Fitness Seller

Cutten naar 10% Log (aanleiding: Vetpercentage? Foto's)

• Topic Starter Topic Starter
Wekelijkse weging, weeg nu 64 kg. Ben best veel aangekomen laatste 1,5 kg weer, ik heb wel een paar keer gecheat maar ik probeer er nu mee te stoppen. Ik moet jammer genoeg 2 weken rust nemen voor me borst en triceps oefeningen, me linke triceps doet pijn als ik de oefeningen doe voor borst en triceps, voelt alsof het spier ergens vanaf glijdt. Maandag ga ik naar de fysiotherapeut van basic fit, als het ernstig is dan ga ik naar de huisarts
Ohja me vp is gelukkig ook nog op de 15 procent, over 2 weken weer een foto

Deze keer ben ik afgevallen, echt zonde. Ik weeg nu 63 kilo, dit komt doordat ik niet meer gedisciplineerd eet. Ik ben steeds gewend aan het dieet van cutten, weinig eten. Ik vind het moeilijk om nu steeds meer te eten, maar ik probeer het weer op te pakken.
Ik heb deze week dinsdag borst en triceps geskipt wegen me last van me linke tricep. Ik ben naar de fysiotherapeut geweest en ze zeiden dat een of andere manier me zenuw spier ipv dat hij de weg binnen de elleboog heeft, dat hij naar de buitenkant van de elleboog gaat. Dit voel ik dan steeds knakken. De fysiotherapeut zei dat ik beter op me coordinatie moet letten, dus vanaf nu moet ik oefeningen voor me triceps en borst licht pakken... en moet ik dus weer opnieuw opbouwen vanwege de pijn anders.

Deze keer ben ik afgevallen, echt zonde. Ik weeg nu 63 kilo, dit komt doordat ik niet meer gedisciplineerd eet. Ik ben steeds gewend aan het dieet van cutten, weinig eten. Ik vind het moeilijk om nu steeds meer te eten, maar ik probeer het weer op te pakken.
Ik heb deze week dinsdag borst en triceps geskipt wegen me last van me linke tricep. Ik ben naar de fysiotherapeut geweest en ze zeiden dat een of andere manier me zenuw spier ipv dat hij de weg binnen de elleboog heeft, dat hij naar de buitenkant van de elleboog gaat. Dit voel ik dan steeds knakken. De fysiotherapeut zei dat ik beter op me coordinatie moet letten, dus vanaf nu moet ik oefeningen voor me triceps en borst licht pakken... en moet ik dus weer opnieuw opbouwen vanwege de pijn anders.

Licht trainen maak je ook gains, zolang je je vorm maar 100% strikt houdt zie maar naar Kai Greene ;)
Succes alvast.

Ja klopt maar dan duurt het ziek lang voordat je echt resultaten ziet. Ik vind het echt zo jammer, want de fysio zei dat er een kleine kans dat het zenuwspier weer naar zijn goede pad gaat. Met licht gewicht voel ik hem niet, iets zwaarder weer wel maar geen pijn en tot het max voel ik hem wel, maar doet ook ziek pijn.
Wat is er dan zo bijzonder aan die kerel?

Laatst bewerkt:
Heuh eindelijk een maandje voorbij. Vandaag woog ik me weer en ik woog 64 kilo.
Vandaag is ook de maandelijkse foto, ik zie jammer genoeg niet erg veel verschil in. Maar dit komt omdat
ik niet erg super strict aan me voedingsschema hou... Door het cutten ben ik echt lui geworden om dingen te eten.
Als je afvraag wat dat roze ding is op me tricep. Dat is iets om me pees bij me triceps (ulna ofzo) te ondersteunen. Was naar me echte fysiotherapeut gegaan en hij kon gelukkig veel beter uitleggen wat het reden was. De fysiotherapeut bij basic-fit heeft me eerder bang gemaakt over zijn zenuw spier verhaal dat niet over gaat.....
Maja ik probeer nog steeds diehard aan te komen, moet alleen goed op me voeding letten, meer calorieen eten en niet heletijd een klein maaltijd overslaan. Ik sla altijd de ene maaltijd na school over, 150 gram groente + 1 ei + 10 ml olijfolie. Het is altijd zo dat ik geen zin heb om het te koken, maja ik probeer nu wel weer op te pakken.

26-4-2013.jpg

26-4-2013 (2).jpg

26-4-2013 (3).jpg

srry dat ik een tijdje niet meer heb gereageerd, de reden hiervoor is dat ik de laatste paar weken niks meer heb gedaan aan fitness. paar weken geleden begon ik al te stoppen met voedingschema en een week voor de operatie nuss bar ben ik gequit met fitnessen. ik dacht, moet wel ff helemaal los gaan voordat ik de operatie aan ga! dus ik ben vandaag eindelijk thuis van de operaie nuss bar. het was wel even strijden daar, maar het is de moeite waard. ik zal binnenkort (miss volgende week) een foto plaatsen hoe het nu eruit ziet dan kan je hem vergelijken met andere foto's. ik ben echt na een weekje dikker geworden, want zag aan me lichaam dat ik geen abjes meer zie, denk dat ik nu rond 20 procent zit.ben denk ik ook in massa miss. gezakt, weeg denk ik nu 63 terwijl ik 64 woog met vp 14 a 15
ik probeer zsm weer me voedingsschema voor cutten te volgen. ik kan ook niet anders doen dan cutten, ik zal hierdoor echt moeilijk veel spiermassa verliezen. ik probeer dan ook zsm me biceps,triceps, benen en schouders licht te pakken, zodat ze niet heel veel spiermassa verliezen. het is wel kapot irritant dat ik geen borst en rug kan trainen, hierdoor krijgen ze een hele grote achterstand. of is het miss beter om alles tegelijk te pakken zodat ze niet een achterstand oplopen?
maja nu zsm me voedingsschema weer op pakken en veel rusten en snel herstellen van de nuss bar operatie.
ik zal binnenkort me cutschema hierop pleuren voor om te cutten tijdens revalidatie

Vandaag slecht nieuws gehoord uit enschede. Laatste tijd is aan de rechte kant waar de hechting ontstoken geweet. Ik kreeg antibiotica, maar jammer genoeg geen heeft het geen effect gehad. Dus nu moet hij volgende week eruit. WAT zonde van de tijd, heb niks voor niks in pijn gelegen en krijg dus nog steeds pectus gvd. Dus ik zit nu te twijfelen of ik een her operatie doe. De reden waardoor ik twijfel is dat er weer complicaties gaan optreden zoals infectie. Ik heb dus nu 2 opties, ik doe de operatie niet meer en pak fitness weer op of ik doe toch de heroperatie (als dat mogelijk is, ligt eraan hoe ik genees nadat de nuss bar eruit is)

Na een hele rit achter de rug met me operatie en de ontsteking in me rechter hechting, ben ik weer sinds eind januari begonnen met fitness. Na al dat gedoe met antibiotica heb ik manuka Honing als laatste red middel gebruikt tegen me gat in me rechter hechting die niet dicht wilde gaan. Some how heeft manuka honing geholpen om me rechte hechting te laten genezen en na halfjaar ben ik eindelijk vrij van me horrible operatie.
Na een half jaar niks te gedaan hebben, ben ik van 61 kilo naar 69 kilo aangekomen en ben ik van 15% vp naar 30% vp gegaan, dus ik heb niet meer zo'n lichaam als 26 april 2013 :(
Toen ik begonnen was met fitness was ik 69 kilo en 30vp en nu weeg ik 71 kilo en 31vp. ik zit nu al bijna één maand aan het fitnessen en ik ben van plan om de komende 3 of 4 maanden keihard te gaan bulken, om veel massa te gainen voor me cutten. Ik denk zelf dat ik in Mei of Juni ga cutten en ik hoop hierbij dat ik meer spieren heb dan mijn laatste cut voor me operatie.
Ik ga weer verder met me log!
Ik kan een of andere manier niet mijn bulkschema xls toevoegen,
ik krijg 2585 kcal per dag (zonder avondeten)
175g eiwitten
285g koolhydraten
80g vetten

Laatst bewerkt:
Weet je zeker dat dit klopt??? Van 15% naar 30% gegaan met een gewichtstoename van 8 kilo ???

Tsja ik zal binnenkort foto's plaatsen en kunnen jullie het zelf beoordelen!
Het zou best kunnen, want in de ene halve jaar waar ik me infectie had, deed ik geen ene fl**ker. Ga altijd met scooter naar school geen een beweging en ik at niet meer volgens mijn schema
Ik ben denk ik toch van plan miss te gaan cutten tot 15% want 30% is toch behoorlijk wat!
Eerst vraag ik even naar jullie reacties wat me vp ongeveer is. In de laatste foto van april gaf me vp ding 15% en nu geeft het 30%
Tenminste alle vet is naar mijn buik gegaan, aan de rest kan je niet erg zien dat ik echt dik ben, maar vooral me armen.

IMG_20140219_160842.jpg

IMG_20140219_160855.jpg

IMG_20140219_160925.jpg

Laatst bewerkt:
Dit is sowieso geen 30%..

Nee, dit is eerder 18 á 19%..

of te wel dat defender body fat. caliper is crap of ik gebruik hem verkeerd.
Maar is het beste om nu keihard te gaan bulken of te gaan cutten tot 15

Nou me eerste 0,5 kilo geboekt. Ik weeg nu 70,5 kilo, ik ben toch van plan om even te cutten naar 13% a 14% en daarna toch keihard te gaan bulken. Hierdoor sta ik sws voor de vakantie droog en kan ik rustig gaan bulken.
Trainingschema:

Maandag
Borst:
- Bench Press (dumbbell)
- Cable Fly
- Incline Benchpress (dumbbell)
- Incline Fly
- Chest Dip
Biceps:
- Curl (barbell)
- Cable Curl
- Cable Curl (maar dan pak je de buitenste bicpes, weet niet hoe die heet, hetzelfde als cable curl maar dan gaan je armen naar buiten ipv van recht naar boven)

Woensdag
Rug:
- Deadlift
- Bent-Over Row (Barbell)
- Pulldown
- Bent-over Row (Dumbbell)
Triceps
- Kickback
- Forward Triceps extension
- Pushdown

Zaterdag
Benen
- Squat
- Sled Seated Calf press
- Lever Leg Extension
- Seated Leg Curl
Schouder
- Behind Neck Press (dumbell)
- Shoulder Press
- Shrug
- Barbell, 2 handen naast elkaar in het midden en dan seated het barbell naar boven brengen, dus knokkels naar binnen gericht
- Hetzelfde als hierboven, maar dan pak je i.p.v. van voren maar de achterkant, dus de knokkels naar buiten gericht.

Alles doe ik 4x 8reps

Ik heb nu ook nog mijn voedingsschema opgezet

Bijlagen

Laatst bewerkt:
of te wel dat defender body fat. caliper is crap of ik gebruik hem verkeerd.
Maar is het beste om nu keihard te gaan bulken of te gaan cutten tot 15

ik zou cutten zodat je met een "schone lei" begint en weet hoeveel kcal je nodig hebt om af te vallen en op onderhoud te zitten

Ja ik ben nu al sinds Donderdag bezig en ik doe elke maandag een weging.
Ik kreeg dit als resultaat met de gegevens van:
70.5k, 20% vp,18 jaar, 1,4 activiteit (3x fitness en 2x bsm (deze periode basketbal)

BMR 1770 kcal 1588
Onderhoudsniveau 2478 kcal 2224
Cutten 2230 kcal 2001
Bulken 2725 kcal 2446

Met mijn ouwe k*t had ik ook ongeveer 1700 kcal (ZONDER avondeten, maar rijst WEL meegerekend, voordat we weer dat discussie krijgen van avondeten bij me oude topic :P
Dus er zou wel ongeveer 400kcal nog extra bijkomen en ligt ik rond de 2100

Ik heb nog niet de perfecte verhouding gevonden hoeveel ik werkelijk moet eten, ik ga nu de aankomende weken een beetje testen. Als ik bij de volgende weging niet 0,5k ben afgevallen dan verlaag ik 100kcal en >0,5k dan verhoog ik me kcal met 100kcal

Laatst bewerkt:
Ik doe voor deze keer 1 dag eerder dan de wegelijkse weging, omdat ik vanavond wat alcohol ga nuttigen.
Deze keer weeg ik 70 Kg en me vp weet ik niet precies, dat vet calipar ding geeft 25% maar dat zal het wel niet zijn.
Heb in deze week nog wel een paar keer gecheat, omdat me zusje wat snoep en chips had gekocht. Terwijl we meestal geen snoep of chips thuis hebben. Maar toch ben ik wel een half kilo afgevallen.
Ik blijf het eetschema aanhouden, aanstaande week begint me school weer en kan ik beter aan me voedingsschema houden.

Ik ben nog steeds 70 kilo, maar ik merk nu wel dat me borsten en me biceps groter zijn geworden. Hier ben ik wel positief over, dat je nog steeds gaint terwijl je cut. Misschien omdat ik nog moet terug komen op dezelfde niveau als voor de vakantie.
Ik ben niks afgevallen omdat we in Brussel 2 dagen achter elkaar Junk food aten, we hadden geprobeerd nog een pasta restaurant te vinden, maar we zaten alleen maar rond te dwalen en hadden we besloten om snel een junk food te eten en dan naar het concert te gaan. Ik doe zelf 100kcal bij me voedingsschema omdat ik toch op sommige momenten na school en voor het eten erg honger heb.
Volgende week komen de foto's!

Laatst bewerkt:
hoe ziet je voedingsschema eruit dan?

Ik zou echt niet cutten tot 10% met je spiermassa.
Zou hooguit doorgaan tot 15% en vervolgens gaan bulken tot je weer terug bent op 18-19%.

Je bent goed bezig, maar zoals ik in je andere topic zie, en aan je gewicht heb je erg weinig massa.
Als je 10% bent dan ben je echt een mager plankje zonder enige vorm, daar word je ook niet blij van.
Als je eerst wat massa kweekt op 15% tot 18-19% zie je er al een stuk beter uit, als je daarna wel door gaat cutten tot 10% heb je een mooi fysiek. Vanaf dat punt kun je 10% -> 15% -> 10% gaan doen.

In mijn ogen het verstandige, als je gewoon in een keer wilt doorzetten tot 10% is het ook prima.

waarom zou je willen bulken tot 18percent? dan voel je je toch gewoon niet goed in je vel, ongeacht je massa? 15 percent is het maximum imo om er nog deftig bij te lopen

Terug
Naar boven