AndroidHealthClinic

cut logje

Heb momenteel even geen tijd om je voeding goed door te nemen maar wat ik lees zit die wel goed in elkaar ook aan je gewicht te zien, wat zegt de spiegel?

Sterke BP heb je Hendrie maar ik mis toch een aantal dingen in je workouts qua oefeningen voornamenlijk;
MP
DL
Squat

hoe zit dat?

---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------

En ow ja abbo;)

• Topic Starter Topic Starter
sqaut heb ik gedaan vandaag maar heb al tijdje last van me onderrug daarom dus voor mij effe ook geen dl maar komt van zelf wel en ben ook meer voor breedte in de rug bezig omdat ik dat nu belangrijker vindt!kwa mp wissel ik af soms mp en ander bumbell press dus vandaar!morgen misschien maar weer is mp doen dan:)
wel super leuk dat je abbo neemt keun en alle tips en triks zijn welkom om zo droog als jou toen tijdens de contest te worden

sqaut heb ik gedaan vandaag maar heb al tijdje last van me onderrug daarom dus voor mij effe ook geen dl maar komt van zelf wel en ben ook meer voor breedte in de rug bezig omdat ik dat nu belangrijker vindt!kwa mp wissel ik af soms mp en ander bumbell press dus vandaar!morgen misschien maar weer is mp doen dan:)
wel super leuk dat je abbo neemt keun en alle tips en triks zijn welkom om zo droog als jou toen tijdens de contest te worden
Ah vandaar, beter herstel je dan nog idd, zonder squats kom je ook een eind dus.
Misschien dat zittende schoulder-press dan beter is voor je onderrug momenteel, licht eraan hoe zwaar je gaat anders pak je je core er nog eens extra mee wat misschien je herstel sneller laat gaan.

Abbo nemen is wel het minste wat ik kan doen.
1e tip; verwaarloos je vriendin niet!
Maar dat zal wel goed komen lijkt mij gezien jij niet zo extreem droog en diep hoef te gaan als mij toendertijd.

Als ik ergens wat kan op opmerken zal ik wel reageren qua voeding etc.;)

verwaarloos me vriendin niet maar wil ook echt heel diep gaan hoor mijn doel is echt 6%

verwaarloos me vriendin niet maar wil ook echt heel diep gaan hoor mijn doel is echt 6%
Niet dat ik het met opzet deed, ik was gewoon zo gefocussed op me einddoel waardoor ik niet aan haar dacht min of meer. But it all worked out so;)

In dat geval niet te gehaast te werk gaan zoals Nightfly al aangaf, des te meer massa je uiteindelijk overhoud.
Wil je 6% lang vasthouden dan?

ja dat is wel de bedoeling! wil niet meer zo vettig worden wil altijd mooi droog en straks staan en hopelijk dan blokken kunnen showen!

ja dat is wel de bedoeling! wil niet meer zo vettig worden wil altijd mooi droog en straks staan en hopelijk dan blokken kunnen showen!
Ik weet niet hoe je fysiek in elkaar zit maar rond de 8-9% zullen die wel zichtbaar zijn hoor, 6% is echt erg laag hoor onderschat het niet.
Maar als je toch overtuigd ben zo diep te gaan, experimenteren met je lichaam is altijd leerzaam en des te sneller je de volgende keer droog komt te staan doordat je al 'oud vet' kwijt bent.

precies we zullen wel zien hoe en wat dit x maar heb er dit x gewoon alles voor over om op 6% te komen te staan!

6% ... poe, dat is een aardig doel

ja het word heel zwaar maar het moet toch een x lukken

6% midden in de winter:shake:....koud man.
hahaa maar het duurt nog wel even hoor voor ik op die 6% sta volgens mij als het ooit gebeurd is me nog nooit gelukt namelijk! dus moet nu lukken!

wat zijn nog sups die ik kan gebruiken?
wil vitamine b gaan kopen nog erbij!
heb de fatburner op dus misschien is een nieuwe proberen!
of wat anders?

vitamines zowiezo:thumb: vis olie caps. ook een aanrader.

weer goeie training gehad!

schouders/cardio

mp

10x30
8x40
8x40
5x45

arnold press

10x18
9x18
8x18
7x18

upricht row

10x30
8x40
8x40
7x40

side raise

8x14
7x14
6x14
6x14

schrugs in de machine heel strikt

12x60
12x60
12x60
12x60

toen40minuten cardio

Daar is die toch al, MP incl. arnold press (1 handed?) nette training, vanwaar al gelijk op 40min cardio?

klopt arnold met 1hand! van verb:D

uuh cardio ja omdat het nooit snel genoeg gaat he:D

verder nog belangrijke sups?

precies we zullen wel zien hoe en wat dit x maar heb er dit x gewoon alles voor over om op 6% te komen te staan!

zou niet te diep gaan als ik eerlijk ben, omdat je nog niet super veel massa hebt. Er zal dan ook veel spiermassa verloren gaan.

net zware armen training gehad lekker hoor!!

triceps extensions

10x40
8x45
7x45
6x50
3x55

Skullcrusher
10x35
8x45
6x45
8x35

triceps extensions met handpalmen na boven

8x25
7x27
7x27
6x27

small bankdrukken

10x50
10x50
10x50

barbell curl

10x35
6x45
10x35
9x35

dumbbell curl zittend

7x16
7x16
6x16
5x16

staand met de kabels na je hooft trekken

10x30
10x30
10x30

toen nog 2buikspier oefeningen lekkere training was het nu lekker weekend morgen weer een weeg momentje en effe wat sups bestellen morgen!
goed weekend allemaal!

Terug
Naar boven