- Waardering
- 10.297
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yes heb nog 12week we gaan knallenAls je zo strak wilt zijn als die foto's hiervoor, Moet er nog een kg of 10 af denk ik.
Kijk wel uit dat er niks meer van je over blijft he.
Ik zit nog vol energie ik probeer niet te veel af te vallen gewoon 0.5 per week. Ik kan thuis heel goed trainen met de dingen die ik heb. Om dit vetpercentage blijven is ook geen optie word er dood ongelukkig vanKijk wel uit dat er niks meer van je over blijft he.
Ja precies dat laatste vind ik echt vet chill lekkere grote maaltijden. Had ook iets gelezen dat als je 12-24 uur vast dat je lichaam in vetverbranding gaatIF is geen wondermiddel hoor. Het is gewoon nog steeds in een kcal tekort zitten. Alleen je eet window is kleiner en je vast een grote periode. Maar uiteindelijk komt het altijd neer op kcal in vs kcal out. Voordeel van IF is dat je grotere maaltijden kan eten vind ik.![]()
Klopt je zit dan wel wat langer in een vet verbranding stadium. Maar dan nog moet je voeding wel goed zijn. Als je teveel eet dan val je alsnog niet af. IF is alleen een handige tool om het langer vol te houden als je niet heel veel kan eten. Wat ook mij erg helpt tijdens IF is veel drinken, ik drink dan veel thee en daar raak ik ook al gauw vol van en ik gebruik ook de app https://play.google.com/store/apps/details?id=com.zerofasting.zero&hl=nl&gl=US om mijn fasten bij te houden. Motiveert wel het fasten.Ja precies dat laatste vind ik echt vet chill lekkere grote maaltijden. Had ook iets gelezen dat als je 12-24 uur vast dat je lichaam in vetverbranding gaat
Ik ga het checken bro. Ja dat doe ik ook mijn thee in de ochtend. En veel water drinken ja ik track goed me kcals weeg alles af zit op 2050 kcal ben nu 76kg.Klopt je zit dan wel wat langer in een vet verbranding stadium. Maar dan nog moet je voeding wel goed zijn. Als je teveel eet dan val je alsnog niet af. IF is alleen een handige tool om het langer vol te houden als je niet heel veel kan eten. Wat ook mij erg helpt tijdens IF is veel drinken, ik drink dan veel thee en daar raak ik ook al gauw vol van en ik gebruik ook de app https://play.google.com/store/apps/details?id=com.zerofasting.zero&hl=nl&gl=US om mijn fasten bij te houden. Motiveert wel het fasten.
Maar je moet doen wat voor jou werkt, zolang jij het cutten maar vol kan houden.
Ik ga het checken bro. Ja dat doe ik ook mijn thee in de ochtend. En veel water drinken ja ik track goed me kcals weeg alles af zit op 2050 kcal ben nu 76kg.Klopt je zit dan wel wat langer in een vet verbranding stadium. Maar dan nog moet je voeding wel goed zijn. Als je teveel eet dan val je alsnog niet af. IF is alleen een handige tool om het langer vol te houden als je niet heel veel kan eten. Wat ook mij erg helpt tijdens IF is veel drinken, ik drink dan veel thee en daar raak ik ook al gauw vol van en ik gebruik ook de app https://play.google.com/store/apps/details?id=com.zerofasting.zero&hl=nl&gl=US om mijn fasten bij te houden. Motiveert wel het fasten.
Maar je moet doen wat voor jou werkt, zolang jij het cutten maar vol kan houden.
heb helaas iphone manKlopt je zit dan wel wat langer in een vet verbranding stadium. Maar dan nog moet je voeding wel goed zijn. Als je teveel eet dan val je alsnog niet af. IF is alleen een handige tool om het langer vol te houden als je niet heel veel kan eten. Wat ook mij erg helpt tijdens IF is veel drinken, ik drink dan veel thee en daar raak ik ook al gauw vol van en ik gebruik ook de app https://play.google.com/store/apps/details?id=com.zerofasting.zero&hl=nl&gl=US om mijn fasten bij te houden. Motiveert wel het fasten.
Ja, heeft iedereen, op 15 of 12 % komen is ook het probleem niet. Dan begint het cutten pas.Ik merk wel altijd dat me onderste blokken moeilijk zijn om door te komen en onderste buikvet moeilijk is om weg te krijgen hebben jullie dat ook dat geeft me soms wel irritaties🤣
Ja let’s go ik ga denk ik later nog wel verlagen in kcal 1950 in week 10. En in week 12 1800. Wil echt lekker naar die 10-12% goed die onderste abs eruit knallen ben echt motivated nu 5week onderweg nog 11 te gaan!Ja, heeft iedereen, op 15 of 12 % komen is ook het probleem niet. Dan begint het cutten pas.
Is ook nog een kwestie van genetics, zie:Ja, heeft iedereen, op 15 of 12 % komen is ook het probleem niet. Dan begint het cutten pas.
Arnold💪🏼 Ja Arnold 4abs ik heb er wel 6 maar gewoon nog te veel vet op onderbuik
Moet gewoon nog 11week knallen als ik dan niet mijn doel heb bereikt ben ik zwaar teleurgesteld in mezelf ik moet het halen
Dan gewoon vol aan de DNP zoals @dreamy1Moet gewoon nog 11week knallen als ik dan niet mijn doel heb bereikt ben ik zwaar teleurgesteld in mezelf ik moet het halen