hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je macro ongeveer overeenkomen hoeft het niet echt. Je kan natuurlijk ook wel altijd
het punt aanhalen dat hoe minder het bewerkt is, hoe beter. Maar ach...
grrr effe wenen is dat wou wel graag maar goed er is wel getraint heb een uurtje hardgelopentrain 3dagen het is niet echt een super FB schema ma het komt in de buurt ik doe wel elke dag voor alle spiergroepen oefeningen ma de maandag ligt de focus iets meer op borst en schouders
train 3dagen het is niet echt een super FB schema ma het komt in de buurt ik doe wel elke dag voor alle spiergroepen oefeningen ma de maandag ligt de focus iets meer op borst en schouders
woensdag ligt de focus iets meer op benen en armen
vrijdag ligt de focus iets meer op rug en buik

?snap je niet?je eet te weining,ga is gewoon uitrekenen en ga je eraan houden, elke week veranderen gaat niet goed hoor
Als je het schema wilt (die iedereen gebruikt h**r op BB) dan hoor ik het wel.
ma heb net een heel nieuwe schema gemaakt en hier geplaats die ik nu aan het volgen ben carb cyclingHier heb ik even snel een ander voedingsschema van iemand anders van het forum, maak het leeg en je kan precies uitrekenen wat je aan voeding binnen moet hebben als je gaat cutten of bijv. bulken
http://forum.dutchbodybuilding.com/f75/nieuw-hier-graag-advies-thanks-267408/
Kijk bij voedingsschema
Zou het nog verstandig zijn om op die hoge dagen die 4 boterhamen te wisselen voor 100gram havermout?
uh nee netje houden he straks bak kwark nog mmmm honger nu al zin in
hele tijd uitgelegen mijn stats nuboterhammen heb je ook nodig vind ik, al dat fijne voedsel zoals shakes en brinta enzo lijkt me ook niet heel gezond voor de stoelgang.
maar ik had even snel je begin post gelezen je geeft de volgende stats aan:
oktober 2010
88,4 kilo
vet% 16,4
Hoe staan de stats er op dit moment voor en ben je nu al een jaar aant cutten dan?
hele tijd uitgelegen mijn stats nu
78 kilo op 14% ofzo