Fitness Seller

cut logje

• Topic Starter Topic Starter
Erg net schema hendrie, lijkt op de mijne hoewel ik minder havermout door de dag heen eet.
Als je die havermout innames volhoud(t) netjes, zo niet gewoon een meal van rijst/kip ofzo ipv.

Dankje koen tof. Ja ben niet zon rijst eter dus denk dan ma wat meer havermout daar ben ik wel gek op namelijk en is ook schoon.

Wat wil je dat ik erop zeg? Als nu blijkt dat je echt goed groeit met dat schema, maar ik zeg dat het slecht is, ga je er dan mee stoppen, omdat ik dat zeg? Neen toch... Test het uit en kijk wat je spiegel zegt.

Schema ziet er inderdaad lekker uit! Sterke mp btw...

Schema ziet er inderdaad lekker uit! Sterke mp btw...
tanks man ja ging lekker alleen loop ik nu weer met mijn ouwe blesure rond:(en heb ik verplicht een rust week

---------- Toegevoegd om 22:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:51 ----------

Wat wil je dat ik erop zeg? Als nu blijkt dat je echt goed groeit met dat schema, maar ik zeg dat het slecht is, ga je er dan mee stoppen, omdat ik dat zeg? Neen toch... Test het uit en kijk wat je spiegel zegt.
ik snap je helemaal verb gewoon proberen dus!

Jij hebt toch net gecut kerel? Dan zou ik niet gelijk zo hoog gaan zitten in kcals. Eerder een
week of 2 op onderhoud, dan 200 verhogen, 2 weken wachten en dan weer wat verhogen.

Ik zou ook je eiwitten wat meer verdelen. Dus die maaltijden van 9.15 & 12.30 wat hoger gaan zitten.

De rest ziet er goed uit kerel. Beetje eentonig, maar ach, food is fuel, not fun :)

Oke rob tanks jij zegt niet meteen zoveel kcal?

Oke dus dit schema aanpassen dus 500kcal eraf doen?

Oke dus dit schema aanpassen dus 500kcal eraf doen?

Zou ik toch doen ... voor een weekje of 2 ... dan kijken wat de weegschaal doet
en eventueel weer verhogen. Het is te gek dat je gelijk een kilo per week gaat
aankomen als je nadien daar weer 750gr van moet af cutten bij wijze van spreke.

Ja precies je bedoelt je pakt geen kilo vvm in een week tijd dus rustig aan verhogen dan vermeidt je dat je veel vet aan zet

ben op ook nog steeds opzoek na een nieuwe trainings methode voor kracht en massa ma kan nog niet echt wat vinden denk misschien FST-7 weet niet helemaal of dat voor massa en kracht is ma leek me wel leuk

Jij hebt toch net gecut kerel? Dan zou ik niet gelijk zo hoog gaan zitten in kcals. Eerder een
week of 2 op onderhoud, dan 200 verhogen, 2 weken wachten en dan weer wat verhogen.

Ik zou ook je eiwitten wat meer verdelen. Dus die maaltijden van 9.15 & 12.30 wat hoger gaan zitten.

De rest ziet er goed uit kerel. Beetje eentonig, maar ach, food is fuel, not fun :)
dit is gelijk mijn antwoord op je vraag hendrie.

je verhoogt nu te snel, gewoon opbouwen zoals Rob zegt. dit is een prima schema om later op te pakken

denk dat het FST-7 word net een heel stukje over gelezen en spreekt me wel aan iemand ervaring mee?

Laatst bewerkt:
denk dat het FST-7 word net een heel stukje over gelezen en spreekt me wel aan iemand ervaring mee?

Voor zover ik weet is Trickster momenteel volgens FST-7 aan het trainen. Misschien kun je hem eens vragen.

Verder heb ik respect voor je motivatie Hendrie, ik heb het ook geprobeerd een log bij te houden etc. en het is niet mijn ding! Alleen zou ik me zoals al eerder gezegd op 1 ding focussen en dit een jaar volhouden ipv telkens wisselen van gedachten! Ik heb hetzelfde meegemaakt, succes!!

Voor zover ik weet is Trickster momenteel volgens FST-7 aan het trainen. Misschien kun je hem eens vragen.

Verder heb ik respect voor je motivatie Hendrie, ik heb het ook geprobeerd een log bij te houden etc. en het is niet mijn ding! Alleen zou ik me zoals al eerder gezegd op 1 ding focussen en dit een jaar volhouden ipv telkens wisselen van gedachten! Ik heb hetzelfde meegemaakt, succes!!
En wat heb jij gekozen?en hoe is het uitgepakt?mijn clean bulk begind als ik weer begin te trainen en de pijntjes weg zijn.

Terug
Naar boven