de rest gewoon aanvoelen wat wel en niet wil maar zal de eerst 2weken niet zwaar gaanhendrie jongee succes met je strijdplan eh als ik kan helpen oid pm maar of post hier. 10 weken niet trainen moet echt k*t aangevoeld hebben ofni..kan je weer volle kracht trainen zometeen?
Hoe vaak ga je per week?
Of kijk dat je eerst evenaan