Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
4maand moet genoeg zijn man. Is gewoon raar moet gewoon kunnen lukken binnen 4maand. Ik stress niet maar moet deze zomer nou gewoon eens gebeuren dat ik ook droog ben!Kan ik je nu al zeggen dat je wordt teleurgesteld. Neem er de tijd voor. Doe je jezelf veel meer plezier aan en meer rust aan je hoofd. Nu ga je alleen maar lopen stressen erover.
4maand moet genoeg zijnKan ik je nu al zeggen dat je wordt teleurgesteld. Neem er de tijd voor. Doe je jezelf veel meer plezier aan en meer rust aan je hoofd. Nu ga je alleen maar lopen stressen erover.
Ja man thanks voor je reacties. Ja blijf zolang mogelijk op 2k manDat moet wel genoeg zijn maar niet te laag gaan in calorieën. Dan kan je op laatst niet meer veel eten. Kan je beter meer gaan bewegen.
Het zit anders man door corona zit ik de hele dag bijna thuis en ben al 5week bezig 2k voelt wel gwn goed val niet eens zulke grote getallen af 0.3-0.5kg in weekgemiddeldes1m77 en cutten nu al op 2000kcal? Is dit niet heel laag? Die foto van gold droog challange, denk eerder dat ze gewoon op onderhoud zitten gevolgd met cardio en trainingen. Als je nu al op 2000kcal gaat en zelfs nog denkt om verder te zakken... +cardio dan eindig je inderdaad kurkdroog. Maar met het fysiek van iemand in een concentratie kamp. Dun en uitgehongerd...
Moet gewoon kunnen 2000kcal probeer hier gewoon zolang mogelijk op te blijven.1m77 en cutten nu al op 2000kcal? Is dit niet heel laag? Die foto van gold droog challange, denk eerder dat ze gewoon op onderhoud zitten gevolgd met cardio en trainingen. Als je nu al op 2000kcal gaat en zelfs nog denkt om verder te zakken... +cardio dan eindig je inderdaad kurkdroog. Maar met het fysiek van iemand in een concentratie kamp. Dun en uitgehongerd...
Lager als 2000 zou ik nooit gaan. Probeer meer te bewegen, wandelen naar de winkel. Wandelingen maken. En toch een beetje sporten? Als je geen materiaal hebt, ga opzoek naar oefeningen op lichaamsgewicht thuis of in een parkje. Kon je voedingsschema ook niet terug vinden in het topic. Deel het even als je wiltHet zit anders man door corona zit ik de hele dag bijna thuis en ben al 5week bezig 2k voelt wel gwn goed val niet eens zulke grote getallen af 0.3-0.5kg in weekgemiddeldes
Zolang je blijft afvallen gewoon lekker op die 2000 kcal houden ja. Niet overhaast resultaat willen behalen d.m.v een crash diet o.i.dMoet gewoon kunnen 2000kcal probeer hier gewoon zolang mogelijk op te blijven.
Ik zeg niet dat 2000 te laag is, ik had gewoon nooit direct naar 2000kcal gegaan zonder tussenstop. Is een grote jongen 1m77. Straks zit die op 11% en moet het echte werk nog beginnen. Waar eindig je dan op 1200kcal? Daarom zeg ik niet lager gaan dan 2000kcal... Tools genoeg om te stimuleren cardio toepassen, training frequentie omhoog, meer reps...Zolang je blijft afvallen gewoon lekker op die 2000 kcal houden ja. Niet overhaast resultaat willen behalen d.m.v een crash diet o.i.d
@papa.pablo Waarom zou 2000 kcal te laag zijn?
Ik train elke dag broLager als 2000 zou ik nooit gaan. Probeer meer te bewegen, wandelen naar de winkel. Wandelingen maken. En toch een beetje sporten? Als je geen materiaal hebt, ga opzoek naar oefeningen op lichaamsgewicht thuis of in een parkje. Kon je voedingsschema ook niet terug vinden in het topic. Deel het even als je wilt
Nee man blijf gewoon op 2k zolang het werkt maar aan het einde moet je wel ff verlagen week10 1950 week 12 1850Zolang je blijft afvallen gewoon lekker op die 2000 kcal houden ja. Niet overhaast resultaat willen behalen d.m.v een crash diet o.i.d
@papa.pablo Waarom zou 2000 kcal te laag zijn?
Ik begon op 2300. En 1.77 cm groot hahaha 11% is genoeg voor mij mag 10-12% is me doel ik ga niet lager als 1850kcals of 1900 hangt ervan hoelang iets werkt ik loop elke dag en train ook 6keer per weekIk zeg niet dat 2000 te laag is, ik had gewoon nooit direct naar 2000kcal gegaan zonder tussenstop. Is een grote jongen 1m77. Straks zit die op 11% en moet het echte werk nog beginnen. Waar eindig je dan op 1200kcal? Daarom zeg ik niet lager gaan dan 2000kcal... Tools genoeg om te stimuleren cardio toepassen, training frequentie omhoog, meer reps...
Zal morgen wel ff noteren wat ik eetLager als 2000 zou ik nooit gaan. Probeer meer te bewegen, wandelen naar de winkel. Wandelingen maken. En toch een beetje sporten? Als je geen materiaal hebt, ga opzoek naar oefeningen op lichaamsgewicht thuis of in een parkje. Kon je voedingsschema ook niet terug vinden in het topic. Deel het even als je wilt
Oké top! Wat zijn je macros?
Ff checken