- Waardering
- 10.329
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
Nee hoor heb geen hongerZeker dat je geen honger hebt? Je komt nogal hangry over.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee hoor heb geen hongerZeker dat je geen honger hebt? Je komt nogal hangry over.
Nogmaals. Het was geen advies om je voeding te veranderen. Het was een opzet om te laten zien hoe je eventueel efficiënter kan eten met naar mijn inziens gezondere keuzes.Moeten dit topic toch levend houden anders word het z’n dooie boel. En als mensen het kut vinden dat er zoveel pages zijn lezen ze het toch niet wat boeit mij dat.
Je tips zijn gewoon goed vooral voor training was gister echt lekker om meer te variëren met reps/sets, maar ik ben echt tevreden met mijn voeding ik voel me hartstikke goed weinig honger waarom zou ik het changen.
Nou hier meteen je antwoord dat je onderhoud dus gewoon zo laag is.
Drm val ik ook gwn 0.5kg of meer per week af🤦🏼♂️Nou hier meteen je antwoord dat je onderhoud dus gewoon zo laag is.
Misschien moet je die arme jongen van z’n honger afhelpenZeker dat je geen honger hebt? Je komt nogal hangry over.
Ik zou het ook verdelen over 3 - 4 maaltijden. Eiwit in jouw voorbeeld is wel te weinig, zeker voor in de cut.Qua voeding kan het ook allemaal wel wat efficiënter. 1900 kcal verdelen over zes maaltijden is niet eens nodig wat het stelt niks voor. Onderstaand als voorbeeld.
Ontbijt.
50 gr havermout 190kcal K/E/V: 31/6.5/3.5
300 ml melk 138kcal K/E/V:14.4/10.2/6.5
2 eieren 128kcal K/E/V: 0/12/9
Totaal: 456kcal K/E/V: 45/28.7/19
Lunch
2 volkoren brood 234kcal K/E/V: 19.5/5.6/1.2
2 notenspread beleg 40 gr 250kcal K/E/V: 4.8/10.5/20.8
Appel 125gr 67kcal K/E/V: 15/0/0
Banaan 100 gr 86kcal K/E/V: 18/0/0
Totaal: 637kcal K/E/V: 57.3/17.2/22
Tussendoor
500gr kwark 265kcal K/E/V: 17.5/50/2
Totaal: 265kcal K/E/V: 17.5/50/2
K/E/V: 120/95/43
Avondeten
In totaal heb je nu nog rond de 550 calorieën voor je avondeten Minimaal 200 gram groenten en probeer iets lager in koolhydraten te zitten en iets hoger in eiwitten en vetten.
Ja precies gaat gewoon lekker zo ik blijf nog steeds afvallen op 1900 vorig jaar zat ik rond dit gewicht al op 1650kcal te cutten. Heb nu veel meer energie omdat ik minder gestresst ben en veel meer geduld heb zit ook echt lekker in mijn vel omdat ik gewoon optijd begonnen ben.Ik zou het ook verdelen over 3 - 4 maaltijden. Eiwit in jouw voorbeeld is wel te weinig, zeker voor in de cut.
Maar @rippedmeeuw als jij jouw voeding zoals het nu is goed kan volhouden en let op de leucine drempel (genoeg per maaltijd om eiwitsynthese te promoten), dan lekker zo houden.
Op de manier waarop je het volhoudt is het het makkelijkste cutten. Anders gaat het je tegenstaan en haak je af
Of het efficiënt en optimaal is, is een tweede.
Nu minder happen op alle reacties en gas erop
Idee om mee te doen met de contest? Aangezien je elke dag al logt.Ja precies gaat gewoon lekker zo ik blijf nog steeds afvallen op 1900 vorig jaar zat ik rond dit gewicht al op 1650kcal te cutten. Heb nu veel meer energie omdat ik minder gestresst ben en veel meer geduld heb zit ook echt lekker in mijn vel omdat ik gewoon optijd begonnen ben.
Welke contest ?Idee om mee te doen met de contest? Aangezien je elke dag al logt.
Thread 'Big-T Memorial Contest 2021'
Is nog niks voor mij heeft geen zin nog. Thanks voor het laten wetenThread 'Big-T Memorial Contest 2021'
https://forum.bodybuilding.nl/topics/big-t-memorial-contest-2021.429763/
Twee keer in de week helemaal naar de typhus trainen met 6 oefeningen is waarschijnlijk minder gunstig dan dat 1x doen. Maar in mijn ervaring is 2-3x in de week op een 'normale' (wat is normaal?) trainen wel gunstig voor een spiergroep die een beetje aan een plateau raakt.Hier ben ik het ook niet mee eens. Denk dat 'meer' vaak word overschat.
Nu ik kan natuurlijk alleen maar spreken voor mijn eigen lichaam en eigen ervaring.
Was in het begin gefocust op mijn borst en sprak die 2x per week aan.
Nu spreek ik hem 1x per week aan, en zie dat hij er beter op reageert.
Wel ieder lichaam is anders...
Lekker slapen
Nooit geen last van haha kan gewoon slapen
Er is een verschil tussen slapen en slapen, maar oké. Keep going
@Onit Doelt meer op het feit dat je minder REM slaap hebt met cafeïne zo laat te drinken en dus indirect minder goed herstelt a.k.a minder gains. (correct me if I'm wrong)
Als dit werkt voor hem? Nee geintje. Minder goede slaap icm cafeïne verhoogt ook je stress hormoon cortisol enzovoort. Je kan het beter als pre workout nemen.@Onit Doelt meer op het feit dat je minder REM slaap hebt met cafeïne zo laat te drinken en dus indirect minder goed herstelt a.k.a minder gains. (correct me if I'm wrong)
Ooh zo ja ik had de laatste monster gehad rond 18:00 moet meevallen toch dan ben nu aan het studeren.@Onit Doelt meer op het feit dat je minder REM slaap hebt met cafeïne zo laat te drinken en dus indirect minder goed herstelt a.k.a minder gains. (correct me if I'm wrong)