- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
check
klopt sjaak weet het van mezelf ook en als ik begin te twijfelen zoals nu krijg ik het altijd moeilijk aan me voeding enzo te houden k*t is dat ik wil wel wel droger worden nog ma vind mezelf wel erg klein worden nu en skinny dus ja midden weg denk ik daarom zat ik te denken om 7dagen cut 10dagen bulk te gaan doen net als koekie van ''21 days fast mass'' van vince delmonteno offence hendrie, maar je bent wel de grootste twijfelaar die ik ooit heb gezien op dbb. kies iets (trainingsstijl en voeding) - doe dat voor een week of 4-8 en switch daarna als het je niet aanstaat.
klopt ga er is goed voor zitten wat me doelen zijn en hoe ik ze kan waar maken tanks voor je tips!Waar Seppe het over heeft is Wendler 5 3 1, ik volg het nu ook en het is echt een goede manier imo. Als je het boek wilt, moet je mij maar even PM'en, dan stuur ik je wel een linkje.
En +1 naar Sjaak toe. Hanteer een vast schema voor x aantal tijd en probeer elke week hier progressie op te maken door wat meer reps te maken op hetzelfde gewicht van de week ervoor of het gewicht te verhogen.
En ook over je voeding, maak een richtlijn wat je wilt eten op een dag en probeer je hier ook aan te houden!
check
klopt sjaak weet het van mezelf ook en als ik begin te twijfelen zoals nu krijg ik het altijd moeilijk aan me voeding enzo te houden k*t is dat ik wil wel wel droger worden nog ma vind mezelf wel erg klein worden nu en skinny dus ja midden weg denk ik daarom zat ik te denken om 7dagen cut 10dagen bulk te gaan doen net als koekie van ''21 days fast mass'' van vince delmonte
klopt ga er is goed voor zitten wat me doelen zijn en hoe ik ze kan waar maken tanks voor je tips!
---------- Post toegevoegd Thu 6 Oct 2011 om 18:52 ----------
training van vandaag
lage dag dus cardio dag
20minuten HIIT op de loopband 15minuten redelijk tempo gefiets
merk aan me lichaam dat ik leeg ben voel me leeg uitgeput spierpijn duurt steeds langer en loop eigelijk elke dag met spierpijn laaste tijd en voel dat me lichaam het moeilijk heeft met het erg weininge voeding wat het krijgt en de weining carbs morgen gelukkig hoge dag weer ma zelfs op die dag heb ik mega honger en nog niet super veel engerie voor me trainingen
twijfel erg om over te gaan stappen na ''21 days fast mass'' van vince delmonte ma dan wil ik het met 7dagen cut 10dagen bulk gaan doen bulk wel met heel schoon eten veel havermout inplaats van dat brood allemaal misschien krijg ik hier weer een beetje energie van kom ik niet teveel vet aan misschien nog wel wat kwijt win ik misschien ook nog wat massa erbij en dat misschien wel vol houden tot april en dan het laaste beetje eraf cutten of zou dit een slecht idee zijn omdat ik eerst me cut verder moet afmaken?ben eigelijk al met al een jaar al bezig met tussenpauze heb al een jaar niet meer gebulkt of echt boven onderhoudt gegeten ja soms wel door junk ma schoon voedsel niet zou dit een optie zijn?vanmiddag dus uitgerekend dat me onderhoudt op zon 2600ligt ma goed als ik dit gaan doen ga ik harder en zwaarder proberen te training dus onderhoudt misschien wel op 2800 of misschien wel hoger dus dan op bulk week 3300kcal weg eten en in me cut zon 2200 ofzo ik denk dat ik de fout maak bij het cutten dat ik vanaf dag 1 tot nu steeds op zon laag aantal kcal zit ik ga meteen laag in kh en in kcal misschien kan ik na de bulk/cut fase meteen beginen met carb cycling ma is rustiger beginnen met 4hoge dag 3lage ofzoiets dan heb ik nog ruimte en tijd om lager te gaan? wat vinden jullie van dit hele verhaal?
...is goed bedoeld hoor.
...doe waar jij je goed bij voelt..etc..je snapt me wel.1.Omdat jij daar nu al aan twijfeld.
2.Je geeft zelf aan moe te zijn, geen energie, futloos das niet goed man.
Maar als jij graag wil gaan bulken en dan cutten, doe dat gewoon...is goed bedoeld hoor.
Of te wel doe gewoon jouw ding maatje...doe waar jij je goed bij voelt..etc..je snapt me wel.
Goed snapje ik voel me opzich wel goed bij dat idee want is geen probleem om voor mij 7dagen streng te cutten en die 10dagen worden gewoon schoon mmmm eindelijk weer is,wat meer eten
Klaar, ga er dan voor, niet meer twijfelen maar gewoon doen!!
Deal?
nog wel honger hoop dat ik me vanavond in kan houdenals trouwens beetje mee zit haal ik morgen vet meter bij body and fitshop
klopt ma elke keer als ik wil veranderen kijk ik in de spiegel en zie ik er net weer effe redelijk uit dat ik denk van tjaa word toch eigelijk wel iets droger geloof ikGoed dat je van plan bent om je aan één methode te houden. In deze sport zijn er heel veel methodes die werken, maar je moet je wel aan één methode vasthouden. Constant veranderen zorgt ervoor dat je ter plaatse blijft trappelen. Good luck!
zonet in de gym ook toen ik me abs ging trainen zag ik ze al beetje komen denk domme wil ik net bulk/cut gaan doen
klopt ma elke keer als ik wil veranderen kijk ik in de spiegel en zie ik er net weer effe redelijk uit dat ik denk van tjaa word toch eigelijk wel iets droger geloof ikzonet in de gym ook toen ik me abs ging trainen zag ik ze al beetje komen denk domme wil ik net bulk/cut gaan doen
![]()

?sorry me engels is echt super slecht