MuscleMeat

Cutting The Egde..!

• Topic Starter Topic Starter
Is het trouwens een idee om op dag 2 ''C-curve lat pull down'' (rug, machine)
ter vervangen voor chin ups? Of iets anders?

Volgens mij is het altijd goed om een apparaat te vervangen voor een 'vrije' oefening.
Ik heb alleen geen flauw idee wat die C-curve doet. ???

Ik heb m eens opgezocht, en het is voor je lats (latissimus dorsi) dus dat zou wel moeten kunnen denk ik..:)

Ps, heb spierpijn van die leggpress van gister!! :D

Laatst bewerkt:
Wat ben je sterk zeg!
Valt me nu pas op.

53 kg VVM met 17.5% bf lijkt me ook fantastisch, maar voor mij nog heel ver weg. Hoe lang ben je eigenlijk?

Reversed pec deck (machine) wordt volgende keer Upricht cable row
(goed idee? of beter een andere oefening voor schouders?)
Is niet echt een vervanger. Reversed pec deck doe je voor de achterkant van je schouders en zou ik er gewoon bij blijven doen.

Je kan bijvoorbeeld wel afwisselen met DB presses of lateral raises.

Sinds wanneer pak je met DB presses wél de achterkant van je schouders dan?

Wat ben je sterk zeg!
Valt me nu pas op.

53 kg VVM met 17.5% bf lijkt me ook fantastisch, maar voor mij nog heel ver weg. Hoe lang ben je eigenlijk?

Is niet echt een vervanger. Reversed pec deck doe je voor de achterkant van je schouders en zou ik er gewoon bij blijven doen.

Je kan bijvoorbeeld wel afwisselen met DB presses of lateral raises.

Was idd al redelijk 'sterk' voordat ik naar de sportschool ging (eerst een beetje aankloten nu dan serieuwe KT) Zou voor de grap eens de schema's moeten posten, als ik daar achteraf op terugkijk sloegen die werkelijk nergens op :(

Ben trouwens 1.67m Voor mij is er ook nog een best lange weg te gaan! Heb zo berekent dat ik rond de 20 weken moet k*tten, zit nu in week 7, en loop redelijk op schema (rond de halve kilo vet per week)

Sinds wanneer pak je met DB presses wél de achterkant van je schouders dan?

en de barbell rear delt row? Dan pak je die achterste kop van je deltoideus mee?

http://exrx.net/WeightExercises/DeltoidPosterior/BBRearDeltRow.html

'Dan die ik die van nu :)'

pff lekker taalgebrek.. --> dan doe ik deze vanaf nu

Laatst bewerkt:
Nee, hoor ze vraagt alleen of het een goede oefening voor je schouders is. Dat is het dus wel, maar niet als vervanger voor reversed pec deck.

Zie niet in waar ik iets fout zeg.

Ik zocht eigenlijk wel een vervanger voor achterkant schouder, maar heb het een beetje ongelukkig geformuleerd. Doe nu al lateral raises en seated DB press dus die barbell rear delt row kunnen er goed bij.

Is dan inderdaad een goede oefening. Rear delt flyes of 'bent over lateral raises' vind ik ook wel lekker.

Aah oke. Zal nu eerst mn chin ups en barbell rear delt row onder de knie krijgen, dan zal ik is kijken of dat wat is :) (je moet jezelf niet al te veel en te vaak verwennen met nieuwe oefeningen :p)

Zo ongeveer elke maand veranderen van oefeningen is prima hoor ;)
(en van reprange, en van spiergroepcombinaties - indien gewenst)

Zo ongeveer elke maand veranderen van oefeningen is prima hoor ;)
(en van reprange, en van spiergroepcombinaties - indien gewenst)

Ik deze week nog naar mijn trainer bij de sportschool, vraag ik hem hoe vaak een schema vernieuwd kan/mag worden: 'ja rond de 3 maanden'. Dat vond ik eigenlijk al een beetje vreemd..gelukkig leer ik hier de juiste dingen op DBB

Spieren vaak genoeg prikkel geven, ipv eindeloos door te blijven trainen met een bepaald schema. En ook wel lekker om weer naar een ander schema uit te zien :D

Beter naar de DBB luisteren:)

Spieren vaak genoeg prikkel geven, ipv eindeloos door te blijven trainen met een bepaald schema. En ook wel lekker om weer naar een ander schema uit te zien :D

Dat klopt inderdaad.. In de vorige maand zat ik al in de 3de te bedenken wat voor schema ik zal maken:).. Maar nu loop ik even vast, ik moet even de tijd voor maken.

Trouwens wat een kracht heb je in je lijf zitten :D

Dat klopt inderdaad.. In de vorige maand zat ik al in de 3de te bedenken wat voor schema ik zal maken:).. Maar nu loop ik even vast, ik moet even de tijd voor maken.

Trouwens wat een kracht heb je in je lijf zitten :D

aah thx, weet je dat ik dat zelf eigenlijk nog best tegen vind vallen :o (behalve dan mn benen :) ) Heb nu iemand gevonden in de sportschool
die me met mn schema gaat helpen, en waar ik donderdag samen mee ga trainen :D (vet spannend!!)

Vandaag:

Crosstrainer/fiets:550 kcal

Terug
Naar boven