- Waardering
- 2.081
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee precies sukkeltje ben je werk t*ring hard je weet helemaal niks. Blijf maar kijken ik gebruik dat als motivatie om iedereen de mond te snoeren.Jij kuren?
Leer eerst maar eens hoe je moet trainen en eten... maar dat wil je blijkbaar niet.
Ik kan je vertellen dat je nooit het niveau van podium gaat bereiken, ja wacht maar over vijf jaar blabla die onzin heb ik al te vaal gehoord. Je hebt het gewoon niet, punt.
Ik ga verder geen aandacht meer in je steken, dus ik hou het hierbij. Hou het wel op wat lachen bij de foto's die je post.
Dag meeuw, groet kameel.
Dus een calorie overschot met gezonde voeding, maar dat lijkt mij niet meer dan logisch toch?Droog bouwen bedoel ik mee dat je gewoon zo min mogelijk vet aanmaakt en gwn zo droog mogelijk blijft. En zo laag mogelijk vetpercentage houd. Als ik ga bouwen 10-11% krijg ik die droge massa op een droog lichaam waardoor je de gains die je hebt gemaakt meteen ziet dat werkt meer motiverend
Dat wil ik doen nadat ik droog ben ik wil dit gewoon afmaken ik ben hieraan begonnen dus wil ik het afmaken.Dus een calorie overschot met gezonde voeding, maar dat lijkt mij niet meer dan logisch toch?
Altijd dat gezeik man ging laatste tijd goed lekker positief op deze topic, komt die sjap weer die hele vibe opfocken
Die 'sjap' moet je gwn blokkeren dat doen meer mensen. Laat je niet gek makenAltijd dat gezeik man ging laatste tijd goed lekker positief op deze topic, komt die sjap weer die hele vibe opfocken

Ik huil niet maar trek me er niks van aan. Jij bent de meest zure gast die ik ooit heb gesproken je typt alleen maar zure bagger. Wss heb je geen vrienden zie je alleen maar op alles zuur reageren niet alleen op mij bah wat een zure gastSorry dat ik eerlijk ben. Ik verwijder mijn posts wel voordar je gaat huilen.
Weet iemand hoe dat moet vgm kan dat nietDie 'sjap' moet je gwn blokkeren dat doen meer mensen. Laat je niet gek maken![]()
Ik huil niet maar trek me er niks van aan. Jij bent de meest zure gast die ik ooit heb gesproken je typt alleen maar zure bagger.
Dat is onzin, hij zegt gewoon zoals het is maar dat wil je blijkbaar niet horen. Je wilt alleen maar complimenten en horen hoe je 'droog' komt. Als zo iemand advies geeft zou je het beter gewoon aannemen, als je tenminste echt verder wilt in deze sport.Ik huil niet maar trek me er niks van aan. Jij bent de meest zure gast die ik ooit heb gesproken je typt alleen maar zure bagger.
Zit hier maar in boeit me geen .. ik had je gevraagd wat efedrine was omdat ik dat kreeg aangeboden wist niet wat dat was is niet raar toch of wel? Nee is niet het enigste wat ik wil horen maar op de manier hoe jij alles zegt is zo zuur alles wat je zegt alles afkraken.Dat is meteen jouw probleem. Ik heb je geprobeerd te helpen maar het enige wat jij wilt horen is goed zo, je bent super bezig. Ik zal maar niets zeggen over je pm over bepaalde middelen die ik van je kreeg en waar ik bewust niet op in ben gegaan.
Heb ook zeker respect voor hem. Maar ben gewoon klaar met dat arrogante zure toontje. Weet zelf dondersgoed wat ik er voor laat en doe. En ik neem tips van iedereen aan waarom moet ik nu perse massa zetten ik wil eerst droog worden gaat toch om wat ik wil is toch mijn lichaam zijn meerdere wegen naar Rome. Ik zie veel meer potentie in bouwen op een droog lichaam.Dat is onzin, hij zegt gewoon zoals het is maar dat wil je blijkbaar niet horen. Je wilt alleen maar complimenten en horen hoe je 'droog' komt. Als zo iemand advies geeft zou je het beter gewoon aannemen, als je tenminste echt verder wilt in deze sport.
Overigens moet je een mening die niet aansluit op die van jouw niet meteen zien als kritiek. Jij wilt graag 'droog' worden zoals je het zelf noemt. Wat prima is. Andere zouden in jouw situatie het toch anders doen.
Ik snap het ook zeker. Maar ik heb gewoon geen zin in dat ik weer me shirt aan moet houden omdat ik gewoon weer niet droog ben. Ik ben nu binnen 2maand droog dan is het nog maar mei/juni. Dan ga ik op onderhoud droge massa zetten met gezonde voeding.Overigens moet je een mening die niet aansluit op die van jouw niet meteen zien als kritiek. Jij wilt graag 'droog' worden zoals je het zelf noemt. Wat prima is. Andere zouden in jouw situatie het toch anders doen.
Ik persoonlijk ook.
Is dat een vereisten om je shirt uit te mogen trekken? Of is dat je eigen onzekerheid? Wat kan jou het verrotten wat andere denken?Ik snap het ook zeker. Maar ik heb gewoon geen zin in dat ik weer me shirt aan moet houden omdat ik gewoon weer niet droog ben. Ik ben nu binnen 2maand droog dan is het nog maar mei/juni. Dan ga ik op onderhoud droge massa zetten met gezonde voeding.
Is toch gewoon een goed plan, heb je ook nog gewoon wat droge massa in de zomer.
Vind het zelf ook niet mooi veel vet toen ik 83.8 kg was voelde ik me echt een loser ik had wel massa maar vooral veel vet massa. Heb liever gewoon droge massa vind het gewoon niet mooi veel vet.Is dat een vereisten om je shirt uit te mogen trekken? Of is dat je eigen onzekerheid? Wat kan jou het verrotten wat andere denken?
Je kan op iemand zijn naam gaan staan, dan komt er een menuutje met oa 'negeer'.
Dat snap ik maar ik wil graag droog worden en daarna massa bouwen moet nog 5kg wrm zou ik nu stoppen wil het afmakenJe kan op iemand zijn naam gaan staan, dan komt er een menuutje met oa 'negeer'.
Aan de andere kant: de meeste mensen die kritiek geven zijn echt wel goedbedoelend en willen je verder helpen.