hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
tanks bro....ben nog lang niet klaar met me cut ma hoop met het bulk/cut systeem op zelfde vet% te blijven zitten en misschien een paar kilo te kunnen gainen wie weet en dan over weekje of 8 ma weer is verder met me cut snapje effe nieuwe motivatie op doen nu gewoon zorgen dat ik zeker niet vetter word apsuluut niet en die 7dagen cutten gaan dan ook wel redelijk strikt worden en het nodige cardio dus wie weet word ik nog wel droger moet het gewoon is proberen ik had verwacht dat ik met gemak wel is mooi abs had ma ik krijg het ma niet voor mekaar op eeen of andere manier en dan 6weken vol gemotiveerd bezig en dan word minder he als niet wil lukken dus ja vandaar wat nieuws effe weer opladenyo hendrie goeie foto man, je ziet al redelyk wat lynen en het oogt gewoon netjes..tuurlyk het kan altyd droger maar af en toe moet je ook ff trots zyn wat j al bereikt hebt en vandaar uit meer motivatie en discipline halen..
ik begrijp wat je bedoeld met al een jaar aant klooien met cutten en het wilt niet lukken..myn advies is kies een makkelyk hanteerbaar training- en voedingsschemaen ga gewoon 6 weken kei hard knallen..daarna ga je kyken hoe het is bevallen en dan weer aanpassingen maken..dat doe ik nu ook anders lykt het einde nooit in zicht en doe je alles maar half half snapje.. als je steeds te veel spierpyn hebt neem wat meer rust en ga gwn cardio doen..als je honger tydens cutten ervaart zit er ieta niet goed want als je je eiwitten goed verdeeld heb je byna nooit een hongergevoel, althans by my dan..

En je biceps bij je borst.