- Waardering
- 10.329
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
Jij hebt meer mood swings dan een meisje zou even langs de huisarts gaan
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee ga ik deze zomer wel een keer proberen de 10k dan
Is wel leuk man om te doen na een goede cut die kracht en energie die je dan hebt is abnormaalGeen idee ga ik deze zomer wel een keer proberen de 10k dan
Is wel leuk man om te doen na een goede cut die kracht en energie die je dan hebt is abnormaal
Haha we praten over 5jaar verder.Jij hebt minder spieren dan een meisje, zou even zelfmoord plegen
Maak daar maar 85kilo van

weyoooo
Haha dan zit er veel meer massa rome is niet in 1dag gebouwd
Haha dan zit er veel meer massa rome is niet in 1dag gebouwd

Hahaha
Jaman tuurlijk geloof ik daarin. Maar we zullen zien afkraken heeft helemaal geen zin 🤣. Ik weet wat ik er voor doe en wat ik er voor laat.Rome? Over 5 jaar ben je nog geen Urk waard bruur
In welke bubbel leef jij? Geloof je ook nog in Sinterklaas en shit?
Klopt je hebt zeker gelijk. Je hoeft maar klein beetje meer zout te eten en je bent zo een kilo zwaarder. Wat ik deze week heb is dat ik op 71.2 blijf staan hele week in de ochtend 71.2. Maar als mijn gemiddelde deze week 71.2 is ben ik alsnog 0.5kg afgevallen. Zie onderstaande foto wat zeg jij werkt de 1900 kcal nog voor weight loss. Ik zelf wil niet verlagen zolang ik elke weekgemiddelde gewicht verlies.Nu cutten voor zo'n lange periode (3-4 maand) zoals je aangeeft is zeker af te raden, geen probleem met de cut opzich maar na verloop van tijd is je onderhoud zo laag dat je al aankomt van 2 korrels rijst. Kan goed zijn dat je afvalt, maar gewicht zegt opzich niets. Ik zie het nog gebeuren -5kg aan spiermassa en -0% vet.
Beter een paar weken in deflict, en dan evalueren.
Is zeker oké op die manier, had geen zin om alle 20 pagina's af te gaan en te lezen.Klopt je hebt zeker gelijk. Je hoeft maar klein beetje meer zout te eten en je bent zo een kilo zwaarder. Wat ik deze week heb is dat ik op 71.2 blijf staan hele week in de ochtend 71.2. Maar als mijn gemiddelde deze week 71.2 is ben ik alsnog 0.5kg afgevallen. Zie onderstaande foto wat zeg jij werkt de 1900 kcal nog voor weight loss. Ik zelf wil niet verlagen zolang ik elke weekgemiddelde gewicht verlies.
Jaman tuurlijk geloof ik daarin. Maar we zullen zien afkraken heeft helemaal geen zin 🤣. Ik weet wat ik er voor doen en wat ik er voor laat.
Ja nee snap ik. Vind het wel gek dat ik deze week elke dag in de ochtend 71.2kg ben hoop morgen in de 70 te droppen. Maar ja zolang de weekgemiddeldes zeggen dat je dropt in weight is het goed.Is zeker oké op die manier, had geen zin om alle 20 pagina's af te gaan en te lezen.
Toch blijf ik erbij dat die periode van 3-4 maand wel wat lang is.
Je moet een nieuwe award krijgen op dit forum King of the roast