XXL Nutrition

cut logje

• Topic Starter Topic Starter
straks schouders pakken hoop dat dit x beter gaat wel zware dag gehad op werk veel moeten showen met kruiwagens:( slechte voorbereiding dus eerst maar effe lekker wat eten dan knalluh! daarna nog effe tijdje cardio!

Tja in de cut heb je wat minder energie he, misschien je koolhydraat inname een paar uur voor de training iets verhogen.

vanavond toch maar geen krachttraining gedaan door wat gezeur met de auto die dee het niet niet na de sportschool kunnen gaan en dus maar een uur wezen hardlopen dus goeie cardio gehad ook wel fijn nu zo lekker douche en wat eten!
morgen word het dan maar schouders met armen! ook lekker

Uur hardlopen? Damn kerel ... dat is niet goed voor je vvm noch voor je kracht

oke watcan? Verbrand je dan teveel?leek me wel oke lekker effe cardio iets langer

oke watcan? Verbrand je dan teveel?leek me wel oke lekker effe cardio iets langer

Poe, ik heb ook een tijdje aan lopen gedaan ... soms wel sessies van 10km.
Mijn benen krompen als gek en mijn squatpower was gelijk weg. Beter is dan
gewoon wat op de crosstrainer. Of bergop wandelen met stevige tred

oke dankje rob!zal het in de gaten houden tnks!

straks lekker schouders/armen trainen
hoop toch wel dat me taaie morgen weer wat slanker is geworden:D

niet te skinnie worden he.....trainze straks :cool:

ik hoop het niet maar wil toch echt een x op 7/8% komen te staan nog nooit gelukt dus vandaar! Moet toch x lukken! Net super goeie training gehad zal vanavond effe poosten

training van vanavond

schouders/triceps/biceps/cardio

dumbbell press

10x20
5x26 wou hem proberen maar is net iets teveel
8x24
7x24
10x20

arnold press 1arm

10x20
9x20
8x20
8x20

side raise 2armen tegelijk

8x14
8x14
7x14
5x14

schrugs in de machine

3x8x100

ticeps extension

25x30
12x40
10x40
9x40
7x40

1arm triceps strekken

8x10
8x10
7x10
5x10

barbell curl

15x30
13x30
11x30
9x30

bumbell curl

5x5 met 20kilo

toen nog 15minuten gefiets was een lange goeie zware training
heb beetje geprobeerd te spellen met gewichten om zo elke set beetje tot falen te trainen dus das effe wenen enzo maar ging best lekker

nu lekker weekend morgen is weeg moment weer ben benieuwd

goed weekend!

net weegmomentje gehad
was blij dat me taaie weer een halve centimeter kleiner was dies nu 83.5
me nek is zelfde gebleven maar ben van 87kilo na 84,7 gegaan deze week das wel jammer
nu geeft de voedingsbehoefte.nl aan dat ik op 12% zou staan weet niet zeker of dit klopt maar heb me taaie en nek en gewicht ingevult!

net weegmomentje gehad
me nek is zelfde gebleven maar ben van 87kilo na 84,7 gegaan deze week das wel jammer
nu geeft de voedingsbehoefte.nl aan dat ik op 12% zou staan weet niet zeker of dit klopt maar heb me taaie en nek en gewicht ingevult!

Hier nog niet geweest...Laat je vet% meten met een tang, anders weet je niet goed hoe en wat. De spiegel is natuurlijk het allerbelangrijkste! Goed om een keer flink te cutten, dan kan je lichaam daarna weer helemaal "vollopen". Ik heb zo een aantal kg VVM gepakt. Ik zou alleen voor/rond de zomer hebben gecut ipv met de donkere dagen. Succes verder!

leuk dat je ook

mee leest daan

net weegmomentje gehad

lekkere schoudertraing hendrie, in het begin gaat het wat harder....vocht etc.
lijkt me sterk dat het spiermassa is, je dieet is nog hoog genoeg in cals.

maar wat daan zegt...laat het met de tang meten!

ja ga ik denk ik wel effe x kopen is wel handig zal ik schema zo laten?of x junkdag of wat?

wat is beetje goeie tang dan?

ja ga ik denk ik wel effe x kopen is wel handig zal ik schema zo laten?of x junkdag of wat?

als je goed gaat moet je voorlopig niets veranderen, ja junkdag....weet niet, heb voor de contest 2 junkdagen gedaan. ben er zelf niet zo gek van...maar dat zal wel komen omdat ik normaal gesproken ook geen shit vreet.
eventueel zou je ook is een junkmaaltijd kunnen doen.

Ik ga je ook volgen! Over dat hardlopen; ik loop de laatste tijd ook heel veel en merk dat mijn conditie sterk is verbeterd maar zoals Robke78 ook aangeeft, ik lever wel behoorlijk wat kracht in (vooral merkbaar bij squat). Zo lang je genoeg calorieen blijft eten(en dat doe je wel zo te zien!) denk ik dat het niet veel kwaad kan voor je VVM.

als je goed gaat moet je voorlopig niets veranderen, ja junkdag....weet niet, heb voor de contest 2 junkdagen gedaan. ben er zelf niet zo gek van...maar dat zal wel komen omdat ik normaal gesproken ook geen shit vreet.
eventueel zou je ook is een junkmaaltijd kunnen doen.
kan het nog prima vol houden daan dus heb vandaag gewoon me schema aangehouden en dus geen junkdag genomen en ook geen junkmaaltijd hou het nog gewoon goed vol dus is nog niet nodig is denk ik wel nodig op het moment dat je het moeilijk gaat krijgen en als je niet verder komt ofniet???

---------- Toegevoegd om 16:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:24 ----------

Ik ga je ook volgen! Over dat hardlopen; ik loop de laatste tijd ook heel veel en merk dat mijn conditie sterk is verbeterd maar zoals Robke78 ook aangeeft, ik lever wel behoorlijk wat kracht in (vooral merkbaar bij squat). Zo lang je genoeg calorieen blijft eten(en dat doe je wel zo te zien!) denk ik dat het niet veel kwaad kan voor je VVM.
leuk dat je mee leest man!!! top!

en kwa kracht inleveren bij de benen ach ben nog nooit sterk geweest in de benen dus:D

Terug
Naar boven