AndroidHealthClinic

cut logje

Wat bedoel je met snelle suikers?dextrose? Ben nooit zo fan van dacht dat havermout me wel lekker wat kh gaf na de training

havermout is een complexe kh die zich vooral opslaat in je spieren en ook minder snel worden verwerkt daarentegen worden kh zoals in bijv chocomelk meteen opgenomen in je suikerspiegel als je dit overslaat en je drinkt je whey gaat je suikerspiegel zich vullen met de whey ipv dat hij alles gebruikt voor je spieren.

• Topic Starter Topic Starter
Is dat beter als havermout na de training?

---------- Toegevoegd om 14:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:59 ----------

havermout is een complexe kh die zich vooral opslaat in je spieren en ook minder snel worden verwerkt daarentegen worden kh zoals in bijv chocomelk meteen opgenomen in je suikerspiegel als je dit overslaat en je drinkt je whey gaat je suikerspiegel zich vullen met de whey ipv dat hij alles gebruikt voor je spieren.

Dus je wil zegen en pak chocomelk is beter na de training dan havermout?of is een pak teveel?

---------- Toegevoegd om 14:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:59 ----------

Dus je wil zegen en pak chocomelk is beter na de training dan havermout?of is een pak teveel?

ja
ligt eraan hoeveel carbs jij nodig hebt na de training. maar 500 ml kan geen kwaad.

200 ml (een pakje) moet wel voldoende zijn alles wat je teveel neemt aan snelle suikers word omgezet in vet daarom neem je dit alleen tijdens of na een inspanning nemen en verder niet.

daarnaast is havermout helemaal niet verkeerd om thuis ook gewoon nog te eten alleen dit is niet de essentiële kh die je lichaam nodig heeft na de training. en vergeet niet iets van vis te eten na de training zo krijg je ook een uitgebreid eiwit profiel je moet zoveel mogelijk uit je voeding proberen te halen.

in het kort probeer ook je soorten e/k/v's goed te plannen. zoals je ziet heb je andere e/k/v's nodig in de middag dan na een trainen. dit geld voor alle maaltijden die je hebt.

Oke zon klein pakje chocomelk meteen na de training en daarna als ik thuis ben meteen havermout met whey bevoorbeeld?maakt nog uit welke chocomelk

Ja precies eerst me choco dan me whey en dan later de havermout?

Ja precies eerst me choco dan me whey en dan later de havermout?

Yeah buddy

---------- Toegevoegd om 13:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:10 ----------

in het kort probeer ook je soorten e/k/v's goed te plannen. zoals je ziet heb je andere e/k/v's nodig in de middag dan na een trainen. dit geld voor alle maaltijden die je hebt.

hier zit wel wat in vond ook dat je je kh wat hoger mag doen met andere bronnen zoals bijv rijst lijkt mij dat die hoeveelheid havermout straks niet alleen uit je gat maar ook uit je neus gaat komen.

Ben niet zon rijst eter en havermout vindt ik heerlijk

---------- Toegevoegd om 14:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:13 ----------

Tanks man zit dat beetje oke bij mij dan?

wat drink je smorgens bij je whey en havermout?

---------- Toegevoegd om 13:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:16 ----------

ik vind dat je wel erg hoog in de eiwitten zit... kan wel iets vanaf en probeer kh aan te vullen.

Water whey havermout verder niet oke iets minder whey smorgens??meer havermout?

pff negeer iedereen gewoon en volg je schema even een maand man sjeez als iemand zegt dat het slecht is verander je het gelijk

Hendrie, je moet niet alles wat iedereen zegt doen/geloven. Nu bijvoorbeeld chocomelk, waarom zou je in godsnaam chocomelk gaan drinken als je zelf vaak loopt te zeiken dat je vet wordt met (clean) bulken?

Ik denk zelf dat einstein wel degelijk veel verstand heeft van bb als je zijn fysiek gezien hebt ma goed zeg toch niet meteen dat dit goed is ma hoe meer je weet hoe meer je kan toepasen toch?et is niet verkeerd wat kennis op te bouwen.

Ik denk zelf dat einstein wel degelijk veel verstand heeft van bb als je zijn fysiek gezien hebt ma goed zeg toch niet meteen dat dit goed is ma hoe meer je weet hoe meer je kan toepasen toch?et is niet verkeerd wat kennis op te bouwen.

Tuurlijk, maar op een bodybuilding forum hoor je elke dag nieuwe/andere dingen die het beste zouden moeten zijn of zijn. Houd gewoon de basis dingen aan ipv elke keer iets anders te doen of weer nieuwe dingen die je hoort persé te moeten toepassen.

hij moet lekker zelf weten wat hij doet. ik deel slechts mijn kennis gebaseerd op artikels op internet en boeken, eigen ervaring en ervaring van anderen.

wat hij ermee doet moet hij zelf weten.

maar kom dan met een goed tegenargument ipv te zeggen dat hij zich er niks van aan moet trekken.

hij moet lekker zelf weten wat hij doet. ik deel slechts mijn kennis gebaseerd op artikels op internet en boeken, eigen ervaring en ervaring van anderen.

maar kom dan met een goed tegenargument ipv te zeggen dat hij zich er niks van aan moet trekken.
precies en ik vindt het fijn dat mensen reageren op mijn vragen en me proberen te helpen!dat vindt ik super tof en leerzaam! dus zeker allemaal blijven doen!

Haha ik weet niet hoelang je al meeleest maar deze gozer vraagt om de dag wat hij nou moet doen en hoe? Vaak krijgt hij ook goed advies, maar de volgende dag wil hij dan weer wat anders doen. Is niet mijn probleem, maar als je nooit eens iets doorzet voor een langere tijd ga je nergens komen. Dus is meer een algemeen advies van mij naar hem toe ;)

Betreft die chocomelk, voor iemand die net vrij extreem heeft gecut(met al die lage dagen etc), de mogelijkheid heeft om helemaal clean te eten en zelf aangeeft snel vet te worden met (clean) bulken zou ik geen chocomelk aanraden. Ik denk dat je zelf ook wel snapt waarom?

Haha ik weet niet hoelang je al meeleest maar deze gozer vraagt om de dag wat hij nou moet doen en hoe? Vaak krijgt hij ook goed advies, maar de volgende dag wil hij dan weer wat anders doen. Is niet mijn probleem, maar als je nooit eens iets doorzet voor een langere tijd ga je nergens komen. Dus is meer een algemeen advies van mij naar hem toe ;)

Betreft die chocomelk, voor iemand die net vrij extreem heeft gecut(met al die lage dagen etc), de mogelijkheid heeft om helemaal clean te eten en zelf aangeeft snel vet te worden met (clean) bulken zou ik geen chocomelk aanraden. Ik denk dat je zelf ook wel snapt waarom?

chocomelk was slecht eens suggestie... (malto)dextrose en vitargo heb ik ook als suggestie gegeven.
en als je goed doseert word je echt niet dik van chocomelk na een training. alles word opgenomen door je lichaam, en niet of amper omgezet naar vet.
en kom op als je naar zijn stats kijkt (no offence) dan kan een klein beetje vet ook geen kwaad

Terug
Naar boven