- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is niet echt een vervanger. Reversed pec deck doe je voor de achterkant van je schouders en zou ik er gewoon bij blijven doen.Reversed pec deck (machine) wordt volgende keer Upricht cable row
(goed idee? of beter een andere oefening voor schouders?)
Wat ben je sterk zeg!
Valt me nu pas op.
53 kg VVM met 17.5% bf lijkt me ook fantastisch, maar voor mij nog heel ver weg. Hoe lang ben je eigenlijk?
Is niet echt een vervanger. Reversed pec deck doe je voor de achterkant van je schouders en zou ik er gewoon bij blijven doen.
Je kan bijvoorbeeld wel afwisselen met DB presses of lateral raises.

Sinds wanneer pak je met DB presses wél de achterkant van je schouders dan?
Die wel. Staat er ook (rechter kolom) helemaal bovenaan.en de barbell rear delt row? Dan pak je die achterste kop van je deltoideus mee?
http://exrx.net/WeightExercises/DeltoidPosterior/BBRearDeltRow.html
Dat zeg ik toch niet?Sinds wanneer pak je met DB presses wél de achterkant van je schouders dan?
Dat zeg ik toch niet?
Ze wil upright row gaan opnemen in haar schema....
Zo ongeveer elke maand veranderen van oefeningen is prima hoor
(en van reprange, en van spiergroepcombinaties - indien gewenst)
Spieren vaak genoeg prikkel geven, ipv eindeloos door te blijven trainen met een bepaald schema. En ook wel lekker om weer naar een ander schema uit te zien![]()
.. Maar nu loop ik even vast, ik moet even de tijd voor maken.
Dat klopt inderdaad.. In de vorige maand zat ik al in de 3de te bedenken wat voor schema ik zal maken.. Maar nu loop ik even vast, ik moet even de tijd voor maken.
Trouwens wat een kracht heb je in je lijf zitten![]()
(behalve dan mn benen
) Heb nu iemand gevonden in de sportschool
(vet spannend!!)