MuscleMeat

cut logje

• Topic Starter Topic Starter
ja je hebt mij toen al uitgelegt dat ik best wel 25gram winegyms kan nemen omdat dat snelle suikers zijn die je nodig hebt om je spieren te vullen na je training en omdat er weining vet in zit klopt toch?

die zijn oke!

vandaag weer 2en half uur gewandelt en bijna tot niks geen kh

60gram whey
150gram kip
200gram vis
80gram noten
100gram groente
200gram rundvlees
450gram kwark

100 gram groente? houd je niet zo van groente? toen ik aan het cutten was at ik groente bij het leven :p heb je toch enigzins het gevoel dat je flink eet ofzo

maak van die 80gram noten ma 180gram net nog 4handjes gepakt mmmmm

Brr..de rillingen lopen over mijn rug van die voeding...:rolleyes:

Geen last van duizeligheid zo low carb:P?

Ok...en na deze week? Clean bulk toch..?
dat is te hopen schouder is niks beter geworden daarom vanmorgen weer bij de dokter geweest en die was niet echt tevreden en moest zelfs foto's maken dus morgen weten we meer!dus dat is allemaal nog afwachten!begin het thuis zitten wel behoorlijk zat te worden! wil trainen!!!!!!!!

nog steeds klote met je schouder hendrie....balen man!

ik heb nu 2dagen weer bijna tot geen kh gegeten nu wil ik morgen weer gaan verhogen dus 1hoge dag er weer tussen nu twijfel ik of ik alleen smorgens wat havermout en fruit neem of de rest van de dag ook nog wat brood ofzo of nog wat havermout wat zou beste zijn?toch redelijk wat schone kh na binnenwerken of ma klein beetje

ik heb nu 2dagen weer bijna tot geen kh gegeten nu wil ik morgen weer gaan verhogen dus 1hoge dag er weer tussen nu twijfel ik of ik alleen smorgens wat havermout en fruit neem of de rest van de dag ook nog wat brood ofzo of nog wat havermout wat zou beste zijn?toch redelijk wat schone kh na binnenwerken of ma klein beetje
Zie je al wat aan je fysiek dan?

dus misschien geeft en goeie boost aan gezonde kh wel weer wat ma zondag heb ik dat ook gedaan en wat behoorlijk wat gejunkt! nu 2dagen extreme laag dacht morgen misschien weer hoog ma dan wel schoon en donderdag vrijdag en zaterdag weer erg laag!

Terug
Naar boven