MuscleMeat

Cut tot 65kg max door tot 20juni

Peiling Peiling Op hoeveel kilo is onze Meeuw droog?

• Totaal stemmers
    12
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
A239B2A4-8D5E-4837-BF74-5B84E31865D8.png
1FAA5DE4-18BD-45BF-965D-EDB61506CA2B.png

UPDATE!!! Ik ben nu 76.1kg. Ik merk dat het lastig is om foto’s te maken thuis omdat je naar goede belichting moet zoeken. Vandaar ook deze foto’s op een andere positie vanaf nu kunnen jullie foto’s verwachten van deze positie. Ik heb een goede plek gevonden

Als je zo strak wilt zijn als die foto's hiervoor, Moet er nog een kg of 10 af denk ik.

Kijk wel uit dat er niks meer van je over blijft he.
Ik zit nog vol energie ik probeer niet te veel af te vallen gewoon 0.5 per week. Ik kan thuis heel goed trainen met de dingen die ik heb. Om dit vetpercentage blijven is ook geen optie word er dood ongelukkig van

Update ik doe nu IF 16/8 dieet hoorde er goeie verhalen over. 2050kcal

IF is geen wondermiddel hoor. Het is gewoon nog steeds in een kcal tekort zitten. Alleen je eet window is kleiner en je vast een grote periode. Maar uiteindelijk komt het altijd neer op kcal in vs kcal out. Voordeel van IF is dat je grotere maaltijden kan eten vind ik. :)

IF is geen wondermiddel hoor. Het is gewoon nog steeds in een kcal tekort zitten. Alleen je eet window is kleiner en je vast een grote periode. Maar uiteindelijk komt het altijd neer op kcal in vs kcal out. Voordeel van IF is dat je grotere maaltijden kan eten vind ik. :)
Ja precies dat laatste vind ik echt vet chill lekkere grote maaltijden. Had ook iets gelezen dat als je 12-24 uur vast dat je lichaam in vetverbranding gaat

Ja precies dat laatste vind ik echt vet chill lekkere grote maaltijden. Had ook iets gelezen dat als je 12-24 uur vast dat je lichaam in vetverbranding gaat
Klopt je zit dan wel wat langer in een vet verbranding stadium. Maar dan nog moet je voeding wel goed zijn. Als je teveel eet dan val je alsnog niet af. IF is alleen een handige tool om het langer vol te houden als je niet heel veel kan eten. Wat ook mij erg helpt tijdens IF is veel drinken, ik drink dan veel thee en daar raak ik ook al gauw vol van en ik gebruik ook de app https://play.google.com/store/apps/details?id=com.zerofasting.zero&hl=nl&gl=US om mijn fasten bij te houden. Motiveert wel het fasten. :)

Maar je moet doen wat voor jou werkt, zolang jij het cutten maar vol kan houden.

Klopt je zit dan wel wat langer in een vet verbranding stadium. Maar dan nog moet je voeding wel goed zijn. Als je teveel eet dan val je alsnog niet af. IF is alleen een handige tool om het langer vol te houden als je niet heel veel kan eten. Wat ook mij erg helpt tijdens IF is veel drinken, ik drink dan veel thee en daar raak ik ook al gauw vol van en ik gebruik ook de app https://play.google.com/store/apps/details?id=com.zerofasting.zero&hl=nl&gl=US om mijn fasten bij te houden. Motiveert wel het fasten. :)

Maar je moet doen wat voor jou werkt, zolang jij het cutten maar vol kan houden.
Ik ga het checken bro. Ja dat doe ik ook mijn thee in de ochtend. En veel water drinken ja ik track goed me kcals weeg alles af zit op 2050 kcal ben nu 76kg.
Plaats morgen weer even een foto.
Moet nog cutten tot 21 april man 16week💪🏼

Ik ga het checken bro. Ja dat doe ik ook mijn thee in de ochtend. En veel water drinken ja ik track goed me kcals weeg alles af zit op 2050 kcal ben nu 76kg.
Plaats morgen weer even een foto.
Moet nog

heb helaas iphone man

Hij is er ook voor de iPhone. Zoeken op Zero fasting app in de appstore. Vind je hem wel.

3329B6A1-51A3-4A12-89DE-8E0C1B08634F.png
98529E8E-DD6D-4389-AF9F-F9744DE4F503.png

UPDATe!! 75.7kg. zelf zie ik al resultaat, maar we zitten natuurlijk nog maar in week 5 dus we hebben nog wel ff te gaan. Ik probeer naast me trainingen 1.5uur te wandelen. De cut gaat super steady zo!

Ik merk wel altijd dat me onderste blokken moeilijk zijn om door te komen en onderste buikvet moeilijk is om weg te krijgen hebben jullie dat ook dat geeft me soms wel irritaties🤣

Ik merk wel altijd dat me onderste blokken moeilijk zijn om door te komen en onderste buikvet moeilijk is om weg te krijgen hebben jullie dat ook dat geeft me soms wel irritaties🤣
Ja, heeft iedereen, op 15 of 12 % komen is ook het probleem niet. Dan begint het cutten pas.

Ja, heeft iedereen, op 15 of 12 % komen is ook het probleem niet. Dan begint het cutten pas.
Ja let’s go ik ga denk ik later nog wel verlagen in kcal 1950 in week 10. En in week 12 1800. Wil echt lekker naar die 10-12% goed die onderste abs eruit knallen ben echt motivated nu 5week onderweg nog 11 te gaan!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven