MuscleMeat

cut logje

We zijn weer een half maandje verder...alweer wat aktiviteiten ondernomen of nog steeds (veel) last?

succes kerel!!

Hoe lang ben jij nu niet geweest

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.407
nice

hendrie jongee succes met je strijdplan eh als ik kan helpen oid pm maar of post hier. 10 weken niet trainen moet echt k*t aangevoeld hebben ofni..kan je weer volle kracht trainen zometeen?

• #3.410
:D
hendrie jongee succes met je strijdplan eh als ik kan helpen oid pm maar of post hier. 10 weken niet trainen moet echt k*t aangevoeld hebben ofni..kan je weer volle kracht trainen zometeen?
Dankjewel hulp kan ik zeker gebruiken moet weer zwaar aan het cutten want ben behoorlijk vet geworden en jou is dat zeker goed gelukt voor de 2de keer conditie is 0,0 en kracht ook ook moet ik gewoon zelf proberen wat wel en niet wil mocht alleen niet zwaar van de grond af beuren dus dl en tbar row niet voor de rest gewoon aanvoelen wat wel en niet wil maar zal de eerst 2weken niet zwaar gaan

Rustig aan weer starten; heb ik ook gedaan.

• #3.412
Precies lichte gewichten veel hh lekker explosief

Hoe vaak ga je per week?
Of kijk dat je eerst evenaan

Lekker; mss afwisselen met wat snelwandelen?

10km/uur is netjes Hendrie! Je bent heus snel weer op niveau!

• #3.418
Vanmiddag getraind het ging goed was super blij weer in de gym te zijn net als een kind voor het eerst na school gaat zeg maar:D

Rug getraind

Dl,chinups,pulldown,seating row,db row,bb Schrugs,db Schrugs en 30mimuten interval cardio

Voeding is weer clean rond de 130gram Crabs alleen smorgens en voor me training verder veel kip/vis en brocolie training hoog intensiviteit heb mezelf een datum opgelegd om klaar te zijn met mijn cut 1november 3maanden beuken en kijken wat het brengt 4x per weer trainen de andere 3dagen cardio

lekker dat je weer begonnen bent kerel, succes!!

• #3.420
Terug
Naar boven