AndroidHealthClinic

cut logje

Hoi,

Heb je hele logje gelezen en allereerst heel veel respect voor je fanatisme en doorzettingsvermogen, ook in het bloggen.

Er is echt wel verschil te zien tussen de eerste en de laatste foto's. Je hebt duidelijk wat minder vet en verlies in spiermassa kan ik op deze foto's niet zien. Dus je bent op de goede weg.
Het valt me op dat je best redelijk in de richting van het boek ' burn the fat feed the muscle' bezig bent. Veel van de vragen waarmee je lijkt te worstelen worden daar beantwoord.
Ik ben trouwens zelf helemaal een noob en kan je niet van advies voorzien, behalve dat het me raadzaam lijkt dat boek eens te lezen. Het begint er al mee dat je je doelen concreter moet maken. Daarnaast moet je je vet% gaan meten en de vorderingen aan de hand daarvan bijhouden. Gewicht is in dit geval subjectief.
Vervolgens raadt de schrijver aan om op onderhoud te eten (uiteraard schone voeding) en een kalorietekort van ca. 15 a 20 % op je onderhoud te maken door krachttraining en cardio. Gaat het niet snel genoeg naar je zin ga je gewoon nog meer trainen en cardio doen, als je het regeltje van 15 a 20 % onder je onderhoud maar respecteert.
Je kunt daarbij ook een ' junkdag' hebben, maar dan niet volledig los gaan. Alles met mate.

Ik volg je in ieder geval met veel interesse. Ga zo door!

Groeten,
Marcel

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.623
Hoi,

Heb je hele logje gelezen en allereerst heel veel respect voor je fanatisme en doorzettingsvermogen, ook in het bloggen.

Er is echt wel verschil te zien tussen de eerste en de laatste foto's. Je hebt duidelijk wat minder vet en verlies in spiermassa kan ik op deze foto's niet zien. Dus je bent op de goede weg.
Het valt me op dat je best redelijk in de richting van het boek ' burn the fat feed the muscle' bezig bent. Veel van de vragen waarmee je lijkt te worstelen worden daar beantwoord.
Ik ben trouwens zelf helemaal een noob en kan je niet van advies voorzien, behalve dat het me raadzaam lijkt dat boek eens te lezen. Het begint er al mee dat je je doelen concreter moet maken. Daarnaast moet je je vet% gaan meten en de vorderingen aan de hand daarvan bijhouden. Gewicht is in dit geval subjectief.
Vervolgens raadt de schrijver aan om op onderhoud te eten (uiteraard schone voeding) en een kalorietekort van ca. 15 a 20 % op je onderhoud te maken door krachttraining en cardio. Gaat het niet snel genoeg naar je zin ga je gewoon nog meer trainen en cardio doen, als je het regeltje van 15 a 20 % onder je onderhoud maar respecteert.
Je kunt daarbij ook een ' junkdag' hebben, maar dan niet volledig los gaan. Alles met mate.

Ik volg je in ieder geval met veel interesse. Ga zo door!

Groeten,
Marcel
dankjewel man leuk dat je.me.volgt super bedankt voor de support

ziet er best wel een goed plan uit man

• #1.625
  • #1.627
Nah, je moet het gewoon eens proberen hé man ;)

Klopt wil het denk ik nog iets,aanpassen

@timber heb het boek nog nooit gelezen dus ben wel erg benieuwd, wat het voor boek is, kwa,vet tang misschien wel is,effe keer,1aanschaven effe kijken verder heb ik dit,weekend ook is,zitten terug kijken en heb ik wel dergelijk progressie geboekt

Ziet er goed uit, even aanzien hoe je op bepaalde carbs gaat reageren ik zou dit zeker even voor een tal weken uitproberen, verloopt het zoals gewenst aanhouden zo. zo niet lijkt het mij alleen noodzakelijk om evt. de carb bronnen te veranderen, boterhammen door rijst of zo. /misschien dat ik er zelf ook nog wat aan heb om te gaan experimenteren met zulke cycles voor in de toekomst.

aan gebrek aan motivatie ligt het sowieso niet! vergeet het vrouwtje ook niet he hendrie dan komt dat wel goed ;)

• #1.629
Ziet er goed uit, even aanzien hoe je op bepaalde carbs gaat reageren ik zou dit zeker even voor een tal weken uitproberen, verloopt het zoals gewenst aanhouden zo. zo niet lijkt het mij alleen noodzakelijk om evt. de carb bronnen te veranderen, boterhammen door rijst of zo. /misschien dat ik er zelf ook nog wat aan heb om te gaan experimenteren met zulke cycles voor in de toekomst.

aan gebrek aan motivatie ligt het sowieso niet! vergeet het vrouwtje ook niet he hendrie dan komt dat wel goed ;)

Dankje koen lijkt me opzich ook wel redelijk goed schema alleen moet ik even wennen aan het idee dat ik dus meer carb ga eten meer kcal ma toch meer vet zou moeten verbranden ma goed dat zit denk ik tussen de oren je denk gewoon altijd van zo min mogelijk carb eten en een kcal tekort en het is goed snapje? Dan is, het nu effe moeilijk te snappen dat dit beter moet zijn en klopt vrouwtje moet ook natuurlijk wat,aandacht krijgen

Njah je moet het zo zien, wil je keihard blijven trainen moet je ook genoeg carbs op die dagen binnen tov zero-carb dagen. Hoevaak ben je van plan cardio te gaan doen eigenlijk?

• #1.631
Njah je moet het zo zien, wil je keihard blijven trainen moet je ook genoeg carbs op die dagen binnen tov zero-carb dagen. Hoevaak ben je van plan cardio te gaan doen eigenlijk?

Het zal ook wel beter zijn koen dan wat ik nu doe misschien eet nu 5dagen op 2duizend kcal 1dag hoog oo,3duizend en dan 1junkdag van misschien wel 10duizend ma goed, moet effe tussen de,oren weg en gewoon aan beginnen ben dan vaak bang meteen weer vet te worden snapje?ga denk ik 3dagen cardio doen van 30minuten zou dat genoeg zijn?

• Like
Waarderingen: KEUN
  • #1.632
er is weer getraint ook kwa training weer een nieuwe weg ingeslagen om me lichaam toch weer te blijven laten schrikken soort van fullbody maar per training licht wel de nadruk op bepaalde spiergroepen
train met losse oefeningen ma ook met supersets om lekker intensief te houden voor de verbranding:D

training

incline DB press/DB Sqaut superset dus

incline DB

10x20
10x24
10x28
6x30 mm net te zwaar

Sqaut 4x10x16

Bench press

10x70
9x70
8x70
8x70

one arm thruster elke arm apart

15x12
15x10
15x8

superset DB fly's/pullover/push ups van alles 1set van 10herhalingen achtermekaar door

DB fly 10x20
pullover 10x20
push ups 15xbw

superset DB lateral raises/DB schoulder press

DB lateral raises

15x10
10x8
10x8
10x8

DB Schoulder press

15x12
15x10
10x10
10x10

superset dippen tussen 2bankjes/upricht row breed

dippen 3x10xbw

upricht row breed 3x10x20

core rotaition

4x10x45

training duurde 45minuten was mooi na de kloten lekker door gedaan was fijne training!

voeding vandaag

hoge dag:

50gram havermout
50gram whey

2boterhamen
75gram kip
50gram havermout
2ei eiwiten
1heel ei
halve komkomer

2boterhamen
75gram kip
50gram havermout
2ei eiwiten
1heel ei

halve bak kwark
halve komkomer

training 50gram whey

2aardappls
groente 200gram ofzo
250gram rundergehakt

60gram ongezoute pinda's

bak kwark voor slapen gaan

kcal:2941
eiwiten:292
kh:210
vet:84

lekker bezig!

• #1.635
cardio wou ik trouwens gaan doen op de rustdagen morgen dus en donderdag en zaterdag

• #1.636
zit nog te denken om op die hoge dag een banaan te eten bij me ontbeit om toch ook wat fruit te nemen neem namelijk niks de hele week

Ziet er leuk uit man, douw die banaan er gewoon in man :rocknana:

Terug
Naar boven