XXL Nutrition

Cut tot 65kg max door tot 20juni

Peiling Peiling Op hoeveel kilo is onze Meeuw droog?

• Totaal stemmers
    12
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Kom ff naar het battle topic

• Topic Starter Topic Starter
Rome? Over 5 jaar ben je nog geen Urk waard bruur :roflol:

In welke bubbel leef jij? Geloof je ook nog in Sinterklaas en shit?
Jaman tuurlijk geloof ik daarin. Maar we zullen zien afkraken heeft helemaal geen zin 🤣. Ik weet wat ik er voor doe en wat ik er voor laat.

Laatst bewerkt:
Nu cutten voor zo'n lange periode (3-4 maand) zoals je aangeeft is zeker af te raden, geen probleem met de cut opzich maar na verloop van tijd is je onderhoud zo laag dat je al aankomt van 2 korrels rijst. Kan goed zijn dat je afvalt, maar gewicht zegt opzich niets. Ik zie het nog gebeuren -5kg aan spiermassa en -0% vet.

Beter een paar weken in deflict, en dan evalueren.

Nu cutten voor zo'n lange periode (3-4 maand) zoals je aangeeft is zeker af te raden, geen probleem met de cut opzich maar na verloop van tijd is je onderhoud zo laag dat je al aankomt van 2 korrels rijst. Kan goed zijn dat je afvalt, maar gewicht zegt opzich niets. Ik zie het nog gebeuren -5kg aan spiermassa en -0% vet.

Beter een paar weken in deflict, en dan evalueren.
Klopt je hebt zeker gelijk. Je hoeft maar klein beetje meer zout te eten en je bent zo een kilo zwaarder. Wat ik deze week heb is dat ik op 71.2 blijf staan hele week in de ochtend 71.2. Maar als mijn gemiddelde deze week 71.2 is ben ik alsnog 0.5kg afgevallen. Zie onderstaande foto wat zeg jij werkt de 1900 kcal nog voor weight loss. Ik zelf wil niet verlagen zolang ik elke weekgemiddelde gewicht verlies.

Bijlagen

• AC64B991-8E13-41D9-A93E-55EB17BD2BFE.png
    AC64B991-8E13-41D9-A93E-55EB17BD2BFE.png
    86,8 KB · Weergaven: 41
Klopt je hebt zeker gelijk. Je hoeft maar klein beetje meer zout te eten en je bent zo een kilo zwaarder. Wat ik deze week heb is dat ik op 71.2 blijf staan hele week in de ochtend 71.2. Maar als mijn gemiddelde deze week 71.2 is ben ik alsnog 0.5kg afgevallen. Zie onderstaande foto wat zeg jij werkt de 1900 kcal nog voor weight loss. Ik zelf wil niet verlagen zolang ik elke weekgemiddelde gewicht verlies.
Is zeker oké op die manier, had geen zin om alle 20 pagina's af te gaan en te lezen.
Toch blijf ik erbij dat die periode van 3-4 maand wel wat lang is.

Is zeker oké op die manier, had geen zin om alle 20 pagina's af te gaan en te lezen.
Toch blijf ik erbij dat die periode van 3-4 maand wel wat lang is.
Ja nee snap ik. Vind het wel gek dat ik deze week elke dag in de ochtend 71.2kg ben hoop morgen in de 70 te droppen. Maar ja zolang de weekgemiddeldes zeggen dat je dropt in weight is het goed.
Spierverlies minimaliseer ik denk ik wel super goed mijn kracht is deze periode continu hetzelfde gebleven.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven