Fitness Seller

cut logje

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.701
yo hendrie goeie foto man, je ziet al redelyk wat lynen en het oogt gewoon netjes..tuurlyk het kan altyd droger maar af en toe moet je ook ff trots zyn wat j al bereikt hebt en vandaar uit meer motivatie en discipline halen..

ik begrijp wat je bedoeld met al een jaar aant klooien met cutten en het wilt niet lukken..myn advies is kies een makkelyk hanteerbaar training- en voedingsschemaen ga gewoon 6 weken kei hard knallen..daarna ga je kyken hoe het is bevallen en dan weer aanpassingen maken..dat doe ik nu ook anders lykt het einde nooit in zicht en doe je alles maar half half snapje.. als je steeds te veel spierpyn hebt neem wat meer rust en ga gwn cardio doen..als je honger tydens cutten ervaart zit er ieta niet goed want als je je eiwitten goed verdeeld heb je byna nooit een hongergevoel, althans by my dan..
tanks bro....ben nog lang niet klaar met me cut ma hoop met het bulk/cut systeem op zelfde vet% te blijven zitten en misschien een paar kilo te kunnen gainen wie weet en dan over weekje of 8 ma weer is verder met me cut snapje effe nieuwe motivatie op doen nu gewoon zorgen dat ik zeker niet vetter word apsuluut niet en die 7dagen cutten gaan dan ook wel redelijk strikt worden en het nodige cardio dus wie weet word ik nog wel droger moet het gewoon is proberen ik had verwacht dat ik met gemak wel is mooi abs had ma ik krijg het ma niet voor mekaar op eeen of andere manier en dan 6weken vol gemotiveerd bezig en dan word minder he als niet wil lukken dus ja vandaar wat nieuws effe weer opladen

taille oogt steeds beter hendrie!

Wissel je hoge en lage dagen af Hendrie?

• #1.705
dat dee ik wel daan ik ben nu bezig met 3hoge dagen 2middeldagen 2zero dagen ma zit te denken om 7dagen te gaan cutten 10dagen te gaan clean bulken

dat dee ik wel daan ik ben nu bezig met 3hoge dagen 2middeldagen 2zero dagen ma zit te denken om 7dagen te gaan cutten 10dagen te gaan clean bulken

Ik heb het idee dat je te veel en te snel afwisseld, daardoor weet je nooit goed wat het resultaat wordt. Ik vind dat je beter kan gaan voor spieropbouw, want met alle respect, echt zien dat je veel traint doe je niet.
Kijk aan al die reacties van "het gaat goed en ziet er goed uit" heb je niks, wanneer dat niet zo is. Mn feedback is dus JUIST bedoelt om je verder te helpen, ik hoop dat je dat begrijpt. Ik kan altijd een keer naar je voeding kijken als je dat wilt.

• #1.707
Ik heb het idee dat je te veel en te snel afwisseld, daardoor weet je nooit goed wat het resultaat wordt. Ik vind dat je beter kan gaan voor spieropbouw, want met alle respect, echt zien dat je veel traint doe je niet.
Kijk aan al die reacties van "het gaat goed en ziet er goed uit" heb je niks, wanneer dat niet zo is. Mn feedback is dus JUIST bedoelt om je verder te helpen, ik hoop dat je dat begrijpt. Ik kan altijd een keer naar je voeding kijken als je dat wilt.
tanks voor je atvies daan klopt ik ga nu ook bulken man kijken wat dat word! tanks dat je me wil helpen met voedingen man! tof

• #1.708
zit al een aantal dagen te stoeien ma me nieuwe trainingsschema is klaar A La wendler 5/3/1 ik zal misschien soms nog is wat tips moeten krijgen of dat ik dingen fout ga doen ma dat hoor ik wel van jullie maandag gaan we beginnen dit is mijn indeling

Day 1: Shoulders and Biceps
Standing Military Press – 5/3/1
DB Military Press – 4 x12
Side Laterals/Rear Laterals – 4 x12
Barbell Curls – 4 x12
Preacher Curls – 4 x10

Day 2: Back
Deadlift – 5/3/1
Bent Over Rows – 4 x12
Chin ups – 4 x10 (or do Lat Pulldowns)
Good Mornings – 4 x10
Hanging Leg Raises – 4 x12

Day 3: Chest and Triceps
Bench Press – 5/3/1
Weighted Dips – 4 x10
DB Flyes – 4 x12
Triceps Pushdowns – 5 x 20
Push ups – 4 sets to failure

Day 4: Legs and Abs
Squat – 5/3/1
Leg Press – 5 x 15
Leg Curls – 5 x 15
Leg Extensions – 4 x12
Ab Wheel – 4 x12

tips of aanpassingen hoor ik graag

---------- Post toegevoegd Sat 8 Oct 2011 om 08:59 ----------

kan ik mijn topic naam ook veranderen

interessant schema, alleen die biceps dag 1 en dan rug dag 2 snap ik niet..en wat is die 5/3/1?
open gewoon een nieuw log en gooi deze op slot.is denk ik wat overzichtelijker omdat je hier voor aant cutten was toch..

succes nog en hoe zit btw met de voeding?

Hey Hendrie,

Als ik de foto's in dit logje bekijk, zijn je vorderingen echt wel duidelijk hoor. Wat dat betreft ben ik het niet met Daan eens. Als hij bedoelt dat er met jouw inzet en een beter plan meer uit te halen zou zijn geweest is een ander verhaal. Zou kunnen, en dat kan ik niet beoordelen. Ik ben in ieder geval jaloers op je inzet.
Conclusie: met jouw inzet zit het gewoon goed en daarmee kom je er echt wel. Of dat nu super snel of wat later is.

Trouwens, op een ander forum heeft iemand het onderschrift: "Als je echt radeloos wilt worden, moet je raad aan iedereen vragen". Dat heeft ook wel betrekking op jou ;-)

• #1.711
Ja denk dat ik wel effe nieuw logje open effe kijken nog kwa voeding 10 clean bulk dagen en dan 7 cut dagen voeding poost ik nog wel effe dit weekend

wat is die 5/3/1 ding nou hendriez?

oke gechecked..zon schema zou ik nooit kunnen volhouden want wie heeft daar nou zin in steeds die rep range en 1rm% mee rekening houden

stel je vreet je helemaal kapot aan eiwitten en wat complexe carbs met 4x in de week training 4 tot 6 zware oefenineg, 4 sets met 8 tot 10hh dus alleen submaximaal trainen...kan nooit fout gaan..ik gain nu zelfs met een kcals tekort van 600kcals..

• #1.718
oke gechecked..zon schema zou ik nooit kunnen volhouden want wie heeft daar nou zin in steeds die rep range en 1rm% mee rekening houden

stel je vreet je helemaal kapot aan eiwitten en wat complexe carbs met 4x in de week training 4 tot 6 zware oefenineg, 4 sets met 8 tot 10hh dus alleen submaximaal trainen...kan nooit fout gaan..ik gain nu zelfs met een kcals tekort van 600kcals..
zo heb ik dus ook altijd getraint ma goed nu is een keer wat nieuws proberen he:D kijken wat brengt vandaag zero dag valt me nog mee tot nu toe

voeding tot nu toe

2scoops whey
bak kwark
handje pinda's
150gram kip

komt nog bij

200gram vis

2handjes pinda's

1bak kwark

---------- Post toegevoegd Sat 8 Oct 2011 om 16:53 ----------

net bij body and fitshop geweest was bf meter uitverkocht k*t zo! volgende week ophallen

• #1.719
net lekker vis gehaald staartje zalm en pangafiletje van de visboer mmm lekker voor de tv nu sterksteman kijken op rtl 7

Ik zou je triceps bij je schouders trainen ;) En je biceps bij je borst.

Biceps gaan trainen net de dag voor rug, gaat je rugtraining in de weg gaan staan vrees ik.

Terug
Naar boven