hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat zou je dan doen kwa voeding?Hmm...ik zou niet 6 weken doorcutten als je geen KT mag doen..blijft niet van je over..kun je niet gewoon wat onderarmen, benen en kuiten trainen?
en hoezo blijft er niks van je over?kan je niet echt droger worden als je alleen cardio doet?en heel striks op voeding?Hmm...ik zou niet 6 weken doorcutten als je geen KT mag doen..blijft niet van je over..kun je niet gewoon wat onderarmen, benen en kuiten trainen?
hoe zou ik het dan moeten aanpakken??marvin heeft gelijk....als jij je blijft cardio doen zonder kracht, zal je wel massa verliezen.
oke ma het lijkt mij zo zonde om nu te starten met een clean bulk om dat je dan niet echt 100%resultaat haalt uit je reboundt ofwel?Als hij geen KT meer doet, zakt zijn onderhouds kcal sowieso en is die eigenlijk niet meer aan het cutten
Maar eet die gewoon op onderhoud naar gelang de toeslag in kcal.
nee precies dus daarom dacht ik dat het verstandig was om nu gewoon zo door te gaan en als ik weer mag werken en trainen dat ik dan mijn clean bulk begin en dus een goed reboundt effect kan krijgenJe gaat toch niet clean bulken als je geen KT doet zeker![]()
nee precies dus daarom dacht ik dat het verstandig was om nu gewoon zo door te gaan en als ik weer mag werken en trainen dat ik dan mijn clean bulk begin en dus een goed reboundt effect kan krijgen
anders gaan je wel spieren verbranden?Extreem laag zou ik wel nog steeds boven de 100gr carbs blijven hoor.
en om vet te verbranden?Dat nu ook weer niet ... maar je lichaam heeft ook carbs nodig om te functioneren.
Ik zou je onderhoud gewoon omlaag schroeven en je carbs, eiwit, vet verhouding normaal houden...nee precies dus daarom dacht ik dat het verstandig was om nu gewoon zo door te gaan en als ik weer mag werken en trainen dat ik dan mijn clean bulk begin en dus een goed reboundt effect kan krijgen
Ik zou je onderhoud gewoon omlaag schroeven en je carbs, eiwit, vet verhouding normaal houden...
Stel je at normaal inclusief KT 3000 kcals dan eet je er nu 2500kcals, doet niet teveel cardio en houdt de verhoudingen normaal. IMO ga je zonder KT veel te veel spiermassa verliezen in 6 weken tijd als je low carb dagen gaat draaien...