MuscleMeat

cut logje

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.001
vanmorgen en zonet weer een uurtje gelopen!

Hmm...ik zou niet 6 weken doorcutten als je geen KT mag doen..blijft niet van je over..kun je niet gewoon wat onderarmen, benen en kuiten trainen?

• #1.004
Hmm...ik zou niet 6 weken doorcutten als je geen KT mag doen..blijft niet van je over..kun je niet gewoon wat onderarmen, benen en kuiten trainen?
en hoezo blijft er niks van je over?kan je niet echt droger worden als je alleen cardio doet?en heel striks op voeding?

marvin heeft gelijk....als jij je blijft cardio doen zonder kracht, zal je wel massa verliezen.

Als je geen krachttraining doet niet teveel cardio doen,beter weer veel cardio doen als je je krachttraining weer oppakt.

Als hij geen KT meer doet, zakt zijn onderhouds kcal sowieso en is die eigenlijk niet meer aan het cutten ;)
Maar eet die gewoon op onderhoud naar gelang de toeslag in kcal.

• #1.009
Als hij geen KT meer doet, zakt zijn onderhouds kcal sowieso en is die eigenlijk niet meer aan het cutten ;)
Maar eet die gewoon op onderhoud naar gelang de toeslag in kcal.
oke ma het lijkt mij zo zonde om nu te starten met een clean bulk om dat je dan niet echt 100%resultaat haalt uit je reboundt ofwel?

Je gaat toch niet clean bulken als je geen KT doet zeker ???

• #1.011
Je gaat toch niet clean bulken als je geen KT doet zeker ???
nee precies dus daarom dacht ik dat het verstandig was om nu gewoon zo door te gaan en als ik weer mag werken en trainen dat ik dan mijn clean bulk begin en dus een goed reboundt effect kan krijgen

• #1.013
dus dan nu gewoon 2dagen extreme laag 1dag iets hoger 3dagen extreme laag en dan 1junkdag

Extreem laag zou ik wel nog steeds boven de 100gr carbs blijven hoor.

• #1.015
oke dus niet zoals ik de afgelopen 2weken heb gedaan want toen at ik denk ik zon 60gram kh alleen uit noten en groente

nee precies dus daarom dacht ik dat het verstandig was om nu gewoon zo door te gaan en als ik weer mag werken en trainen dat ik dan mijn clean bulk begin en dus een goed reboundt effect kan krijgen
Ik zou je onderhoud gewoon omlaag schroeven en je carbs, eiwit, vet verhouding normaal houden...

Stel je at normaal inclusief KT 3000 kcals dan eet je er nu 2500kcals, doet niet teveel cardio en houdt de verhoudingen normaal. IMO ga je zonder KT veel te veel spiermassa verliezen in 6 weken tijd als je low carb dagen gaat draaien...

Ik zou je onderhoud gewoon omlaag schroeven en je carbs, eiwit, vet verhouding normaal houden...

Stel je at normaal inclusief KT 3000 kcals dan eet je er nu 2500kcals, doet niet teveel cardio en houdt de verhoudingen normaal. IMO ga je zonder KT veel te veel spiermassa verliezen in 6 weken tijd als je low carb dagen gaat draaien...

No disrespect to Hendrie, maar veel kan hij niet verliezen adhv zijn foto's.

En door low carb te gaan maakt niet veel uit zolang hij zijn eiwitten en vetten
goed hoog houdt. En idd, niet te zwaar gaat cardioën.

Persoonlijk zo ik hem zo laten doorgaan en dan gelijk als hij hersteld is de clean
bulk erin, heavy ass trainingen en dan zie je hem vooruit schieten.

Terug
Naar boven