XXL Nutrition

cut logje

En wat heb jij gekozen?en hoe is het uitgepakt?mijn clean bulk begind als ik weer begin te trainen en de pijntjes weg zijn.

Ik had dat als ik iemand goed droog zag dacht dat wil ik ook. En drie weken later zag ik iemand met massa en dacht ik **** it, ga bulken! Tot een maat van me zei ga eens voor 1 ding en hou dat vol! Het werd clean bulk en ben sindsdien meer tevreden met de resultaten dan voorheen! Moet uiteraard nog meer massa op en wil als ik voldoende massa heb ook een keer goed gaan cutten. Maar ga momenteel zo door!

• Topic Starter Topic Starter
Oke dan klinlkt goed nou ik ben nu wel tevreden over mijn droogheid nu ma heb nu wat pijntjes waar ik vanaf wil vooral mijn schouder waar ik soms niks mee kan dus zodoende cut ik nu nog deze week en misschien volgende week ook ma als ik weer begin te trainen begin ik met clean bulk en dat wil ik dan ook een tijd vol houden doel is nog steeds de 100kilo over

Wat weeg je nu hendrie

78.2 kom van 90af:(

Nog een flinke weg te gaan dus.
Succes ermee man.

Als ik begin wil ik denk ik ook met creatine beginnen zou dat oke zijn??moet ik die kcal ook mee tellen?

hey hendrie als ik jouw was zou ik gewoon bulken (clean) en elke trainingsdag cardio erbij dan word je niet zo snel dik

hey hendrie als ik jouw was zou ik gewoon bulken (clean) en elke trainingsdag cardio erbij dan word je niet zo snel dik

Ga ook clean bulken alleen heb nu een rust week genomen en misschien volgende week ook wel omdat ik teveel pijntjes heb en een zere schouder dus wil met frisse moet beginnen en er klaar voor zijn dus cut nog even door omdat ik dus niet train op dit moment.

Ga ook clean bulken alleen heb nu een rust week genomen en misschien volgende week ook wel omdat ik teveel pijntjes heb en een zere schouder dus wil met frisse moet beginnen en er klaar voor zijn dus cut nog even door omdat ik dus niet train op dit moment.
creatine kan er gewoon bij maar zou het doen als je weer beter bent ;)

Doe ik ook wel nu niet das zonde

zonet een 45minuten gewandelt wou toch iets doen!

2extreme lage dagen gehad morgen weer een hoge dag we verhogen met wat 150gram havermout en een paar broodjes

heeft iemand ook een nederlandse site waarin uitgelegt word hoe Max-OT trainingen word uitgelegt las dat zulke training meer massa gericht was dan FST-7

Cleanbulken:thumbs:

verhoog vandaag alleen met 100gram havermout

neem deze week een rust weekje heb na vrijdag weer behoorlijk last van me schouder was de eerste x na mijn blesurre dat ik weer mp had gedaan en zaterdag en zondag goed last van gehad!ga deze week dus niet trainen omdat ik hoop dat ik dan ook van die andere kleine pijntjes af kom.
dus cut deze week nog gewoon door omdat ik dus niet train en ik hoop dat ik volgende week maandag dan weer helemaal 100%kan gaan trainen ma goed dat is dus afwachten.dan begin ik ook met mijn nieuwe clean bulk schema die ik dit weekend heb gemaakt.

06:15.

100gram havermout
60gram whey

09:15.

5volkoren boterhamen
100gram kipfilet

12:30.

150gram havermout
3eiwiten
2eieren

14:30.

450gram kwark
100gram ananas

16:45

200gram aardappels
100gram groente
200gram rundvlees

17:15-18:15 training

18:30.

100gram havermout
60gram whey

21:30.

450gram kwark
30gram cashew noten

kcal:3835
eiwiten:349,1
koolydraten:382.1
vetten:86.0

mijn onderhoudt ligt op 3300 ga er dus 500kcal boven op zitten en kijken waar het schip strand!

Waarom neem je na de training niet iets van snelle suikers? en iets minder whey gevolgd door een blikje tonijn ofzoiets lijkt mij dat je met een gevulde suiker spiegel en een gevarieerd eiwit profiel meer progressie maakt dan alleen whey met complexe kh.

Wat bedoel je met snelle suikers?dextrose? Ben nooit zo fan van dacht dat havermout me wel lekker wat kh gaf na de training

Wat bedoel je met snelle suikers?dextrose? Ben nooit zo fan van dacht dat havermout me wel lekker wat kh gaf na de training

dextrose is een mooi voorbeeld.

maltodextrine kan ook. en als je echt snelle kh's wilt dan moet je vitargo pakken :thumbs:

Terug
Naar boven