Fitness Seller

cut logje

• Topic Starter Topic Starter
net 45minuten gefiets waarvan 20minuten HITT

Lekker hoor! 20minuten HIIT neem ik aan na 25minuten normale cardio?

Je houdt de cardio wel goed vol zeg!:thumbs:

Lekker hoor! 20minuten HIIT neem ik aan na 25minuten normale cardio?

Je houdt de cardio wel goed vol zeg!:thumbs:
ja later 25minuten rustig gefiets!

vanmiddag na fysio geweest blijkt dat me schouder helemaal top is alleen een botje na me sleutelbeen is onstoken kan alleen met rust overgaan.
heb er nu 2weken op zitten en ze zegt in het ernstige geval duurt het 6weken dus nu nog 4weken niet trainen:mad::mad::mad::( ma het kan ook zijn dat het eerder weer goed is met een week of 4 dus nu nog 2 te gaan dus we wachten ma af!!!

dus we blijven ok nog zolang cutten gewoon elke dag niet meer al 50carb en 2/3 per dag cardio +1junkdag in de week en misschien nog een x een hoge dag ma dan met schone kh!

Laatst bewerkt:
Hmm is cardio zonder kt niet spierafbrekend (just asking)

of denken jullie dat het beter is wat meer hoge dagen?dus om de 2dagen een hoge dag?

vandaag ma een hoge dag genomen 3dagen bijna geen kh gegeten en vandaag verhoog ik met 5boterhamen en 100gram havermout

Als je het met hoge intensiteit doet: indeed ... helaas pindakaas ... braaf je
bcaa's nemen en voldoende eiwit nemen om de schade te beperken.

Als je het met lage/gemiddelde intensiteit doet echter niet hoor.
tanks dus zoals wandelen wat ik nu veel doe geen probleem?en wat zeg jij van zoals wat ik nu doe 5extreme lage dagen 1junkdag en 1hoge dag en die hoge dag i dan verhogen met 5boterhamen 100gram havermout

Wandelen/Snelwandelen/BergopWandelen zijn de veiligste soort cardio wat je kan doen mbt tot spierbehoud.

5 extreem lage dagen is wel wat veel van het goed imo. Ik zou niet hoger gaan als 3 extreme.
Dan nog 2 minder extreem of gemiddeld.

Anders ga je in een soort van low carb dieet terecht komen ipv carbcycling te doen.

Wandelen/Snelwandelen/BergopWandelen zijn de veiligste soort cardio wat je kan doen mbt tot spierbehoud.

5 extreem lage dagen is wel wat veel van het goed imo. Ik zou niet hoger gaan als 3 extreme.
Dan nog 2 minder extreem of gemiddeld.

Anders ga je in een soort van low carb dieet terecht komen ipv carbcycling te doen.
oke ma is het niet erg dan dat ik nu de hele dag geen bal doe en thuis zit?word je dan niet sneller vet als je wat meer kh eet?

oke ma is het niet erg dan dat ik nu de hele dag geen bal doe en thuis zit?word je dan niet sneller vet als je wat meer kh eet?

Niet als je je carbs 's morgens eet en net voor een activiteit bv ;)

Je moet je totale kcal verbruik dan ook wel opnieuw berekenen natuurlijk hé

ok dan top! ma dan zijn boterhamen en havermout wel oke om mee te laden toch?of nog andere dingen die belangrijk zijn?

ok dan top! ma dan zijn boterhamen en havermout wel oke om mee te laden toch?of nog andere dingen die belangrijk zijn?

Als je toch niets te doen hebt, kan je net zo goed een zakje rijst koken met een
kipfilet bij ipv die boterhammen ;) Persoonlijk ben ik geen boterham lover :p

tanks man of is het zoiezo dom als je met een blesurre thuis zit dat je gaat cutten?of blijf cutten

Laatst bewerkt:
tanks man of is het zoiezo dom als je met een blesurre thuis zit dat je gaat cutten?of blijf cutten

Tja, cutten kan je dat niet noemen eigenlijk hé kerel. Je kcal verbruik gaat sowieso
minder zijn omdat je niet meer sport etc ... dus ja, een lager aantal kcal zorgt er dan
voor dat je ongeveer gelijk blijft. Nu ja, hopelijk hé :p

Wat je wel nog kan doen: 20gr creatine per dag nemen

s2co4k.jpg

dus dat wil zegen dat je met creatine je blesure sneller over gaat?

Nee, dat je tijdens je "niets doen" meer spiermassa bewaart ;)
oke zo! nou ik hoop echt dat als we 2weken verder zijn ik eindelijk weer heel lichttjes kan gaan trainen dan ma laag gewicht en veel setjes ma als je ma weer wat kan doen! dan kan me clean bulk ook beginnen want hunker na meer eten!!:D

• #1.000
voeding vandaag: hoge dag

30gram whey

3boterhamen
100gram kipfilet
halve komkomer

100gram havermout
3ei eiwiten
3hele eieren
2boterhamen

100gram kipfilet