hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja later 25minuten rustig gefiets!Lekker hoor! 20minuten HIIT neem ik aan na 25minuten normale cardio?
Je houdt de cardio wel goed vol zeg!![]()

ma het kan ook zijn dat het eerder weer goed is met een week of 4 dus nu nog 2 te gaan dus we wachten ma af!!!geen idee??Hmm is cardio zonder kt niet spierafbrekend (just asking)
Hmm is cardio zonder kt niet spierafbrekend (just asking)
tanks dus zoals wandelen wat ik nu veel doe geen probleem?en wat zeg jij van zoals wat ik nu doe 5extreme lage dagen 1junkdag en 1hoge dag en die hoge dag i dan verhogen met 5boterhamen 100gram havermoutAls je het met hoge intensiteit doet: indeed ... helaas pindakaas ... braaf je
bcaa's nemen en voldoende eiwit nemen om de schade te beperken.
Als je het met lage/gemiddelde intensiteit doet echter niet hoor.
oke ma is het niet erg dan dat ik nu de hele dag geen bal doe en thuis zit?word je dan niet sneller vet als je wat meer kh eet?Wandelen/Snelwandelen/BergopWandelen zijn de veiligste soort cardio wat je kan doen mbt tot spierbehoud.
5 extreem lage dagen is wel wat veel van het goed imo. Ik zou niet hoger gaan als 3 extreme.
Dan nog 2 minder extreem of gemiddeld.
Anders ga je in een soort van low carb dieet terecht komen ipv carbcycling te doen.
oke ma is het niet erg dan dat ik nu de hele dag geen bal doe en thuis zit?word je dan niet sneller vet als je wat meer kh eet?

ok dan top! ma dan zijn boterhamen en havermout wel oke om mee te laden toch?of nog andere dingen die belangrijk zijn?
Persoonlijk ben ik geen boterham lover 
tanks man of is het zoiezo dom als je met een blesurre thuis zit dat je gaat cutten?of blijf cutten

dus dat wil zegen dat je met creatine je blesure sneller over gaat?

oke zo! nou ik hoop echt dat als we 2weken verder zijn ik eindelijk weer heel lichttjes kan gaan trainen dan ma laag gewicht en veel setjes ma als je ma weer wat kan doen! dan kan me clean bulk ook beginnen want hunker na meer eten!!Nee, dat je tijdens je "niets doen" meer spiermassa bewaart![]()