hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oke watcan? Verbrand je dan teveel?leek me wel oke lekker effe cardio iets langer
net weegmomentje gehad
was blij dat me taaie weer een halve centimeter kleiner was dies nu 83.5
me nek is zelfde gebleven maar ben van 87kilo na 84,7 gegaan deze week das wel jammer
nu geeft de voedingsbehoefte.nl aan dat ik op 12% zou staan weet niet zeker of dit klopt maar heb me taaie en nek en gewicht ingevult!
net weegmomentje gehad
was blij dat me taaie weer een halve centimeter kleiner was dies nu 83.5
me nek is zelfde gebleven maar ben van 87kilo na 84,7 gegaan deze week das wel jammer
nu geeft de voedingsbehoefte.nl aan dat ik op 12% zou staan weet niet zeker of dit klopt maar heb me taaie en nek en gewicht ingevult!
ja ga ik denk ik wel effe x kopen is wel handig zal ik schema zo laten?of x junkdag of wat?
kan het nog prima vol houden daan dus heb vandaag gewoon me schema aangehouden en dus geen junkdag genomen en ook geen junkmaaltijd hou het nog gewoon goed vol dus is nog niet nodig is denk ik wel nodig op het moment dat je het moeilijk gaat krijgen en als je niet verder komt ofnietals je goed gaat moet je voorlopig niets veranderen, ja junkdag....weet niet, heb voor de contest 2 junkdagen gedaan. ben er zelf niet zo gek van...maar dat zal wel komen omdat ik normaal gesproken ook geen shit vreet.
eventueel zou je ook is een junkmaaltijd kunnen doen.

leuk dat je mee leest man!!! top!Ik ga je ook volgen! Over dat hardlopen; ik loop de laatste tijd ook heel veel en merk dat mijn conditie sterk is verbeterd maar zoals Robke78 ook aangeeft, ik lever wel behoorlijk wat kracht in (vooral merkbaar bij squat). Zo lang je genoeg calorieen blijft eten(en dat doe je wel zo te zien!) denk ik dat het niet veel kwaad kan voor je VVM.