Fitness Seller

cut logje

chocomelk was slecht eens suggestie... (malto)dextrose en vitargo heb ik ook als suggestie gegeven.
en als je goed doseert word je echt niet dik van chocomelk na een training. alles word opgenomen door je lichaam, en niet of amper omgezet naar vet.
en kom op als je naar zijn stats kijkt (no offence) dan kan een klein beetje vet ook geen kwaad

Dat kleine beetje vet leidt bij hem waarschijnlijk al tot zoveel stress en daardoor cortisol, dat hij alsnog katabool bezig is. Daarbij komt dat hij net keihard heeft gedieet, lijkt me dat je dan zo min mogelijk vet wilt aanzetten. Als je al suikers wilt na je training lijkt me vitargo/dextrose indd beter.

• Topic Starter Topic Starter
60minuten gewandeld

idd hendrie, hou gewoon even een schema vast en kijk hoe je erop reageert.
ik zelf eet alles op gevoel, als ik vind dat ik meer of minder nodig heb dan pas ik dat toe, maar dat is alleen ''dat dit voor mij werkt'' hoe ik mijn voedingsschemaheb samen gesteld.
en chocomelk is een NO GO voor jou.

@ Bia, snelle suikers na de training worden opgenomen in de suiker spiegel en zorgen er ook nog eens voor dat de eiwit optimaal wordt opgenomen dit is een feit heeft niets te maken met dat iedereen iets anders zegt.
Chocomelk was inderdaad een suggestie, als jij dit wilt ontkrachten ga gerust je gang ik ben benieuwd waarom havermout beter is dan choco of vitargo etc na de training.

@ Bia, snelle suikers na de training worden opgenomen in de suiker spiegel en zorgen er ook nog eens voor dat de eiwit optimaal wordt opgenomen dit is een feit heeft niets te maken met dat iedereen iets anders zegt.
Chocomelk was inderdaad een suggestie, als jij dit wilt ontkrachten ga gerust je gang ik ben benieuwd waarom havermout beter is dan choco of vitargo etc na de training.
Yo, als je de laatste zin van m'n laatste post nog even doorleest.

Yep zag het net, had geen wispelturigheid verwacht.
Wispelturigheid zou ik het niet willen noemen, ik geef vanaf het begin al aan dat ik chocomelk niks vind maar over andere vormen van snelle suikers na de training laat ik me toch niet echt uit of wel?

vanmorgen bij de dokter geweest en helaas is mijn schouder overbelast heb pillen er voor gekregen en mag 2weken zoiezo niet trainen en moet daarna weer rustig beginnen dus das een mooie k*t dag al ben deze week nog niet aan het trainen geweest dus deze tel ik mee dus dat word volgende week ook nog een week rust grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

zit niet mee man, naja ff goed laten rusten die zooi....kan je daarna weer knallen.

get well soon bro' !

zit niet mee man, naja ff goed laten rusten die zooi....kan je daarna weer knallen.
ja mooi k*t mag zelf niet gaan werken dat word lekker vervelen kan ook niet echt veel cardio doen alleen wandelen dus ga ma 2x per dag wandelen en me voeding aanpassen dat ik alleen wat eiwiten eet op een dag en 2dagen iets verhoog met kh misschien kan ik er dan een voordeel mee uitslaan door wat droger te worden!

---------- Toegevoegd om 09:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:18 ----------

ja mooi baalen!

Wat heb je gekregen, pijnremmers of glutamine of iets dergelijks?
succes bro

Gasten...geen chocomel preworkout of je moet 100% ecto zijn!
Gewoon detro, malto dextrine of misschien liquid amino's (zit ook wat suikers bij)......of, of...

gummiberen!

Zoals ze regelmatig in FLEX en M&F voorschrijven!

zo zag mijn dag er vandaag uit en zo zal hij dus blijven tot ik weer mag gaan werken en trainen.

30gram whey

100gram kip
uur wandelen

200gram vis
komkomer

100gram kip
komkomer
30gram noten
uur wandelen

groente
300gram vlees
uur wandelen

30gram noten

450gram kwark

zo was en word vandaag ook mijn dag

hardcore wandelaar :cool:

:D

je moet wat daan mag verder niks doen denk vraag ma als dat dan nog wel mag anders slip ik dicht man als ik alleen ma op de bank lig dvd's te kijken en beetje op dbforum dus ja dan ma 3x per dag een uur wandelen! zal toch wel helpen met deze voeding en wandelen?moet ik toch altijd wel weer iets droger komen te staan

Waarvoor vrijwel geen carbs vandaag? Dacht je zou je even aan je voeding houden.

Waarvoor vrijwel geen carbs vandaag? Dacht je zou je even aan je voeding houden.
klopt koen wou me ook gaan starten op mijn clean bulk ma nu zit ik dus bij huis en mag ik nisk dan ga ik niet beginnen want dan heeft het geen zin!kan ik beter effe door cutten als ik toch bij huis ben en als ik weer mag gaan trainen dan clean bulk starten ofniet??als ik nu begin word ik alleen ma vet toch?omdat ik niet train?

Terug
Naar boven