Fanatic Daan
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 215
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 4%
Ja dat weet je toch. Of weet je het waarom niet?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat dacht je van gewoon in de supermarkt?
ja hou opzich wel van groente ma weet niet misschien morgen wel wat meer pakken!100 gram groente? houd je niet zo van groente? toen ik aan het cutten was at ik groente bij het levenheb je toch enigzins het gevoel dat je flink eet ofzo
jawel marvin,ma je moet wat als je de hele dag thuis zit niks te doen en daarom af en toe een handje noten voor de honger!Brr..de rillingen lopen over mijn rug van die voeding...
Geen last van duizeligheid zo low carb?
Ok...en na deze week? Clean bulk toch..?jawel marvin,ma je moet wat als je de hele dag thuis zit niks te doen en daarom af en toe een handje noten voor de honger!
dat is te hopen schouder is niks beter geworden daarom vanmorgen weer bij de dokter geweest en die was niet echt tevreden en moest zelfs foto's maken dus morgen weten we meer!dus dat is allemaal nog afwachten!begin het thuis zitten wel behoorlijk zat te worden! wil trainen!!!!!!!!
ja het is niet te hopen dat er wat ergs op de foto's te zien is! dit word met 2de week al thuisnog steeds klote met je schouder hendrie....balen man!

Zie je al wat aan je fysiek dan?ik heb nu 2dagen weer bijna tot geen kh gegeten nu wil ik morgen weer gaan verhogen dus 1hoge dag er weer tussen nu twijfel ik of ik alleen smorgens wat havermout en fruit neem of de rest van de dag ook nog wat brood ofzo of nog wat havermout wat zou beste zijn?toch redelijk wat schone kh na binnenwerken of ma klein beetje
niks ook niks droger helemaal niks sta gewoon stil!